Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Trusten Go4baby... en maak het maar snel weer goed met je mannetje, is een stuk leuker ;)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik weet wat je bedoelt, miepie!
    vorig jaar hebben wij vanaf begin december tot en met half januari (6 heeeeel lange weken) zonder pc gezeten. En als mijn man niet werkt, zit hij achter de compi.... en toen dus op de bank... . En dat was het... . Na een paar weken ben ik zo giga kwaad geworden! We hebben afgesproken dat ik het huishouden doe en het grootste deel van het werk met de kinderen op me neem, omdat hij veel uren draait in onze zaak. Maar toen kwam het er dus op neer dat ik én de kinderen én het huishouden én in de zaak mee moest helpen, terwijl hij alleen maar op de bank zat en zich nog zat te vervelen ook! Nadat ik toen dus zo gloeiend kwaad ben geweest kwam hij wel een paar weken lang elk uur of zo vragen of hij nog ergens mee kon helpen! Was wel schattig!

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Welterusten allemaal!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    slaap lekker!
    oooooo...nou snap ik het...er is niemand meer omdat ze allemaal AAN DE SMEP ZIJN! Heb ik net een rustdag....

na ja....TOT MORGEN!

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, wij ook (rustdag)! Toch typisch dat je dat dan kan zien aan de laatste berichtjes van gisteravond ;). Vanavond zitten wij weer aan de smep als de rest de boel hier volkalkt...

BTW, GOEDEMORGEN ALLEMAAL!

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Mijn vriend en ik werken ongeveer even veel en doen ook alles samen in huis. We hebben niet echt vaste taken. En de grote klussen in huis doen we ook samen. Ik heb wel het weekend heel de tuin gedaan omdat hij heel de zaterdag moest voetballen, maar hij kookt wel weer veel vaker. Hij is wat opgeruimder, maar ik pak sneller de grotere klussen aan. Zo heb ik pas geleden de douche opnieuw gekit (was ik best trots op dat het zo goed gelukt was) en heb ik de elektrastoring in de schuur opgelost. Pfff... de bedrading van de grondkabel liep via de tuin onder de vloer naar de wand achter het spoelkastje. Moest de boiler er dus uit. Was ik vergeten de waterkraan dicht te zetten. Ik was blij dat we een tegevloer hebben, want het spoot er uit haha, gelukkig wel koud water. Hij heeft wel pas geleden de hele kelder opnieuw gecoat. Wij willen binnen een jaar gaan verhuizen en dit waren nog allemaal van die klusjes die nog ooit eens gedaan moesten worden. Nu hebben we er nog een paar op het lijstje staan en dan is alles klaar.....en dan verhuizen we haha. Nee, we moeten eerst nog even rondkijken.
    Maar degene die bij ons meer tijd heeft doet meer. Het enige wat me heeeel soms irriteert is dat ik sneller zie dat er iets gedaan moet worden. Als ik de tuin niet had gedaan, dan was het oerwoud nog weken doorgegroeid. Verder zijn wij ook geen superpoetsers. Het is altijd wel schoon en netjes, maar we heben niet echt een vast schema wanneer alles schoongemaakt moet worden. Nu hebben we nog geen kinderen of honden en zijn we niet vaak thuis, dat scheelt ook wel. Alles zal wel veranderen als er een kleine is.

Gisterenavond weer gesmept. Ik heb nog flink wat last van mijn rug dus het ging weer soepeltjes ;).

Vandaag mijn eerste ovu test, ben benieuwd hoe het gaat met het 4 uur lang niet plassen.

Doei

7. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Goedemorgen allemaal,

Laatste dagen slaap ik helaas slecht word ik wakker om 3 uur en heb ik echt het idee dat het al 7 uur is... :( wat ga je dan doen... denken he dus vannacht lag ik alleen maar te denken het is nu 3 dagen voor mij NOD ik kan wellicht testen dus op een gegeven moment kon ik me echt niet meer bedwingen en tsja helaas mooie droom over zwangerschap over....... NEGATIEVE TEST :( baal er zo onwijs van ... we hebben zo ons best gedaan! Ik weet dat ik mss nog wel te vroeg getest heb maar ben bang dat ik het deze ronde toch weer niet zo mag zijn...... Word er echt een beetje moedeloos van :(

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!

ps. waar is Diaantje, al zo lang niets (zo veel) van gelezen...)

Ik ben de hele dag weg, dus ik zwaai even snel!

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

toch fijn als je gemist word ;) ..maar ehhhh...ben ik weer !!!...en nou ben jij weer de hort op !!

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Zooooo hoe is het hier...was gisteren nogal aan de drukke kant...en als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat ik aan de drukke kant ben ! ;), maar heb wel iets mee gekregen over tentstokken of iets dergelijks ?

Maargoed..hier gaat ie lekker ..gisteren een slijmsliert gehad van heb ik jou daar..mijn eerste in al mijn cyclussen..dus was helemaal in de halelujahhh ..en hebben het er ook maar even gevierd gisterenavond.. :D ..was eigenlijk mijn rust dag...maar kon de kans niet laten liggen....vanmiddag nog ff testen...hoop dat ik net als Leentje mijn plas op kan houden..viel gisteren echt tegen hoor!!!...komt ook niet echt over bij mijn kids..als die van mij wiebelen roep ik altijd...ga dan naar de wc !!...en nu doe ik het zelf. :-$ ....nouja ..alles voor het goeie doel zal ik maar zeggen...en de tekenen van een aanstormend ei zijn goed !!...

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja da's waar....Ik doe wel randjefietsen, maar meestal heb ik daar meer zin in voor het echte sexen, dan erna. EN dan heeft het weer geen zin heb ik begrepen.

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    meis, maar is het eigenlijk niet veelste vroeg om tetesten.....ik zie 7 op je banner staan..of heb ik iets gemist?..en er zijn heel veel meiden die pas laat posi testen omdat het HCG nog niet voldoende is aan gemaakt....geef niet op meis..en geen bloed is moed he!

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Nou ben al een paar keer van mijn fiets " gepleurd !"...dus ben bang dat het randje fietsen niets voor mij is....maargoed...maakt de sex niet minder leuk toch?

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Morgaantje, weet je wanneer je eisprong is geweest, want je kunt het beste pas testen vanaf 14 dagen na je eisprong. En als je het eerder wilt doen nooit eerder dan 10 dagen na je eisprong. Misschien ben je wel te vroeg.

15. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    hoi meiden,

mijn banner klopt niet hoor.
    Heb mijn ei niet afgelopen zaterdag maar zaterdag ervoor gevonden dus in principe kan ik zaterdag testen. De test die ik had liggen gaf aan 4 dagen voor NOD..... maar hoop idd dat het te vroeg is geweest...... ben alleen bang van niet :(

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

ga voor je duimen meis!![​IMG]

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen allemaal!
    Ik ga vandaag lekker een dagje uit met man en kids. EINDELIJK weer eens een dagje vrij na 6 weken! Gelukkig hebben de kids deze week nog vakantie, dus kan nog net.
    Veel plezier vandaag gewenst voor iedereen en rust lekker uit. Ik hoop dat wij vanavond nog Smeppuf over hebben. Maar ik heb eigenlijk toch bedacht dat we ons kindje op mijn verjaardag gaan maken en dat is morgen! heheheheheh
    Nou, c-ya!
    Groetjes Tezzzzz

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Veel plezier meis vandaag, waar gaan jullie heen?

19. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen dames

hier is het lekker rustig verveel me dood op het werk.
    het is nog steeds heel rustig inverband met vakantie

20. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    thanx girl ;)

@ilona balen meid als het rustig is.... als het lekker druk is vliegt de dag ook wat sneller voorbij!. NOg een paar uurtjes en dan mag je lekker weer naar huis ;)

Deel Deze Pagina