Go4Baby, jeetje meis, idd ff schrikken. Maar het hoeft niets te betekenen maar...ik begrijp je angst (als geen ander). Sardientje, Balen meis! Dikke knuf voor jullie beide. Hier, dag 19 v/d cyclus, NOG STEEDS GEEN OP MIJN DIGI OVU! Pffff wordt er nu een beetje moedeloos van! Ik ga vandaag maar 2 ovu's doen mss dat ie mijn piek later op de dag komt. Groetjes Silla
@silla, dit ken ik ook maar al te goed. Vaak krijg ik ei pas op dag 20, 21. Ik ga deze keer pas de ovu tests erbij pakken als ik vruchtbaar slijm heb...
Goedemorgen lieve meiden! Sarientje, balen zeg! Dikke knuffel! Je zou komende maand ook ovu-testen kunnen gaan gebruiken, weet je ongeveer precies wanneer je ei is... Go4baby, ik hoor het heel vaak hier, niet te druk proberen te maken! Dat kleintje zit prima bij jou . Julita, fijn dat het al zo went in Tokyo! Diaantje, spannend! Doe je even verslag vanavond? Silla, balen dat je ei zo lang op zich laat wachten ... mag nu wel eens komen zeg! :-? Hier gisteravond nog een tijd boos gedaan en tegen 1 uur toch maar op bed gaan liggen. Man lag al te slapen en pakte me heel stevig vast, mompelde in zijn slaap nog 'sorry'. Vanochtend toen de wekker ging (hij snoozed altijd een half uur) heb ik nog een poging gedaan > werd uiteindelijk dus een ochtendsmep . Het is niet echt dat hij er bang van is volgens mij, maar hij heeft dan het idee dat de zaterdag-smep wel genoeg moet zijn (zit in zijn hoofd met het idee dat elke 2-3 dagen genoeg is na "babyboom" geloof ik ).
Silla, ik had de cyclus hiervoor ook een ei op dag 20 en mijn cyclus was 30 dagen. Misschien is hij wat later? Ik dacht deze cyclus ook dat ik nooit meer een pos ovutest zou hebben en tot mijn verrassing had ik er toch een op dag 27. Wel veel later dan anders maar het maakte me wel wat geruster. Dus hij komt er zeker aan!
Silla, weet je hoe lang normaal je LF is? Zou best kunnen dat hij wat korter is dan 14 dagen en je eitje dus nog moet komen en je cyclus toch weer 33 dagen is... Of is ie altijd 14 dagen?
Goedemorgen, @go4baby; das schrikken inderdaad, maar gebeurt vaker zo te lezen. Hoe is het nu dan? Hier met griep op de bank, bleehhh.....niks aan. Qua symptoompjes, niet zo veel.....Voel me alleen 'anders dan normaal' en wat lichte steekjes in m'n buik. Al een dag of 3 geen ongikrampen meer (?).
Ik vind dat zo moeilijk in te schatten, vruchtbaarslijm. Gezien je toch regelmatig klust, heb ik meestal erg veel last van terugloop (sorry voor de details). Maar ik merk het wel weer aan mijn huid! Huid? Jah, na mijn ongi zit ik onder de pukkels en in mijn vruchtbare periode verdwijnen deze en krijg ik een "egale" huid. Zelfs mijn mannetje kijkt dan naar mijn gezicht en zegt: "oh je huid is weer egaal dus we moeten zeker SMEPPEN hihihhihi" Ik dacht dat ik het gehad had van de week dus had eigenlijk wel verwacht dat ik dit weekend mijn ei zou hebben oftewel een posi ovu test! Maar goed, ik weet dat ik in het verleden ook een ei op dg 21 gehad maar dat is alweer een tijd geleden, maar goed, geduld is een schone zaak hihihihhi
Ja Miepie precies tegelijk. Was dat programma Babyboom iets? Ik heb het gemist. Deze week maar eens kijken.
Ach, was wel leuk, maar niet spectaculair vond ik. Een beetje lange stukken over een paar deelnemers (hele rondleiding door het huis enzo). En de massale test vond ik een beetje raar; iedereen zit toch op een ander moment in haar cyclus? Maar ga komende week wel weer kijken denk ik, zitten ook hele leuke dingen in. Ik zat beneden te kijken, man kwam er uit zichzelf bij zitten en heeft vol interesse zitten meekijken
Jeetje wat een moeilijke vragen zo op de maandag ochtend Ik moet eerlijk zeggen...ik heb werkelijk geen flauw idee. Hihihhi. Ik wacht het maar af hihihhihi. Gister geSMEPt en vanavond weer. Mannetje begon ff te sputteren van "Oh nee..echt?" Maar na 1 zwaar geirriteerde blik van mij...zei hij gelijk! Tuurlijk skatje hihihihhi. Dus we SMEPPEN maar door..en door...en door... Maar ik hoop wel dat ik snel een op mijn ovu krijg want ik weet niet hoe lang mijn mannetje het volhoud. Vanmiddag maar ff extra testen hihihihhi.
Diaantje, ik ben benieuwd hoe het vanavond is, laat maar even weten. Mijntje, balen zeg de griep. Het heerst ook erg, bij mij zijn al diverse collega's ziek. Pfff....ik ben vandaag echt niet vooruit te branden, waarschijnlijk door mijn korte nacht. Ik kan me echt niet tot werken zetten maar ik moet nog best veel doen dus het moet er dadelijk maar van komen. Ik denk dat ik elke keer iets ga doen en dan weer even op deze site kom kijken. Mijn NOD van morgen zorgt ook voor de nodige spanningen. Ik merk weer dat ik er weer veel mee bezig ben. Mensen kunnen dan wel zeggen dat je dat niet moet doen, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Het is nu eenmaal spannend allemaal. En je kunt eigenlijk niks zeggen of verwachten totdat je NOD een NOD blijft (of je moet iets eerder testen, maar door mijn lf van 10 dagen is dat nog niet echt mogelijk). Nou ja, ik ga nu maar eens echt aan het werk. Tot over 5 minuten haha.
By the way... over LF gesproken Vorig jaar toen ik zwanger was, testte ik bijna altijd op dg 31 of 33 positief....
Leentje, dan niet voorruit branden ken ik! Ik heb er vandaag duidelijk "Er geen kracht voor" hihhihihi Maar goed dat heb ik elke dag op het werk whahahaha. Groetjes Silla PS moet plassen maar ja...mag nog niet!
Ik krijg echt van dat eiwit spul, dat lijkt helemaal niet op zwemmers...Vind ik dan...Dit is de eerste maand dat ik het zo ga doen, omdat ik er gewoon genoeg van had om echt 7 dagen lang die tests te doen en plas op te houden etc. We zullen zien of ik er op tijd bij zal zijn... Ik hoop vor je dat ie snel een smily krijgt!
Ohh lieve Miepie: ik snap helemaal hoe je je voelt. Ik hoop echt heel erg dat jullie het vannacht helemaal uitgepraat hebben en er nog een stevige SMEP tegenaan gegooid hebben! Oh meissie wat kl**tte is dat toch, ruzie rond je ei. Ik had laatst toch ook zo'n knallende ruzie. Ik weet niet eens meer precies waarom, nou ja, ik was natuurlijk gespannen vanwege het naderende ei en zijn instelling (lees, in mijn ogen ongeinteresseerdheid). De aanleiding was hier ook zijn drankinname. Ik ben geloof ik totaal geexplodeerd... hihi de buren moeten het gehoord hebben. Maar toch, het zijn ook van die dagen dat je als vrouw weet: nu of nooit (nou ja) en dat je best gefocussed kunt zijn en heel teleurgesteld als het niet gaat zoals je hoopt! En dat je dan weer een lange maand moet wachten... Meissie, een hele dikke knuf! En mannen: soms hebben ze echt een pak rammel nodig om te begrijpen hoe het zit en snappen ze het pas als je het 10 keer hebt uitgelegd. Liefs go4baby
Da's idd precies hoe het voelt, Go4baby . Dank je wel... en vanmorgen toch nog weten te verleiden tot een ochtendsmep > dat was al heel lang geleden
Go4Baby & Miepie Ohhhh dat herken ik ook goed. Ik kan me nog 1x herinneren dat ik ECHT zeker wist dat mijn ei naderde en toen had meneer geen zin en wilde met z'n vrienden stappen. Ik werd echt zo gefrustreerd dat de afstandsbediening van de TV het moest ontgelden en ik heb ook wel eens op de bank geslapen hoor als ie weer eens zo'n bui had. Maar goed het gaat nergens over maar op dat moment heb je echt het idd dat je mannetje idd niet geintresserd is en dat je er een beetje alleen voor staat.Maar mannetje is dan wel weer teleurgesteld als ik ongi geworden ben en zegt dan: "Maar we hebben zo ons best gedaan?" En dan zei ik dan...NIET DUS want JIJ wilde niet toen het NODIG was. gevalletje GIERENDE HORMONEN dus!!!
Ben echt blij dat je lekker in je bedje hebt geslapen, en dat er een goede 'goedmaak SMEP' tegenover heeft gestaan! Soms moet je als vrouw echt duidelijk maken hoe het zit hoor! had nog niet alle tekst doorgelezen en intikken bericht duurde lang door allerlei dingen tussen door...