Ja! Inderdaad. Die stemmingswisselingen had ik vlak voor het ei al... dat belooft nog wat voor de komende tijd... Maar ik ben nu heel bewust aan het proberen om me niet meer zo druk te maken en zo boos te worden... Is ook alleen maar slecht! Maar op dit moment zweef ik wel een beetje en ben ik echt niet boos te krijgen Zo, nu even de rest bijlezen: zag iets snel over Diaantje die alweer een echo krijgt! SPANNEND! Joehoe!
Balen trouwens dat je ongi in doorgebroken. Of begrijp ik uit je vraag dta je nog niet helemaal zeker bent? Hee, nee, ik had beide niet. Zet het even klein vanwege de onsmakelijke details. Gewoon zo'n veeg dat je ziet dat er druppel bloed is vrijgekomen en verdeeld is over de rest zeg maar... dus dat het eenbeetje roze/oranje eruit ziet (in de afscheiding of na het plassen)
nee ik heb normaal gesproken helderroos bloed, maar nu alleen een bruine weev, toen had ik een reactie gekregen dat jij dat waarschijnlijk ook had gehad xxxx
Sluit ik me ook helemaal bij aan! kan er ook nogsteeds niet over uit... roepen hard te willen, stiekem jaloers zijn op anderen bij wie het wel lukt, Babyboom meekijken, etc., maar op het "moment supreme" geen zin hebben... en dan idd als ik weer ongesteld word roepen 'maar we hebben toch ons best gedaan?':-?
Ohhhhhhhhhh moet zoooo nodig plassen, pfffffffff Maar het mag nog niet, echt irri hoor dat 4 uur je peace inhouden!
Goedemorgen dametjes! Zo, ik heb het één en ander gemist zie ik! Ik heb vakantie gehad en ben helemaal fris nu weer op mijn werk. En natuurlijk weer gezellig met jullie kletsen! Mijn cyclus is helemaal uit zichzelf deze maand van 39 naar 26 gegaan, dus ik neem dit maar als een goed teken aan! Hopelijk krijg ik nu in de komende dagen mijn eitje, ik ga maar weer testen denk ik...vorige maand geen ei gevonden helaas.... Nog zwangeren?
Ben er weer... Mega spierpijn van in de tuin klooien..maar goed.. Ook erg gespannen voor de naderende "vakantie"met de fam. ...ben zo bang dat het weer eens heftig wordt tussen me zus en mij...kan er nix aan doen maar kan ook echt nix van haar hebben. Denk dat we de smep goed benut hebben alleen twijvel ik over de uitkomst..de positive mode staat nog uit. Met temp was vanmorgen nog 36.4....gister 36.7...maar dat was laat in de morgen en zaterdag was ie 36.5....ei is ook echt geweest! Miepie...misschien is de ochtend smep wel DE smep van je leven ! Go4baby...alles goed daar zo he! Laat je klompje cellen maar delen als een gek! Wanneer ga je een VK bellen voor een eerste afspraak?Al mensen verteld? Lieve Leentje...spannend hoor..misschien is het bij jou wel een goed teken..nix voelen en de rest....goeden middag..bijna 8)
Iets minder is niet erg hoor, moet volgens mij vooral niet teveel drinken voor je test Mijn hele rits (incl. die van vandaag) staat in mijn album... vandaag nog maar een heel dun lijntje. Cynthia, welkom terug! Heb je een fijne vakantie gehad? Hier een hele berg zwangeren erbij; Ger78, Go4baby, Mijntje, Erannick
@Silla; met mijn ovutesten heb ik mijn plas helemaal niet opgehouden. Gewoon elke keer rond hetzelfde tijdstip getest en een paar uur van te voren niet te veel gedronken, om te voorkomen dat de concentratie te laag zou zijn. En de testen waren heel duidelijk! Maar iedereen moet het natuurlijk helemaal zelf weten.
Gezellig dat je er weer bent, Beastie. En met jouw mega SMEP-ronde is het zeker raak deze maand > samen naar juli toch ? Waar gaan jullie naartoe met de fam?
JAAAA, wil met je mee...en dan kunnen we in lengte van dagen elke zomer BBQ-en met de verjaardag van onse eerste spruit! Tunesië...niet echt heel vervelend...moet wel zeggen dat ik GEEN zand/woestijn mens ben...doe mij maar groen...hoe groener hoe beter!
Haha, ik ook. Heb altijd het idee dat ik pas echt vakantie heb gehad als ik in de bergen ben geweest en warmer dan 25 graden vind ik eigenlijk maar niks . Goed idee, bollebuikenbbq vd zomer!
Nou? hoe zit dat? ben jij Beastie2 of ik Miepie75? Heb echt prcies het zelfde...hoewel we dit jaar in china/tibet waren ..china was te heet...maar een strand wandeling miste ik wel. BBBQ vd zomer incl. foto reportage van Go4baby.... Zeg Go4baby heb je al post gehad????
Je moet voor de ovulatietesten enigszins geconcentreerde urine hebben, dus op de gebruiksaanwijzing staat dat je 4 uur lang niet moet plassen voor je de test doet Silla, ik zou gewoon gaan hoor! Die van gisteren van mij was ook na 2 1/2 uur...
4 uur niet plassen om je urine geconcenteerd te houden voor ovulatie testen....anders is je plas te "dun" om te testen.
Hier zijn Schotland en Noorwegen favoriet ... al wordt het geldtechnisch vaak "gewoon" de Alpen. Wil ook wel heel graag een keer naar Canada en naar Afrika (ok, da's wel warm), maar dan zullen we nog even moeten sparen
Canada was goedkoper dan Noorwegen qua boeken reis...en we hadden er nog een vlucht bij!...we zijn in 2005 geweest...