ik was al langer aangenmeld bij dit topic maar ben er gewoon niet mee bezig geweest en ik begin echt te balen na 15 rondes nog steeds niks! laten we hopend at het goed is die symptomen die je heb XXX
en ja qua afvallen gaat het niet zo goed heb niet gefitnessd voor 2 weken niet op het eten gelet maar ehct 2 weken lang genoten en weeg momenteel 90 kilo dus ja ga vandaag weer beginnen
Ik ben niet weg geweest, alleen dagjes weg. Naar Beekse Bergen, Antwerpen en amsterdam. Lekker cultureel gedaan, naar het Rijksmuseum geweest...erg gezellig allemaal!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt 2. Ktje 3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 4. Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) 5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt 7. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) 8. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) 9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 10. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) 11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 14. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 15. Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) 16. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 17. Foreverfriend, ronde 17 - NOD 15 okt 18. Hster, ronde 16 - NOD 15 okt 19. Marieke1610, ronde 10 - NOD 16 okt 20. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 21. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt 22. Joli, ronde11 - NOD 18 okt 23. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 24. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 25. Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) 26. Puzzcat24, ronde 10 - NOD 21 okt 27. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) 28. Go4Baby \/ (ronde 5, 2x SMEP) 29. Nin0, ronde ? -NOD 22okt 30. Ellenk, ronde ? - NOD 22 okt 31. Leentje79, ronde 8 - NOD 23 okt 32. Dip, ronde 4 - NOD 24 okt 33. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt 34. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 35. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 36. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 37. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 38. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 39. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt 40. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 41. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt 41 SMEP - kandidaten 19 Ongi.... 8 Zwanger.... 1 Negatieve test... Twijfel.... 2 Onbekend.... 1 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1. Shedevil, ronde 9 - NOD 1 nov 2. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 3. Beastie, ronde 6 - NOD 2 nov 4. Liesje76, ronde 4 - NOD 5 nov 5. Miepie80, ronde 9 - NOD 6 nov 6. Silla, ronde 21 - NOD 6 nov 7. Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 8. Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 9. Hster, ronde 17 - NOD 10 nov 10. Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 11. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov 12. Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 13. Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 14. Jeldou, ronde 6 - NOD 18 nov 15. Marieke, ronde 11 - NOD 19 nov 16. Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov 17. CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov
Aaahhh, ik ben de volgende op de lijst. Wel logisch, want mijn NOD is morgen maar toch gek om me na een tijd die wel een eeuwigheid leek (37 dagen) weer vlakbij mijn NOD te zitten. Als morgenochtend mijn temp daalt dan weet ik al voldoende. Ik weet nu al dat ik weer in de stres zit wanneer morgen de wekker gaat. Al kan het zijn dat mijn lf nu langer is maar ik ga maar van hetzelfde aantal als de vorige keer uit. Cynthia, het lijkt me erg leuk om zo'n dagjes weg te gaan. Zo zie je nog eens iets van Nederland. Ik doe dat echt te weinig, terwijl Nederland ook zoveel mooie dingen heeft.
Beastie, Puzzcat24 heb ik gisteren op het NOD-forum rood gemaakt... Ja, Leentje, al onze hoop is nu op jou gevestigd !
Ja miepie was al aan het zoeken naar puzzycat...op de nod lijst staat ze heeel licht rozze? Prima maar welke data? Je heb je NOD volgende week en ik wee niet welke cyclus..enzo graag even doorgeven!
Als Leentje, Dip en Lauwtje nou eens alledrie donderdag gaan testen > die donderdagen doen het goed (houden jullie het zo lang vol, meiden ?)
Ja, da's best leuk hoor. En als je dan 's avonds gewoon weer thuis komt, heb je ook die rompslomp van hotels e.d. niet. Maar volgend jaar wordt het wel weer gewoon vakantie hoor! Da's nu een jaar geleden, en da's zat om zonder vakantie te doen !
Hahaha, wel een goed idee. Mijn ongi zou morgen of overmorgen moeten doorbreken. Als het niet zo is dan weet ik zeker dat ik het niet vol kan houden tot de zaterdag en dan zal ik donderdagavond laat testen. Het moet maar weer een roze donderdag worden! Maar eerst de komende twee dagen doorkomen . Ik ben vandaag al weer begonnen met WK slipstaren, terwijl mijn temp nog hoog is, maar ik kan het niet laten.
Hoi smeppers, Ei Ei Ei, ik ben ook blij! Mijn ei heb ik gisteren waarschijnlijk gehad! Vandaag 0.2 graden verhoging! Dan word mijn nieuwe NOD waarschijnlijk 7 november! Dus nu weer 16 dagen op de wachtbank! Silla, volop aan de smep! We gaan hier voor een mega record! Leentje79, spannend zeg! Ik hoop dat je ook mooi positief test!
Ik heb nog even terug gezocht naar antwoorden van Dip om te kijken hoe het met haar gaat, maar ik kan het niet vinden. En als ik zoek naar auteur Dip, dan is er alleen een Dip die 40 weken zwanger is.
Hahaha, volgens mij heeft Miepie of Tezz die in het leven geroepen. Ik zal nog eens kijken of ik iets anders kan verzinnen WKstringloeren ofzo hahaha.
Het moet niet Dip zijn, maar Dib. Ze meld net bij het NOD-forum dat er nog niks te zien is... En dat slipstaren komt ook niet van één van ons, hoor , wordt (werd?) al een tijd gebruikt op het NOD-forum. Ik ben niet zo creatief
hoi dames, hier ben ik ook weer. temp doet weer aardig raar deze maand...afgelopen week de hele week zo rond de 36.9/37 graden. FF zet mijn ei op dag 8 (wat ik zelf niet denk) en afgelopen zaterdag een dip naar 36.5 en zondag 36.7 en vanmorgen weer mooi 36.9 graden dus ik denk zelf dat ik mijn ei zaterdag heb gehad...maar ik hou toch mijn nod van 5/11 Ik heb vanaf gisteren dat ik misselijk ben en vanaf vanmorgen een ijzersmaak in de mond...echt heel erg en ik kom hier niet vanaf wat ik ook eet of drink....wie weet waar dit van kan komen? Het kan toch nog niet van een ingenesteld eitje komen als ik mijn ei pas zaterdag heb gehad. liefs Liesje