* ahum * volgens mij was ik naast MOAS ook 's lands eerste WK slipstaarster wel leuk hoor, dat het in diverse topics terugkomt
ik heb inderdaad de 28e mijn nod (berekend van de vorige cycli) en ik kan er niet echt wat op zeggen dus dat laat ik dan weten. ik zit nu wel in ronde 15 XXX
Dani, ik heb eerder bij je gelezen dat er onderzoeken gedaan werden bij je voor reuma. Nu zie ik het ook in je onderschrift staan. Hoe gaat het daar mee? Hoe voel je je? Wat was de uislag eigenlijk?
Hallo meiden, Ik ga me bij jullie aansluiten. Ben zaterdag ongie geworden dus zit nu op dag 3 van me cyclus. Hopelijk is mijn ongie snel weer weg zodat we de SMEP methode toe kunnen gaan passen. p.s als ik het goed begrijp moeten we klussen zodra ik niet meer ongie ben om de dag dan bij dag 10 ovu testen en zodra er een positieve test is 3 dagen achter elkaar? Right?
ik krijg morgen pas de uitslag daarvan. ook worden er nu onderzoeken gedaan naar mijn longen en hart. ik moet morgen om half 10 in het ziekenhuis zijn om fotos te maken en bloed te prikken en daarna krijg ik de uitslag te horen. ben wel erg zenuwachtig en nerveus........hoop zo dat het niet zo is....... XXX
Ik las net dat Nin0 toch zwanger is, dus weer een zwangere erbij. Ik ga haar even feliciteren op het NOD forum.
Hi ladies, Wat denken jullie, wanneer zou ik me eisprong hebben. Gezien het verloop van mijn cycli. Die van 35 moet je niet mee tellen was in die periode erg gestressd ivm bezoeken aan het ziekenhuis. Over ziekenhuis gesproken. Krijg binnenkort weer een oproep. De geneticus wil graag onderzoeken of ik (net als vele familieleden van mijn vaderskant) ook 't syndroom van Marfan heb (ff googlen als je wilt weten wat het is, te ingewikkeld om uit te leggen). Gezien alle symptomen weet ik bijna zeker dat ik het niet heb maar goed beter het zekere van het onzekere nemen. Maar goed dat wou ik ff zeggen hihhihihi (ik heb nog steeds geen zin om te werken, kep echt de saaiste baan van de wereld) pfffffffff Maar goed mss volgend jaar voor mezelf aan de slag!
Zou ook leuk zijn als ze het zelf ff officeel komt melden Dan kunnen alle SMEP volgelingen haar feliciteren! hihihhihihi
Ik heb even op internet gekeken. Wel spannend zeg. Is al lang bekend dat er mensen uit jou familie dit syndroom hebben? Kun je er eigenlijk drager van zijn. Het is maar goed dat ik vorige week hard gewerkt heb want vandaag komt echt niks uit handen. Dat zal morgen nog wel erger worden haha. Pfff...hopelijk krijg ik toch nog iets uit handen. Ik heb vandaag meer berichten getypt dan de afgelopen weken volgens mij hahahaha. Wat wil je dan gaan doen als je zelfstandige wordt? Ik werk ook als zelfstandig. 36 uur per week (4x9) word ik ingehuur door diverse opdrachtgevers om tijdelijke bouwkundige functies in te vullen en een dag in de week werk ik thuis, dan maak ik bouwkundige tekeningen.
Heb het even gegooglet, volgens mij kan je geen drager zijn, toch? Staat in de uitleg dat het gen dominant is, dus dan heb je het of niet, als je drager bent heb je het automatisch zelf dan ook, toch? Wel naar, komt het meer voor in je familie? En heeft het invloed op het zwanger worden?
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt 2. Ktje 3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 4. Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) 5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt 7. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) 8. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) 9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 10. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) 11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 14. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 15. Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) 16. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 17. Foreverfriend, ronde 17 - NOD 15 okt 18. Hster, ronde 16 - NOD 15 okt 19. Marieke1610, ronde 10 - NOD 16 okt 20. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 21. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt 22. Joli, ronde11 - NOD 18 okt 23. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 24. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 25. Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) 26. Puzzcat24, ronde 10 - NOD 21 okt 27. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) 28. Go4Baby \/ (ronde 5, 2x SMEP) 29. Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) 30. Ellenk, ronde ? - NOD 22 okt 31. Leentje79, ronde 8 - NOD 23 okt 32. Dip, ronde 4 - NOD 24 okt 33. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt 34. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 35. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 36. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 37. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 38. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 39. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt 40. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 41. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt 41 SMEP - kandidaten 18 Ongi.... 9 Zwanger.... 1 Negatieve test... Twijfel.... 2 Onbekend.... 1 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1. Shedevil, ronde 9 - NOD 1 nov 2. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 3. Beastie, ronde 6 - NOD 2 nov 4. Liesje76, ronde 4 - NOD 4 nov 5. Miepie80, ronde 9 - NOD 6 nov 6. Silla, ronde 21 - NOD 6 nov 7. Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 8. Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 9. Hster, ronde 17 - NOD 10 nov 10. Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 11. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov 12. Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 13. Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 14. Jeldou, ronde 6 - NOD 18 nov 15. Marieke, ronde 11 - NOD 19 nov 16. Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov 17. CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov Heb Nin0 veranderd en mezelf van 5 naar 4 nov gezet
Zitten nu op 33,3% zwanger (incl. Ktje , en er vanuitgaande dat Angeliquevugts en Elfje Arwin niet zwanger zijn...)
Mijn vader heeft 1 volle zus, en 2 half zussen en 1 half broer. 1 volle zus heeft het en haar oudste dochter ook De jongste halfzus heeft het en haar 2 kinderen ook Zijn broer heeft het en zijn dochter ook. Van mijn vader is het niet bekend, maar we hebben dezelfde bouw e.d. Ook van mijn oma (zijn moeder) is het niet bekend. Ze weten niet zeker of het invloed heeft op het zwanger worden, maar goed. Zo'n geneticius vind dat gewoon intressant om het uit te zoeken geloof ik, maar goed is nooit gek om het e.e.a. "uit" te sluiten. Ik wil samen met een collega van mij een evenenmenten bureau opstarten. We gaan dit vanuit huis opstarten en zien wel wat de toekomst brengt. We gaan nu nog een cursus volgens (voor mij opfris cursus) en dan gaan we ons richten op het bouwen van feestjes/baby- en weddingshowers enz enz