O, wat gaaf zeg! Een ou-collega van mijn man doet ook zoiets, die heeft het bedrijfje van zijn moeder dat bruiloften "organiseert" overgenomen. Lijkt met echt superleuk!
Jah we willen dat ook er evt. bij doen maar we beginnen "klein" zeg maar. Bruiloften is (mijn inziens) pittiger organiseren dan kinderpartijtjes/vrijgezellenfeesten enz enz. Maar goed eerst ff de cursus doen en dan zien we wel. Ik heb er in elk geval mega zin in hihihhihi. Ik ben GEK op het organiseren van dingen. Vroeger in mijn oude functie (secretaresse/afd. assistent) deed ik dit regelmatig. Ook grote "uitjes" met vrienden organiseer ik graag. Zit blijkbaar gewoon in me hihihhihi.
ik heb er wel last van vooral smorgens. stijf met opstaan heel erg koud (warm douchen en klden helpt wel) heel erg moe/vermoeidheid enz dus ja
he das toevallig..ben zelf reumapatient en zit in het bestuur van The young Connexion- gelders platform voor jongeren met reuma- onderdeel van de reumabond....voor vragen kun je me altijd pm hihihi
ah oke thanks heb je last gehad om zwanger te raken met je reuma? ik ben namelijk bang dat het toch daar iets mee te maken heeft en heb je nog eventuele tips? XXX
je staat nog steeds op 6 nov...snap niet Nin0 gefeliciteerd..waarben je ...kom het vertellen! Hoe is het gegaan eerst ongi enzo! Alles lekker bij go4baby thuis? we horen nix...ze al het wel druk hebben met zweven! Thanks miep voor de lijst was even heel drukkig hierzo.....rust is nu weder gekeerd 8)
Ehm...O, dat ging ik doen en heb het vervolgens niet gedaan . Zal even kijken of ik 'm nog kan aanpassen !
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt 2. Ktje 3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 4. Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) 5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt 7. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) 8. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) 9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 10. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) 11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 14. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 15. Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) 16. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 17. Foreverfriend, ronde 17 - NOD 15 okt 18. Hster, ronde 16 - NOD 15 okt 19. Marieke1610, ronde 10 - NOD 16 okt 20. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 21. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt 22. Joli, ronde11 - NOD 18 okt 23. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 24. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 25. Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) 26. Puzzcat24, ronde 10 - NOD 21 okt 27. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) 28. Go4Baby \/ (ronde 5, 2x SMEP) 29. Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) 30. Ellenk, ronde ? - NOD 22 okt 31. Leentje79, ronde 8 - NOD 23 okt 32. Dip, ronde 4 - NOD 24 okt 33. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt 34. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 35. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 36. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 37. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 38. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 39. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt 40. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 41. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt 41 SMEP - kandidaten 19 Ongi.... 9 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 2 Onbekend.... 1 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1. Shedevil, ronde 9 - NOD 1 nov 2. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 3. Beastie, ronde 6 - NOD 2 nov 4. Liesje76, ronde 4 - NOD 4 nov 5. Miepie80, ronde 9 - NOD 4 nov 6. Silla, ronde 21 - NOD 6 nov 7. Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 8. Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 9. Hster, ronde 17 - NOD 10 nov 10. Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 11. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov 12. Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 13. Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 14. Jeldou, ronde 6 - NOD 18 nov 15. Marieke, ronde 11 - NOD 19 nov 16. Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov 17. CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov Zo, nou sta ik waar ik moet staan Sarientje, balen! Dikke knuffel!
Ik wil naar huis (en aan de SMEP ). Pffff nog een kwartier werken (hihihihi alsof ik wat gedaan heb vandaag whahahaaha). Aan de ene kant ben ik errug moe om te SMEPpen want ik heb slecht geslapen, maar goed....bij thuiskomst ff lekker douchen. Ik heb nieuwe lingerie gekocht maar dat bewaar ik maar voor morgen hihihhihi of overmorgen als mannetje mss stiekum geen zin heeft whahahaaha. Ik had hem al een SMS gestuurd dat we aan de "bak" moesten maarre hij heeft nog niet gereageerd (moet zich waarschijnlijk mentaal voorbereiden ).
Werk je wisseldiensten? Pffffffffff heb ik ook jaren gedaan. Moet er niet meer aan denken! Succes meis!
Ja beveiliging.... altijd ochtend of avonddienst. Alleen vallen beide diensten me een beetje zwaar op het moment.
Straks..over x aantal weken kan je eventueel andere tijden werken...ik bedoen als je het ze verteld heb Hoe was de eerste keer fles-plassen?
hihi ja, kwam hier paar uur geleden om bij te lezen en toen werd het weer zo druk met werk... pfff maar wel leuk en waarschijnlijk een heel gave opdracht om in oxford een aantal wetenschappers te fotograferen in januari... en misschien nog in de VS. (heb natuurlijk nog niet gezegd dat ik zwanger ben...) MAAR JIJ: THANX voor je lieve kaartje!!! Zo lief!! Wordt opeens zo echt dan! Je bent echt de eerste (alleen mn zus en een vriendin weten het.. ja, en jullie hier allemaal. Ga mn ouders en broer/schoonzus deze week ergens vertellen. SUPER LIEF! Jij bent echt een top wijf en ik wil je heel snel roze zien! We hebben voor vanavond al een afspraak bij de HA. (daar zit ook de verloskundige in zelfde pand dus lekker handig). Ga even vragen om bloedonderzoek of al mn waarden goed zijn ivm open ruggetje in familie (moeder van mn moeder heeft 3 kindje na geboorte hieraan verloren.)