Hallo, Bij ons is het ook echt rustig geweest in verband met de vakantie. Nu is iedereen al weer 2 of 3 weken aan het werk en nu begint het weer lekker op gang te komen. Zo, ik ben nu nog even aan het genieten van mijn watertje, nog even wat drinken en vanaf half 2 moet ik echt minderen. Gelukkig moet ik wat woningen opnemen, dus dan kan ik ook niet naar het toilet. Was het maar half 6, dan was ik er voor vandaag weer vanaf. Volgens mij moet ik dan zo erg dat ik niet eens meer in een potje kan mikken en al helemaal niet meer kan stoppen als het potje vol is haha. Even plastic hand schoentjes aan doen . Hoe is het met de meiden op de wachtbank? En de SMEPpers, alles nog op schema? DOei
Had net een test gedaan..ben ook zo'n muts he...natuurlijk weer nega... Kan het maar beter iin het vervolg maar gewoon smiddags doen...alsof ik het dan wel vol kan houden hahahahahah Dat worden handschoenen en lieslaarzen aan ...
Dag meiden! Ik moet ook nog 2 uur lang mijn plas ophouden... Niet makkelijk hoor... Verder heb ik hier nog maar een paar dagen voordat ik wegga en ik begin aardig te stressen.
ying yang meis...gaat helemaal goed komen ...hoop voor je dat je straks over 2 uur een mooie test ziet en je ei onderweg is ....(pfff 2 uur...is echt grappig zo lang ! [-X )
Ik lig prachtig op schema, maar ik heb alleen nog een EI nodig! Als je mijn banner ziet zo ik technisch gesproken dus vandaag een posi test moeten hebben...
@diaantje, Ik had trouwens ook prachtig slijm gisteren en kon bijna niet terughouden om toch even te klussen, maar ik heb het toch maar niet gedaan...
zooo! 48 pagina's al in het grote SMEP topic? Gezellig! Ik heb een ongigevoel en zere boobs.. dus ik voel me niet helemaal jofel op dit moment. Hebben meer mensen dit tegen het einde van hun cyclus? Of na je ei in ieder geval?
Hoi rainstarrr, leuk je weer even te zien! Ik heb bijna nooit last van zere boobs, en ongi achtige pijnen heb ik inderdaad wel eens na eisprong, maar niet heftig hoor. Zou je dan toch?
Nee, ik denk het niet hoor om eerlijk te zijn. Het enige verschil met vorige maand is, is dat ik nu ook een zere onderbuik heb. Vorige maand had ik ook al zere boobs na mijn ei. En ik wacht denk ik toch echt met testen tot de testmarathon. Misschien wordt ik wel gewoon ongi vandaag of morgen! Dat zou betekenen dat ik weer een beetje op mijn normale cyclus zit. Zou ook leuk zijn. Jeetje Julita, en jij bent nog maar een paar daagjes in Suisse.. spannend hoor.. ik hoop dat je heeeeel snel kan internetten als je in Japan bent en je eerste dag met ons deelt! Het lijkt me een heeeeel bijzonder land!
Diaantje, maar dat is toch een mooie tijd voor een test, of heb je het niet 4 uur lang op kunnen houden? Mooie laarzen haha, misschien moet ik die morgen kopen om mijn mannetje te verrassen, dan wordt het SMEPpen zeker een succes hahaha. Julita, ik ben benieuwd hoe je test is vanmiddag. Ik heb trouwens nog nooit echt van dat overduidelijke vruchtbaar slijm gehad. Ik zie wel verandering als ik naar het toilet ga, maar nooit iets waar je draden van kan trekken. Volgens mij heeft ook niet iedereen dat, maar als ik nu weet wanneer mijn ei is ga ik er toch eens op letten. Rainstarr, ik heb de laatste cycli last van mijn borsten na de eisprong. De laatste keer had ik ook 4 dagen ongi krampen voordat ik ongesteld werd, dat had ik nog niet eerder gehad. Zulke kwaaltjes kunnen PMS klachten zijn maar ook zwangerschapskwaaltjes. Spannend!
Oh ja Julita, veel succes met het verhuizen trouwens. Heb je alles al ingepakt? Je komt toch niet meer terug in Zurich of wel? Zijn de woningen al gemeubileerd of moeten jullie ze zelf nog inrichten? Doei
thnx voor je berichtje leentje! Ik krijg steeds meer het gevoel van een aanstaande ongi. En dat zou heel logisch kunnen zijn als je naar mijn voorgaande cyclussen kijkt.. Gebruik jij trouwens ook ovu-testjes?
Ik heb wel van dat draderige slijm, maar sinds vorige maand heb ik ook ovu testen gebruikt. En de positieve test kwam ongeveer 4 dagen na het slijm. En op de dag van mijn ei (ongeveer 1 dag na de positieve test) was er helemaal geen slijm te bekennen. Snapt iemand dat nu?
@YAYA1 Dan is slijm denk ik niet de absolute voorwaarde voor een eisprong. bij ieder mens zal dat wel verschillen..
I've got news! Ben echt ongi. Ben net naar de wc geweest en helderrood. Dus zit weer op mijn oude cyclus. Kga ff mijn nieuwe NOD berekenen.. zal het op 30 dagen houden denk ik..
wow rainstarrr, nu ga je echt SMEPpen! Ik hoop dat het snel raak is voor je. YAYA, interesant dat dat slijm dus niet klopt...Daar was ik ook benieuwd naar met ovu-testen deze keer. Over de verhuizing: We gaan onze flat onderhuren (is dit een woord?) dus we moeten AL onze kleren en spullen eruit halen en in de box zetten. Meer werk dan ik dacht... Ik ga nu 1 weekje naar Parijs en dan 3 weekjes in NL. Dan ga ik pas aan het einde van Sept. naar Tokyo. Dus lekker koffertje inpakken voor 7 maanden... Daarna komen we terug naar Zurich, maar voor een paar maanden...
Spannend allemaal hoor Julita, hele verandering! Leentje, ik heb ook nooit van dat overduidelijke slijm. Hier aan het eind van de ochtend weer een duidelijke streep, ei is dus in aantocht!
Jeetje echte globetrotter dus..heerlijk toch...lekker genieten meis..maar ga je in Tokyo ook werken/dansen ?