Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Begin me nu een beetje schuldig te voelen ;)
    Succes meis en laat duidelijk van je horen.
    Want ondanks dat ze je mss willen helpen laten ze er toch vaak wat tijd overheen gaan!
    Dussssuhhhh ze moeten jullie zaak als een hoge prio gaan zien!

2. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Straks voor 19 u bij de autodealer zijn.

We voelen ons zo bedrogen. Is er geen oplossing dan morgen terug klantendienst bellen.
    Verwacht nog een foon ivm of ze een andere garage de bestelling ons wil overnemen en ons een vervangwagen willen aanbieden tot we de andere kunnen afhalen

3. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Je blijft ze maar net zo lang stalken totdat ze maar met een oplossing komen!
    Als je gewoon standaard elke dag blijft bellen... moet je zien hoe snel ze toch tot een oplossing kunnen komen! Werkt dat niet....aangetekende brief sturen met je verhaal, EIS om een reactie binnen een bepaalde tijd MET OPLOSSING, en "dreig" dat je juridische stappen gaat nemen als ze niet binnen JOU GESTELDE TERMIJN reageren.
    Probeer voor jezelf een dossier op te bouwen.
    In een Excelsheet noteren, wanneer je gebeld hebt, wat er besproken is en WIE je gesproken hebt. Mocht het er toch van komen dat het een juridische getouwtrek wordt heb je in elk geval al het e.e.a. voor de rechter opgebouwd waarmee gewerkt kan worden.
    Geef niet op meis! Je moet echt strijden voor je recht!

4. pas getrouwd

Sep 14, 2007
    39
    0
    0
    Hey meiden,

Ben ik weer! wilde eigenlijk niet te vaak komen, maar kan het toch niet laten. Weet niet of het een negatieve invloed heeft, maargoed.

Ik heb eigenlijk een vraagje aan de zwangere: ik voel mijn eisprong super duidelijk. normaal is dat na 24 uur weg, maar nu lijkt het of ik elke keer het eitje voel "botsen". Iemand ervaring mee? zou namelijk niet weten wat het anders moet zijn. Begin me een beetje zenuwachtig te maken, zou het toch zo zijn? en dat wil ik eigenlijk niet. zodra ik dan weer een beetje duidelijkheid heb, wordt dat wat minder. hoop dat jullie me kunnen helpen.

ps. we hebben precies de goede tijd gesmept, dus theoretisch zou het kunnen.

Voor alle smeppers: Succes, op naar roze!
    Voor alle ongi's: knuffel!

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Hoi smeppers,

Ik ben vandaag weer volop gefrustreerd... Mijn temp vanmorgen was 36.1 wat dus betekend dat ik nog geen ei heb gehad :( Wel heb ik de stoute schoenen net aangetrokken en een afspraak gemaakt bij de gyn...

Moet zeggen dat ik daar wel erg blij mee ben! We zijn dan precies 11 maanden bezig en hopelijk heb ik dan net deze ronde achter de rug.

Nou ik ga eens ff teruglezen wat jullie hier allemaal hebben gekletst!

6. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    Dag meiden,
    Ik kom net thuis de hele dag weer op pad geweest met ouders... Nu heel moe en er moet/mag vanavond gesmept worden dus...
    Geen tijd gehad om bij te lezen, morgen denk ik wel weer! Ik heb hoop ik geen groot nieuws gemist.
    Wilde toch even snel mijn koppie laten zien.
    Tot morgen maar weer dan!

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wat is het rustig!
    Gelukkig nog maar een half uurtje werken hihi
    Dan snel naar huis, auto pakken en ff naar de zonnebank hihihhi

Wedden wanneer ik dan weer online ben dat jullie weer pagina's vol hebben gekletst!

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    dag dames

ik ben net thuis.
    moest vanmorgen naar het ziekenhuis voor de uitslagen bij de reumatoloog daarna ben ik meteen gaan fitnessen (dat luchtte op en deed me goed)
    daarna ben ik naar mijn ouders gegaan voor wat dingen te regelen en nog even naar de winkel geweest en eindleijk thuis ppppppfffffffffffffffffff kom ik thuis hebben de katten alles overhoop gehaald dus dat is behoorlijk minder!

maar oke............

XXX

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    en meis?, goed nieuws?

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    En, wat zei de reumatoloog, Dani?

11. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    En hoe waren de uitslagen Dani?

12. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

May 15, 2007
    3,183
    0
    0
    Eindhoven
    He Wieffie, balen zeg dat je nog geen ei gevonde hebt, maar hij kan er toch nog aankomen. Ik had deze keer een ei op dag 28 en ik werd ongesteld op dag 38 (vandaag). Maar het is wel balen, elke keer zo'n lange cyclus. Wel fijn dat je bij de gyb terecht kan. Heb je die gewoon direct gebeld of via de ha?

Dani, hoe waren de uitslagen. Was het wat je verwacht had of niet? Krijg je nu (andere) medicijnen? Heb je ook gevraagd hoe het gaat met een eventuele zwangerschap? Ik hoop dat je er niet zo'n last van hebt.

Doei

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    beetje late reactie..zag m net pas terug.....nee heb geen last ervan gehad..het zijn vaak de medicijnen die het onmogelijk maken om zwanger teraken....ik ben al een tijdje gestopt....maar mijn medicijnen zouden ook tijdens een zwangerschap geslikt kunnen worden...maar heb er voor gekozen om clean in een zwangerschap tegaan...en trek ik het niet..kan ik altijd nog..
    Vaak is het zo dat tijdens een zwangerschap je reuma even stil komt testaan..wel zo lekker....al moet ik zeggen dat bij mij de reuma pas gekomen is tijdens de zwangerschap van mijn jongste.....
    Op dit moment gaat het tijdens deze zwangerschap erg goed met de reuma....dussssssssssss ;)

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik heb nog geen medicatie gekregen maar ik heb dus fybromyalgie

krijg nu groepsgesprekken (omdat ik zo jong ben) moet het bij de psycholoog aankaarten en leren om naar mijn lichaam te luisteren (iets wat ik nooit heb gedaan)

en er zijn nog paar onderzoekenen lopende qua hart en longen en aan de hand daarvan moet ik terug komen en krijg ik eventuele medicatie

moet het nog laten bezinken en zelf duidelijkheid verschaffen over hoe en wat

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hè, Dani, wat naar! Ik hoop voor je dat je nu je er gericht mee bezig kan de pijn wat minder zal gaan worden :(

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    dat hoop ik zelf ook (vooral de vermoeidheid is het ergste)
    heb vooral last van mijn handen (pijnlijk en geen kracht)
    knie en elleboog maar voor de rest gaat het nu wle

XXX

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Dani: k*t meis.
    Mijn moeder heeft het oa ook. Ze is lid van zo'n patientenvereniging.
    Daar kun je heel veel info krijgen. Misschien helpt dat?

Doe maar rustig aan....

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik doe ook rustig aan allhoewel ik nooit naar mijn lichaam heb geluisterd zal ik dta nu moeten gaan doen

oko ben ik nu op internet op zoek naar van alles en misschien is zo een vereniging ook wel een idee

XXX

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee allemaal!

Heb nog helemaal niets kunnen leze vandaag... Aan een stuk door bezig geweest. (Ga zo alles doorworstelen en een monoloog houden! Be prepared!)

@ MIEPIE: LIEFFFF! Thanx!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    ;) Graag gedaan met een beetje hulp van Beastie ;)

* zit nu vol spanning te wachten op de monoloog van go4baby met een bak chips bij de hand *

Share This Page