Dani, wat k*t meid dat de uitslagen niet goed zijn. Aan de andere kant is het natuurlijk wel prettig dat je nu weet wat er aan de hand is. Ik weet nog hoe ik me voelde toen ik nu bijna 3 jaar geleden hoorde dat ik ziek was. Neem de tijd om het een plaatsje te geven en hopelijk kunnen ze je nu gerichter helpen bij je klachten! Ik ben een poosje geleden voor een nieuwe ontsteking bij mijn ha geweest en heb toen ook vertelt dat we al een poosje bezig waren en dat mijn cyclus zo lang en onregelmatig is. Hij zei dat ik een afspraak mocht gaan maken als ik daar klaar voor was. Toen ik vanmorgen mijn temp zag was voor mij de twijfel weg. Laten ze maar beginnen met sperma en bloedonderzoek. Daarna zien we dan wel verder. Go4baby, heb je nog weer opnieuw getest? Ik wil zo graag een mooie dikke positieve test van je zien....
@Miepie80: same same, but different, haha. (uitspraak heeeel vaak gehoord in Thailand) Maarre.....griepje gaat iets beter gelukkig! Af en toe een beetje buikpijn, ben nog erg onzeker. Verder eigenlijk nergens last van. Behalve dan dat niet roken, maar goed, dat zal (hoop ik) wel makkelijker worden. Vandaag Matcare testen besteld, zodat ik aan het einde vd week nog ff kan testen. HCG checkje.....
Pfffff..begon een onrustige kip te worden...bijna een dag nix gehoord van go4baby! **in het begin ben ik altijd wat onzeker....met alles...en dus ook voor en met andere...idd ik heb geen leven ** Nou kom op met je monoloog...laat eens een vette test zien! Dikke vette knuffen voor Dani....heb geen ervaring mee wat betreft deze ziekte...hoop het beste voor je hierzo alleen maar
@ Dani86 Dat is mooi klote zeg, ik weet wat dat type reuma inhoudt. Alle vrouwen in mijn fam hebben het, ik heb zelf ook klachten die fybro kunnen zijn maar ik moest me niet aanstellen, en erfelijk zou het al helemaal niet zijn . ik laat de dokter maar lullen. Nu even genoeg over mij jij zit er maar mooi mee, als je wilt kletsen pb me maar voor me msn. zit ook te wachten op de monoloog van Go4baby waar blijf je dan Hier gaat alles zijn gangetje voel me op emn top zwanger met de bijhorende kwaaltjesvoel me niet ziek maar..........heb last van de (.)(.) en heel erg vet haar, op het moment moet ik het echt elke dag wassen
Met de autodealer hebben we gepraat alle de verkoper toch, ocharme die gast, had net te horen gekregen dat hij z'n ontslag zou krijgen omdat de zaak daar gaat stoppen. Ondertussen dat we daar waren kregen we nog foon van de andere in een andere stad ook niet ver van ons, waar we reeds contact mee hebben gehad. Die verkoper gaat morgen met de grote baas spreken om onze wagen bij die andere dealer te laten leveren en ondertussen krijgen we van hen een 2 de hands auto in gebruik tot de onze geleverd is. Dus hopelijk loopt morgen alles ok af. Toen ik onderweg naar huis was kreeg ik foon om 19.30 van het ZH dat het vlekje dat weggesneden is, na biopsie is gebleken dat ik begin van die plaats huidkanker heb. Moet vrijdag nog verder laten wegsnijden... Wanneer keert het geluk me nog eens toe Ik wil zo graag eens positief nieuws vernemen, ik hoop dat ik toch verder mag gaan voor een kleintje. Chemo heb ik niet nodig is me gezegd.
JEETJE ongeluk komt altijd in 3en zeggen ze! Mijn god meis ik hoop ook voor je dat je snel weer eens goed nieuws hebt. Sterkte!
Yvett: Meissie wat is dit schrikken zeg. Pfff ik heb bewondering voor je dat je het nog zo na kunt vertellen met zoveel humor! Ik wens je echt een heel goed en voorspoedig herstel! Een hele dikke knuffel! * soory, ik wilde je natuurlijk niet fijndrukken met die knuffel * Daantje en Mijntje: Volhouden zonder roken!!! Zal ik nog meer smerige plaatjes voor je zoeken... Kom op! Niet alleen voor de Beeb zelf, maar ook dat mama als de beeb zelf mama/papa is nog een lieve oms heeft! (heerlijk, weer een paar rokers minder in de horeca ... Ik kijk echt uit naar 1 juli (en niet alleen omdat ik uitgerekend ben) maar ook omdat ik dan eindelijk relaxter in de kroeg kan zitten. (ik krijg direct keelpijn van rook namelijk, erg irritant! Hoe vaak ik van tafel wissel... Rokers hebben dat echt niet in de gaten dus ik ben blij als het straks rook vrij is!) By the way: kun je ook pleisters gebruiken als zwangere of niet... Dat maakt de overgang dan misschien wat minder heftig! En zoek een vervanging! Ga bellen blazen wat mij betreft #-o Zie dat Wieffie ook al uitgebreide tips heeft gegeven... PUNNIKKEN dan misschien? Erannick: Hoop dat je een goede nieuwe VK hebt kunnen vinden. Kunnen ze met jouw geschiedenis niet eerder een echo maken? Hmmm En volgens mij heb jij snode plannetjes... *ga je zo PB'n* Beastie: Hee Meis, lastig inderdaad. Maar wel lief dat ze het zo aanvoelde. Maar misschien moet je het ook maar gewoon vertelllen. Dat zal weer heel wat spanning kunnen schelen! (Je doet het natuurlijk niet in de eerste plaats als verrassing voor je moeder toch?) Knuf! Diaantje! Dat klinkt echt goed! Gefeliciteerd met dat kleine lieve frummeltje! Hihihihi met dat ehh vlekken plaatje... Kun je me een spoedcursus echo foto's lezen geven... Ik zie wel waar frummel ligt maar niet precies hoe... En of ie wel naar ons zwaait Leentje: Dikke knuf voor je! Ik herken het hoor. Heb het me de laatste maanden ook vaak afgevraagd. Maar nu ben ik zo verrast dat het toch echt gelukt is. Ik hard er een heel hard hoofd in. Het heeft bij ons ook ruim een jaar geduurd (waarvan niet alle maanden even serieus geprobeerd in het begin want we wilden niet een midwinter kindje)... Maar echt. Er komt een dag, dan heb je ook echt die positieve test in je handen hoor, en soms komt dat sneller dan je denkt En over afvallen: ik ben sinds ik het vermoedde had dat ik zwanger was bijna direct heel gezond gaan eten. Geen snoep meer, chocola (at ik te veel) geen suiker, vette happen afgezworen etc. En ik zie al resultaat op de weegschaal! Ha, maar die zal natuurlijk binnenkort weer omhoog gaan, maar niet extra van het snaaien enzo! En ik zei ook steeds: als ik zwanger ben... dan ga ik aan de slag. En dat lukt tot nu toe goed (maar ja, da's ook nog maar heel kort). Ik ben dus niet aan de lijn. Ik laat nu alleen de dikmakertjes staan! Zico: Jeemig meid. Het geluk zit jullie inderdaad niet mee. Wat een toestanden allemaal! *waarom zijn er toch zoveel mensen die een ander een poot willen utidraaien.? Wat is daar de lol van? Hoe kunnen mensen met zulke dingen hun geweten dragen?* Maar hopelijk komt er heel snel een positieve ommekeer! Even een hart onder je riem, want dat kun je wel gebruiken! (hoop dat dat hetzelfde in Belgie betekent als in NL ) Dikke knuf! En ik duim dat jullie de auto op tijd hebben! Silla: Spannend je ei in zicht! Pakken dat ding! SMEP er op los! Ga helemaal wild! etc. En wat een goede tip voor Zico: Is inderdaad zo. Gewoon blijven bellen etc. Dan gaan ze echt wel aan de slag! *KOM OP ZICO!* Pas getrouwd: Ik heb deze keer dus ok heel goed mn ei gevoeld. De hele zondag had ik echt een flinke spanning in mn buik die uitstraalde naar mn linker bil botje... Ja... heb ik jaren geleden altijd gehad, maar nu niet elke maand meer. (was ik blij om omdat het pijn deed, maar achteraf was het dus wel goed! Blijkbaar kon dat ei mooi rijpen en knetterhard spingen! Het was ook opeens voorbij 's avonds!) wieffie: Wat goed dat je die afspraak met de gyn hebt gemaakt! echt super stoer! En nu nog even snel roze worden zometeen in navolging van Daantje! Hoe is het verder met je? Heb je wel gemist hoor! Alles goed met werk? Hier is het eigenlijk te druk. Kom amper aan het forum meer toe deze laatste dagen. Maar is voor een goed doel! Dikke vette testen zat hier: Nog een ECHT HEMA, ECHT ZWANGER en heb clearblue digitaal gedaan en nog ergens een foto op een camera. Nog geen tijd gehad om te plaatsen! Kom misschien straks nog! Julita: Hee wat goed dat je even je snoet om de hoek steekt Lekker hoor dat je de laatste dagen op pad bent geweest met je ouders! En hoop dat het tot positieve SMEP resultaten leidt! Kom daarna maar weer mooie verhalen vertellen en foto's laten zien! Maar eerst aan de SMEP! *wil roze zien in Japan... * Dani: Sterkte meis, klinkt niet fijn. Wel goed dat je verschillende dingen aangeboden krijgt! En leren luisteren naar je lichaam is echt heel belangrijk! Je lichaam is je meest kostbare bezit. Je bent de enige die daar voor op kan komen en daar op kan letten. Goed dat je dat beseft! Het is moeilijk om naar je lichaam te leren luisteren, maar als je dat eenmaal geleerd hebt doet dat zoveel goed. Een hele dikke knuf! STELLETJE KLETSKOUSEN! Jullie hebben ook zoveel bijgeschreven... (dus dat maak ik met deze monoloog dus even goed) Ja, dat duurde even.... Had zo'n trek dat er na paar antwoorden echt eerst gekookt en gegeten moest worden en zit nu al een half uur ofzo te typen denk ik... Maar nogmaals THANX! Echt heel lief! En doet me echt goed! Duurt even maar dan heb je ook wat! HE VERDORIE ZICO: wat ontzettend vervelend dat dat er ook nog eens bij komt. Hopelijk is het makkelijk te verhelpen. Nu post ik dit. Zal straks mijn verhaal nog even doen. hebben jullie alvast iiets te lezen voor het wachten op mijn HA/VK/GYN dingen! *bedankt jullie uitgebreid voor het geduld* =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
En nu mijn zwanger verhaal: Gisteravond konden we al bij de HA terecht (was voor mij de eerste keer bij haar, vorige keer vervanger). Hele fijne vrouw. Luisterde goed, was adequaat en gaf me veel vertrouwen. Voor wie niet weet: Mn oma (moeder van moeder) heeft 3 kindjes verloren na geboorte aan open ruggetje (van de 8 kinderen). Dus risicogroep. Heb vanochtend bloed laten prikken op ijzer, foliumzuur en vit. B12 gehalte. Eind van de week resultaat. HA heeft vandaag naar gyn gebeld om na te vragen over gehalte foliumzuur. Ik moet toch 5 mg gaan slikken. Heb pillen al gehaald. Heb ook verwijzing gekregen en direct afspraak gemaakt voor GYN/VK in ZH om bij 7 weken screeningsonderzoek te doen (in elk geval informatie te krijgen over de verschillende onderzoeken die gedaan kunnen worden) 13 november staat dus eerste gesprek en echo gepland. Ik ben echt heel blij dat we gister (4 weken) al bij de HA zijn geweest en dat ik vandaag de rest in gang heb gezet. Ik had wel vanmiddag (we hadden een afspraak bij een klant) toen ik nog snel even ging peac'n een veeg roze/oranje afscheiding... pfffff Kreeg weer helemaal de zenuwen. En was heel belangrijk gesprek maar af en toe was ik even met mn hoofd ergens anders. Gelukkig had ik nog wel een tampon dus die heb ik ingedaan want had niets anders en was bang dat als het verkeerd zou gaan het zou gaan lekken... Nou, ik moet nu weer aan het werk. Nieuwe klant wil maandag alles gereed hebben... Fijn Maar ja, we moeten straks wel een extra mondje voeden... hihihi Dus, ik zwaai weer even tot later! =; =; =; =; =; =; =; =; =; =;
Och meissie..wat naar... Maar idd bij huidkanker is vaak heen chemo nodig...pas als huidkanker gaat uitzaaien og een sterk groeiende melanoom heb. Dat heb je blijkbaar niet. En ik hoop dat het je troost geeft, maar het komt heeeeeeeeeel veel voor en is ontzettend goed behandelbaar als het weer terug komt. Dikke knuffel want leuk is het zeker niet....hoop na al dit ongeluk heel veel geluk komt...
Go4baby, =D> =D> =D> Lief dat je toch nog even tijd maakt om ons op de hoogte te houden . Zico, je krijgt ook alles tegelijk op je dak . Idd hopen dat ze het makkelijk kunnen verhelpen... Hele dubbeldikke knuffel!