allemaal hartelijk bedankt voor jullie lieve begripvolle woorden dat doet me goed! en jullie hebben zoveel te vertellen go4baby gefeliciteerd zico wat erg meid....dikke knuffel ik ga nu naar bed en probeer morgen nog even te reageren moet morgen genoeg doen mijn vriend is vrijdag jarig en moet nog inkopen doen poetsen naar de psycholoog naar de huisarts tanken enz dus drukdrukdruk XXX
Hi allemaal! Nou, daar ben ik ff snel...ben net een uurtje ff terug van het vakantiehuisje dussssss maar globaal jullie verhalen kunnen lezen @ger en go4baby: Nogmaals en nu ECHT filsteerd! @ger: wat lief dat je aan me gedacht hebt! @leentje: wat vreselijk dat je helemaal in de prak zit! Hoop dat je je snel weer beter voelt! @zico: jij krijgt ook echt ALLES tegelijk he! Ik hoop dat het geluk je binnenkort weer toelacht! @de rest: niet alles kunnen lezen, maar hoop dat alles goed is. Ik ben nog niet rood, Ik had vrijdag ochtend een temp van 36.7 en voor de rest niet meer getempt. Zal morgen eerst tempen en als íe nog hoog is (minimaal 36.7) waag ik m'n laatste testje er vast aan. Ik heb geen idee of het deze ronde gelukt is. Heb wel veel afscheiding laatste paar dagen, maar dat zegt me weinig. Had ik ook bij m'n zwangerschappen, maar heb ik ook vlak voor m'n ongi. Zal wel zien. Mijn vakantie is tot nu toe heel erg leuk geweest, maar ben wel blij ff thuis te zijn. Kan ik ff de bult vakantiewas wegwerken en nieuw spul inslaan EN natuurlijk ff de katten knuffelen. Die heb ik wel gemist hoor. Morgenavond gaan we weer weg en dan kom ik pas zondagavond weer thuis. Helpen jullie me duimen dat ik 'droog' blijf? Ik ga naar bed! ff 1 nachtje genieten van een bed wat wel fijn ligt! Trustuh en liefs! Tezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Welkom thuis Tezzz, en ik blijf voor je duimen! Ik kan niet slapen, vandaar dit late berichtje. We hebben nog geSMEPT vandaag, of beter gezegd gister gezien het na 12 uur is! Ik weet nu al dat ik me morgen er echt toe moet zetten om nog een laatste keer te SMEPpen maar goed. Ik had trouwens wel mega pijn in mijn onderbuik tijdens het SMEPpen pffffffffff maar goed t was gezellie zo'n feestje in bed en nu maar hopen dat onze inzet eens beloond wordt Groetjes
Tezz je zit nog in vakantiesfeer, Yvett is aangereden door een vrachtwagen. Ik had ook last van bloed, maar ergens anders . Yvett, hoe gaat het met je, heb je nog veel last? Iedereen:GOEDEMORGEN!
ja hoor silla hoop het ook dat jullie wachten en smeppen beloond wordt. Maar het wachtbankje duurt ook zo lang he. Bedankt iedereen, maar we proberen er nog steeds positief onder te blijven, ze waren er op tijd bij, dat is al 1 ding he. Nu hopen dat na vrijdag tch alles inorde gaat komen. Hoop doet leven zeggen ze, kijk er zo tegen aan, er zijn nog steeds mensen die het veel slechter hebben. Kijk nu naar m'n collega We proberen haar zo goed mogelijk op te vangen en zijn volop met verrassingen bezig om haar op te beuren.Dat van mij is maar iets heel klein tegenover haar
@ zico sterkte met alles, wat een toestanden zeg! Gelukkig waren ze er vroeg bij, en ze kunnen een hoop vormen prima behandelen tegenwoordig! Dikke knuffel meis! @ go4baby wij vallen net buiten de risico groep, mijn man heeft 2 volle neven die geboren zijn met een open ruggetje (ze leven beide nog wel). Om die reden hebben wij wel gekozen voor een uitgebreide echo met 20 weken. Ik heb vanaf het moment dat ik met de pil stopte, 0,5 mg foliumzuur geslikt t/m 10 weken zwangerschap (zei mijn HA nog doodleuk dat ik eigenlijk ook 5mg had moeten slikken voor de zekerheid.......sjonge wat was ik blijk met die opmerking) yessss lekker weer naar school. Ik "mag" morgen weer, volgende week tentamen....brrrr! @ daantje / go4baby ik weet niet zeker of je het hartje kunt HOREN met 7 weken, maar op een inwendige echo zie je in elk geval een knipperlichtje en dat is net zo mooi hoor! Ik heb het hartje voor het eerst gehoord met 10 weken, met een uitwendige echo, maar dat was wel een super-geavanceerd apparaat (daar kon je zelfs de bloedsomloop mee zien, in rood en blauw!) @ tezzz sterkte met de vakantiewas en geniet nog maar lekker van de rest van je vakantie! Ik duim voor je dat je vakantie eindigt in het roze! @ iedereen GOEIEMORGEN!
Goedemorgen... @ All, Nou ik ben HELEMAAL in de war! Pfffff ik hoop ECHT dat het voor de laatste keer is dat ik zoveel moeite moet doen hoor om zwanger te worden. Ik had maandag een positieve (digitale) ovu. Dinsdag kreeg ik het "0" symbool op Persona en 'smiddags een negatieve ovulatie test. Vanmorgen had ik weer het "0" symbool op mijn Persona(?) ik kan me niet herinneren dat ik dat vorig jaar ook 2 dgn had. Maar nou weet ik dus niet wat ik aan moet houden? Want volgens de instructie van OVUtest: Als de Pieklijn op de Referentielijn lijkt of donkerder is, is er sprake van een LH-piek dus zal de ovulatie binnen de volgende 24 à 36 uur plaatsvinden. Je kunt voor de rest van de cyclus stoppen met testen. Als je binnen de komende 48 uur geslachtsgemeenschap hebt, heb je de meeste kans dat je in verwachting raakt. DUS (in theorie in mijn geval) vandaag is het 48 uur geleden!! En volgens de instructie van Persona: Als een "0" symbool in de monitor verschijnt zou u binnen 1 a 2 dgn een eisprong moeten krijgen. DUS (in theorie in mijn geval) is dat morgen Snappen jullie het nog...ikke niet. We klussen nu al vanaf zaterdag t/m gister en het begint me nu een beetje op te breken zeg maar hihihi Advies please!
goeiemorgen! @leentje: sorry. Maar bloed is ook niet leuk! @Yvett: haal ik je nou toch door mekaar met leentje! Anyway, wel heeeeeel veeeeeeel beterschap gewenst! @silla: durf het bijna niet te zeggen, maaar...vanavond toch nog maar een keer smeppen om het af te leren? Vanmorgen was m'n temp 36.6. Ik heb mezelf beloofd pas te testen bij 36.7 en heb dus niet getest. Ik beschouw deze ronde als wederom verloren...maar geen bloed geeft moed he! Heb er toch weinig vertrouwen in. Begin maar vast te balen, dan heb ik dat vast gehad als de duivels komen. En anders heb ik maandag vast toch nog goed nieuws! We zullen zien, we zullen zien... Liefs Tezzzzzzz
ehm tsja silla......vreemd hoor. Ik heb geen ervaring met persona, maar ik denk dat je 't gewoon even moet afwachten (heb je ook getempt? dan kun je misschien daaruit afleiden of je je ei al hebt gehad of niet?) Bij mij ging het smeppen ook niet volgens het boekje: ik had op CD 16 een licht streepje op de ovulatietest (negatief dus) maar wel (1000% zeker weten ) een ei gehad. Balen dat het bij jou zo vreemd gaat. Misschien nog een ovu testje er tegenaan gooien? succes!
@Tezzz, dat SMEPpen wordt nog es mijn einde Ik kan niet meer, en ondanks mannetje het niet (durft ) te zeggen weet ik dat ie het ook een beetje zat begint te worden. Hij zou eigenlijk gister sporten maar dat is er niet van gekomen. Dus hij gaat vandaag. Nou als ik DAN nog eens een poging ga doen om hem te verleiden weet ik ZEKER dat ie gaat zeggen...Nu ff niet! We zijn al vanaf zaterdag aan het SMEPpen. Balen dat je temp niet gestegen is, maar goed wat je zegt...geen bloed geeft moed! @Moas, Ik heb geen ovu testen meer hihihi. Greetz Silla
Goedemorgen dames! Wat een vervelend nieuws allemaal zeg, Zico, heel veel sterkte met alles, en hopelijk komt het snel en volledig goed en kun je gewoon door voor een kleintje! Ik ga vandaag weer beginnen met testen. Vorige maand ben ik waarschijnlijk te laat begonnen, aangezien m'n cyclus opeens 26 dagen was. Dus deze maand hoop ik dat 'ie weer zo kort is en dat ik binnen vandaag en de komende vijf dagen m'n ei kan vinden (eindelijk!). Wish me luck!
En en en en, Tezzz? Je bent wel wakker toch, of zijn je kinderen in het huisje gebleven ? Getest vanmorgen? Wat spannend.... Hmm, vannacht gedroomd dat ik nu alweer ongesteld werd :-?. Hele ochtend rare ongi-krampen gehad ook... geloof dat mijn lichaam probeert aan te geven dat ik me maar vast weer moet gaan voorbereiden op de .
Haha, en ik moest zélf op de site elke dag invullen op hoeveel DPO ik zat > hij pakte de 3 maar niet, bleef dan 4 aangeven.... Misschien toch al een dag eerder mijn ei gehad? Dan zal ie het moeten doen met die lallende zaadjes, niet gek dat het dan niet raak is .
Hmmm krijg weer eens geen email dat er nieuwe berichten geplaatst zijn... Succes Cynthia! Greetz PS ben weer niet voorruit te branden vandaag hihi
Silla, Go4baby had afgelopen ronde ook het ene weekend al een test die ze als positief beschouwde omdat het daarna weer lichter werd, maar alsnog een week later pas echt positief (gelukkig heeft ze doorgetest ). Zou vandaag lekker een rustdag nemen en kijken of jullie er morgen weer zin in hebben en dan nog een poging wagen . Tezzz, sorry, had niet door dat er al een pagina 490 was toen ik reageerde... Hoop voor je dat je temp morgen weer iets hoger is!
Thanks meiden! Ik heb ook besloten dat als het deze maand niet lukt, ik ga temperaturen, en als ik dat twee maanden gedaan heb, en het is nog steeds niet gelukt, dan ga ik naar de dokter. Afwachten maar.
@cynthiaB: veel succes met het vinden van je ei! Begin idd maar op tijd, dan moet het toch een keer lukken he! @miepie: geeft niks hoor! Als ik van het weekend geen bloed zie, zal ik maandagochtend testen! Kan haast niet wachten tot de vakantie voorbij is...haast niet...maar gelukkig nog wel een beetje! Wat een goeie timing dat ik precies deze week m'n nod heb zeg...geen mogelijkheden om te testen en geen tijd om te gaan zitten wachten! Alleen jammer als ik toch ongi word, is op vakantie nooit zo handig he... (ben stiekum wel een beetje zenuwachtig hoor! En ik mis jullie!)
Ik heb deze ronde heb ik digitale ovulatietesten gebruikt (omdat ik dus moeite had om de dipsticks goed af te lezen) en ik had dus Maandag een op mijn display staan en dinsdag gewoon weer een O. Dus dan neem ik aan dat de digi ovu de piek gevonden heeft. Denk je er goed aan te doen om een digitale ovu te gebruiken snap ik er nog niets van