Middag dames! Ik heb net super vruchtbaar slijm geconstateerd dus daar ben ik heel blij mee! Ei kan nu niet ver weg zijn, ik ga morgen testje doen kijken hoe of wat.
ja vind ik ook. We hebben gisteravond gesmept, dus vanavond normaal niet... Wat zouden jullie doen, gewoon morgen weer of toch vanavond?
Ik zet de champagne vast weer koud Julita, wie zoekt zal vinden > kan niet ver meer weg zijn nu, dat ei!
Ik zie er NU al tegenop om vanavond te gaan SMEPpen Ik had eergister na het SMEPpen onderbuik krampen. Gister na het SMEPpen mega onderbuikkrampen . Ik ben blij dat ik daar vanochtend weer vanaf was. 8-[
vanwege al die keren dat ik echt 7 dagen moest doortesten wilde ik het deze maand anders doen, dus wachten tot vruchtbaar slijm en dan pas gaan testen, maar ik weet nu niet of het nou zo'n goed idee was...
Doe dan maar wel "Jip & Janneke" Champie...je weet maar nooit voor de dames die op de wachtbank zitten O
Haha, Julita, die onzekerheid komt me heel bekend voor . Komt wel goed joh, je hebt ws op z'n vroegst je ei pas over 3 dagen (korte LF toch?), dus je gaat dat eitje als je nu begint met testen echt wel vinden!
dat kan ik ook weer heel goed snappen! Ik moet deze maand ook erg mijn best doen om zin te maken moet ik zeggen.
Silla, neem lekker een rustdagje joh! Die zwemmers moeten ook de kans krijgen te herstellen, en als je teveel klust heb je ook te weinig vruchtbaar slijm (wat de zwemmertjes gebruiken om bij het ei te komen), en de zwemmers overleven makkelijk 2 dagen... helemaal niet erg dus om een dagje rust te nemen!
Ja ik ook, we zijn al vanaf zaterdag tot en met gister ELKE dag aan de SMEP (in het weekend doen we het sowieso "elke dag" ) Maar ik moet zeggen ik ben wel trots op mijn ventje hoor deze ronde, hij heeft nog niet 1x ECHT tegengesputterd hihi
Ja moet lukken toch he? Is waar ook. Hmmm....ik laat het smeppen vanavond maar van hubbie afhangen, ik kan vandaag geen beslissingen nemen... (@Mijntje, advies van een zwangere is natuurlijk wel heel aantrekkelijk om aan te nemen... )
Aan de ene kant wil ik dat idd doen. MAAR... ik ben zo bang dat ik dan NET 't crusiale moment mis... *hoe bedoel je ik wordt een beetje para *
Silla, ik zou ook inderdaad gewoon een rustdagje nemen. De zaadjes van je mannetje blijven minimaal 3 dagen leven dus dan is het nog helemaal geen ramp en kunnen jullie morgen nog eens flink aan de slag. Succes!
wow, daar kan je dus trots op zijn! Ik denk dat jij rustig een smep rust dag in kan lassen zo te horen
Silla, Ik heb al 2 keer een digitale ovu test gebruikt en ik vind hem fijn. De dag na mijn smiley krijg ik ook weer een open rondje dus dan is mijn piek geweest. De dag erna is beide keren mijn temperatuur gestegen dus was mijn eisprong geweest. In mijn geval had ik dus een eisprong de binnen 36 na de smiley. Doei
He Julita, hoe gaart het met je? Ik zou morgen weer SMEPpen. Ik weet niet of jij dat ook hebt, maar ik heb best wel wat dagen voor mijn ei vruchtbaar slijm. Als je vandaag geen pos ovutest heb zou ik lekker een rustavondje nemen. Doei
Ik vind het ook fijne dingen, alleen prijzig Maar ik kan me ook niet voorstellen dat ik nog steeds een PIEK heb gezien de melding op mijn PERSONA. Maar PERSONA "meet" volgens mij niet alleen je LH piek maar ook je oestrogeen. Mss dat ik daarom nog steeds een EI symbool heb? Ik ga het eens aan de PERSONA ladies vragen.