nog 20 min. ophouden... Ik mag helaas niet werken in Tokyo, ( mannetje dus wel). Dus dat word dansen! Maar ik dacht elke keer dat ik hoogzwanger zou zijn tegen de tijd dat ik in tokyo aankwam, maar de plannen veranderen iedere maand....
nee heb het maar 3.5 uur vol kunnen houden..met 2 mokken thee in ijn mik....weet niet of het echt zou schelen....nouja...morgen nog een dag...denk dat ik de 14 of 15e mijn ei krijg...nouja...dat hoop ik dan he...
Rainstarrr; ik heb sinds zo'n 4 maanden altijd heel pijnlijke boobs vanaf de dag van mijn ei tot ik ongesteld word. En daar dan ook regelmatig ongi pijn bij. :-? (en dan te bedenken dat ik elke cyclus begin met ongeveer 4 dagen ongi, dan zo'n 7/8 dagen tot mijn ei, om vervolgens weer 2 weken op mijn NOD te wachten... bijna constant een ongi-gevoel dus, en meer dan de helft van de tijd pijnlijke (.)(.), haha)
O, en Julita, hij was nog niet positief hoor, maar wel een iets duidelijkere streep dan die van gisterochtend. Dus zal vanavond of morgen wel een dikke streep hebben > hoop jij ook!
Pff jeetje.. dan wordt het hoogtijd voor je dat je zwanger wordt! Ik ben deze maand dus te laat geweest met de ovutestjes.. had veel eerder mijn ei dan ik dacht. Heb nu 10 ovutestjes klaarstaan voor de SMEP. Ik denk dat ik deze maand voor het eerst mijn ei ga vinden! Dan vind ik echt een super vooruitzicht!
Kan mij herinneren dat ik echt rond heb staan springen de eerste keer dat ik een echt positieve test in handen had! Haha, alsof het een positieve zw-test was... maar heeft helaas tot nu toe nog niks opgeleverd. Moet wel zeggen dat we elke keer op de dag van de posi test en soms ook de dag erna nog geklust hebben, maar 2 dagen erna gaan we nu voor het eerst doen. Hoop maar dat het helpt
Hoop het zo voor je meis !..ik heb er al 5 versleten..(liep te klootviolen met mijn cyclus..26-24-28 ?).ach we hebben er nog 5..en anders gaan we gewoon ff bestellen hahaha
Hoop dat je je ei snel vindt! Maar ik voel hetzelfde als miepie denk ik.. als ik een posi ovu test heb spring ik ook een gat in de lucht! En dan ben ik nog niet eens zwanger.. hahahaha
meiden, ik ben super blij want ik zie nu in ieder geval iets van een streepje staan... phew... ik weet niet of dit als posi kan rekenen...ik ga kijken of ik er een fotootje van kan maken
foto maken gaat niet lukken...Volgens de instructies is ie negatief, want het lijntje s minder donker dan de controle streep. Zou dit een fade-in zijn?
Julita, kijk maar eens in mijn album; ik heb meestal de dag voor de positieve test (soms 2 dagen ervoor) al een streep, dan ga ik 2x per dag testen om zeker te zijn dat ik mijn ei niet mis (en ben gewoon dol op positieve testen, wil ik ook niet mislopen ). Vandaar dat ik denk vanavond of morgen een positieve test te hebben; die van vanmorgen was net zo'n streep als de eerste van 5/8.
(allereerste ronde dat ik met ovu-testen werkte heb ik trouwens helemaal geen positieve test gehad. Wel een duidelijke streep, maar nooit donkerder dan de controlestreep. Vandaar het 2x per dag testen, ik blijk gewoon een heel korte piek te hebben)
hey, wat handig dan hoef ik ook geen foto meer te maken, hij is namelijk netzo als die eerst 6/8 vanjou! Wow, het is wat om inderdaad eidelijk een lijntje te zien! Mijn aller aller eerste, na heel veel nega testen! Ik hoop dus hevig op een fade-in zoals Miepie. Zal ik vanavond weer testen dan?
Zou ik wel doen, maar dat is omdat ik weet dat ik anders kans heb dat ie morgen weer lichter zou zijn... en het kan ook dat hij pas morgen positief wordt (5/8 was bijna net zo donker). Ik weet niet hoeveel testen je nog hebt, of je het niet zonde van je testen vindt...
ik vind het op zich niet zonde van de testen.. daar zijn ze voor. Maar ik heb net wel bedacht dat ik zowiezo 3 dagen achter elkaar moet/mag SMEPpen want vanaf zondag zie ik mijn mannetje een week niet! Toch ben ik wel benieuwd naar wanneer dat ei nou echt gaat springen!
Jaaaaaaaaa een lijntje..meis..wat een opluchting...ben blij voor je ! ik hang alvast de op....smept vanavond een stuk gezelliger hahaha
Ik heb dat ook altijd (lees pas 2 keer, namelijk 2e ronde) na mn ei, tenminste als die krampen zijn wat ik denk maar lijkt er wel op