SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt 2. Ktje 3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 4. Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) 5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt 7. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) 8. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) 9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 10. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) 11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 14. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 15. Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) 16. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 17. Foreverfriend, ronde 17 - NOD 15 okt 18. Hster, ronde 16 - NOD 15 okt 19. Marieke1610, ronde 10 - NOD 16 okt 20. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 21. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt 22. Joli, ronde11 - NOD 18 okt 23. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 24. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 25. Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) 26. Puzzcat24, ronde 10 - NOD 21 okt 27. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) 28. Go4Baby \/ (ronde 5, 2x SMEP) 29. Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) 30. Leentje79, ronde 8 - NOD 23 okt 31. Dib, ronde 4 - NOD 24 okt 32. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt 33. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 34. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 35. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 36. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 37. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 38. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt 39. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 40. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt 40 SMEP - kandidaten 21 Ongi.... 9 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 2 Onbekend.... 1 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1. Shedevil, ronde 9 - NOD 1 nov 2. Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 3. Beastie, ronde 6 - NOD 2 nov 4. Liesje76, ronde 4 - NOD 4 nov 5. Miepie80, ronde 9 - NOD 4 nov 6. Silla, ronde 21 - NOD 6 nov 7. Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 8. Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 9. Hster, ronde 17 - NOD 10 nov 10. Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 11. Sjemmie, ronde ? - NOD 11 nov 12. Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov 13. Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 14. Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 15. Jeldou, ronde 6 - NOD 18 nov 16. Marieke, ronde 11 - NOD 19 nov 17. Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov 18. Leentje79, ronde 9 - NOD 21 nov 19. CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov Yaya &Lauwtje...dikke vette knuffel
Hihi, binnenpretje (nee, niet zoeen als jij en je vriend, Go4baby ); mijn arm is uit zichzelf armspier oefeningen aan het doen... trilt al een kwartier, spieren trekken zeg maar, zoals je wel eens in je ooglid kan hebben. Raar gevoel.... en raar gezicht
Ikke heb ook nog niets gezien hoor! Ben nog steeds erg nieuwsgierig! Beastie je gaat vast mooi roze kleuren hoor! We moeten wel een beetje aan de statistieken denken! Ik ben trouwens klaar voor het feestje van de 500 pagina's!
@Miepie, jah dat ken ik heel irri! Drukke dag gehad vandaag. Ik krijg dat altijd als ik het dus druk heb gehad en weinig "rust" genomen heb.
Haar hormoontjes nemen een loopje met haar volgens mij...ze vergeet volgens mij alles..behalve wat in d'r buikje zit! 8) Jajaja de statistieken...doe alles voor de statistieken Denk dat iedeen klaar is voor het fesstje maar dat het vandaag niet echt wil lukken...vast de stilte voor de storm
Ja idd stilte voor de storm. Zit al de hele tijd met mijn feesthoedje en dansschoenen aan Maar ik vrees dat het idd niet gaat lukken vandaag. Ik vind het al de hele week al errug rustig op 't forum of komt het dat ik jullie nu bij kan houden
Zo is het toch...wat maakt deze ronde zoveel anders dan alle andere...en het geheim komen we waarschijnlijk nooit te weten :-s
Tell it like it is...girl! Je hebt ook gelijk, het geheim weten we nooit. Ik plaatste toch net dat oude tempkaartje, was toen zwanger. De ronde na de MK ook temp bij gehouden, geklust op de juiste dagen en guess what niet zwanger... Erg vaag dus... It will stay a mistery 4ever
ja dat is het...je kan de boel eindelijk bijhouden ..zie ook in de lijst dat er weinig van de vaste klanten op springen/testen staan...allemaal op een wachtbank
Wachten..wachten..wachten, dat is (zeker voor mij) iets wat dit jaar "centraal" staat. Ik denk als het me dit jaar niet gaat lukken dat ik toch een andere bank moet aanschaffen, deze is zowat doorgezakt
Meisjes, ik zit hier een beetje in een dip... Volgens mij gaat het nooit wat worden, mijn lichaam lijkt compleet de weg kwijt te zijn. Vanmiddag rond 15.00 uur een ovutest gedaan, geen eens een 2e streep... Dacht ik net doe er nog een, is ie net niet positief maar wel een redelijk dikke 2e streep. Ik geloof dat mijn hormonen helemaal in de war zijn.
dat is vaag?! Mss teveel gedronken ofzo voor de test (stomme gedachten gezien we bijna allemaal doctor andus zijn in de ovu testing). Hmmm ik zou er dan toch (persoonlijk gezien) toch maar vanuit gaan dat ie posi is........ Dusss girl niet DIPpen maar *IPpen
Ja dus...kep ff in je album gespiekt! Zou wel vroeg zijn voor jou op dg 26 een piek, maarja (daar komt ie weer) 't Lichaam van een vrouw is een VREEMD apparaat.
Nee ik heb niet heel veel gedronken. Hij is echt niet positief hoor, dat was ie een paar dagen geleden wel. Ik snap er niets meer van. Ik ben bang dat mijn ei er gewoon niet is ofzo... jeetje wat een k*t lichaam heb ik toch soms ook. Sorry maar ik heb gewoon het gevoel dat mijn lichaam me de laatste jaren flink in de steek laat. Zo nu genoeg gemekkert, het wordt echt tijd voor een feestje.. Ik heb nog geen ei gehad dus ik ga me bij wijze van uitzondering maar een borrel inschenken...
Ik heb 2 rondes geleden mijn ei op dag 25 gehad dus hij kan wel iets eerder springen. Maar mijn temp was vanmorgen nog maar 36.2 dus voorlopig gaat hier waarschijnlijk helemaal niet springen.