Yahoo 500ste Happy 500 page! @Julita, wat niet is kan nog komen! Spannend meis! @Go4Baby, beterschap, ik loop ook al dagen te snotteren hoor zit gewoon in het weer. @Leentje, super die "versnaperingen" doe mij maar een glaasje en doe er maar ook een groot stuk taart bij want m'n mannetje en ik hebben zo ons best gedaan hihi Ik hoop dat ons harde werk beloond wordt...pfff gisteren hebben we nog 1 poging gedaan maar dat werd niets, we waren alle 2 kapot. Toen zei mannetje dat we het maar de volgende ochtend moesten doen, maar ook dat mocht vanmorgen niet baten. Maar goed nu zit ik op die vervelende, versleten en bijna doorgezakte wachtbank. Groetjes
Happy 500st! Goedemorgen allemaal. Hier een duf konijn... bleh kon vanacht weer eens niet meteen in slaap komen.... Zico sh*t meid.....
Dat is ook wat! En daarna ben ik prompt in slaap gevallen! ( af en toe een dutje vind ik heerlijk als het kan)
Hmm, ben al 6 weken snotverkouden ? Gefeliciteerd met de 500 allemaal! Heb gisteren de hele dag in de tuin gewerkt > nu overal spierpijn en mijn verkoudheid die net wat weg leek te gaan is weer volop terug . Beastie, hou je het wachten nog een beetje vol? Julita; ik had vorige week vanaf woensdag ook vruchtbaar slijm, en zaterdag/zondag een +test. Zal er bij jou ook wel snel aankomen .
Goedemorgen allemaal! Jippie, al weer 500 pagina's volgekletst! Misschien moeten we maar eens minder kletsen en meer smeppen Mijn eerste ovutest gisteren was negatief, een licht tweede lijntje te zien, maar vorige maand heb ik dat lijntje dagelijks gezien. Als m'n cyclus weer 26 is, dan zou m'n ei in de komende drie dagen moeten komen, dus ik ben heel benieuwd! Maar ja, vorige maand ben ik vanaf dag 10 gaan testen en ook geen resultaat. Maakt het trouwens uit of je elke dag rond hetzelfde tijdstip test? Want dat heb ik vorige maand niet gedaan. Gisteren heb ik om 7 uur 's avonds getest, en dat wilde ik dan nu maar aanhouden. Maar wel irritant, want dan kan ik vanaf 3 uur 's middags niet meer naar de wc, en weinig drinken. En dat vind ik wel moeilijk... Go4baby: hoe gaat het met je beebje? (als je daar al een besef van hebt )
Cynthia, het kan zijn dat je LH-piek heel kort is (<24 uur) en je je piek dus mist als je niet elke dag op hetzelfde tijdstip test. Die van mij is meestal zelfs nog iets korter, dus ik test vaak vanaf een duidelijke 2e streep 2x per dag (afgelopen 2x niet nodig omdat de volgende test na een duidelijke streep gelijk positief was ). Kan zijn dat jij ook zo'n korte piek hebt en daardoor je ei niet vindt... je kan dus een maandje proberen vanaf een duidelijke streep 2x per dag te gaan testen. Beastie; erg hè? Ik moet nog 9 dagen.... maar denk dat het niet nodig zal zijn te gaan testen, heb er deze keer totaal geen vertrouwen in. Ga mijn tijd dus maar proberen door te komen met hard duimen voor jou .
@cynthiaB, ik hoop dat je je ei vind deze maand! Het is als het kan beter om in het midden van de dag te testen want die piek van hormonen gebeurt vaak 'sochtends en dan kan ie de avond al weer een beetje weggetrokken zijn.
@Miepie, ik ga dan wel voor jou duimen als je het niet voor jezelf doet hoor! Je hebt toch gewoon keurig gesmept deze maand? Dan kan het gewoon!
@silla, jullie hebben in ieder geval jullie best gedaan. Als het raak is kijk je terug naar die 12 dagen en daar moet je dan wel om lachen denk ik!
@ silla de gelaatsuitdrukking van je avatar klopt dit keer wel heel erg met de werkelijkheid maar zeik maar lekker hoor, dan gaan die 12 dagen misschien wat sneller....en zeg nou eerlijk, wat is nou 12 dagen op een heel mensenleven? (aargh sorry hoor ik probeer je op te beuren maar dat klinkt wel heel lame)
wat wordt hier toch ontzettend veel gemiept zeg....ik probeer het allemaal een beetje bij te houden maar dat is echt geen doen zeg hier is de temp superhoog, 37.2 met vage symptomen maar ook hier zit er niks anders op dan wachten en wachten... alles verder goed met de andere dames?
Misschien is dat het inderdaad wel. Maar ik heb eigenlijk altijd een streep, maar wat jij zegt is dat ik twee keer per dag zou moeten testen als de streep wat donkerder wordt? Dat zou een oplossing zijn, alleen kan ik op mijn werk moeilijk testen. Maar ik ga het proberen. Een korte LH-piek maakt voor het zwanger worden niet uit toch?
Ja dat heb ik vaker gehoord inderdaad. Dan moet ik toch maar op mijn werk gaan testen. Kan wel, maar dat moet dan wel sneaky gebeuren. Hihi...loop ik met een plastic bekertje naar de wc, dan weten ze ook wel hoe laat het is vrees ik...