@CynthiaB, ik heb ook wel eens moeten testen op plekken waar het heel ingwikkeld was ( bv. het vliegtuig vorige maand!) Soms moet je het voor over hebben. Je word er wel handig in
Goedemorgen feestvierders! Nog van harte met 500ste! De verkoudheid zet door en ik denk dat het niet alleen een zwangerschapsdingetje is.. Miepie zou dan al heel lang zwanger zijn! Maar dat is ze nu misschien lekker stiekem ook al wel! @ Miepie: geef de moed niet op hoor. Het hoeft maar 1x een goede SMEP te zijn geweest en het kan gewoon! (ik ben ook verbaasd dat het zomaar raak was!) @ Cynthia: Hoop voor je dat het ei snel komt maar.... gewoon eind van de middag testen en die vier uur niet te krampachtig aan vast houden! Heb ik ook niet gedaan. Belangrijker is dat je niet te vroeg op de dag test! @ Julita: spannende dagen! Dat ei ga je echt binnenkort vangen! Vanavond is de lijn vast een beetje duidelijker en dan morgen ofzo helemaal positief! @ Silla: jullie hebben mega je best gedaan dus hoop dat je heel snel je beloning krijgt! Gouden SMEP medaille... of toch maar dat streepje erbij (Lijkt wel een militaire onderscheiding zo'n extra streep... ) @ Beastie: Ohhh meis, die dagen op de bank... ik wou dat ik de versneller voor je aan kon zetten. De broedversneller dan natuurlijk! Rustig blijven... is het beste voor het Klompje Voel me op het volle hoofd na prima. Af en toe nog wat raars onder in mn buik. Gister weer een heel klein beetje bruinige afscheiding (1x vegen) maar dat zal wel restje zijn van eergister. Blijft toch spannend! Mn schoonzusje heeft het ook gehad en die is er nu vanaf. Ze is precies een maand langer zwanger! Heb gister mn ouders en broer + schoonzus ingelicht. Iedereen blij natuurlijk en mn br + sz zaten samen aan de telefoon allerlei tips en ervaringen door te geven, ze schreeuwden bijna om het hardst zo leuk vonden ze het. Zo lief! Ze zijn helemaal blij want ze voelden zich toch een beetje opgelaten dat ze zo snel weer zwanger waren en wij nog steeds niet. Mn ouders weten daar nog niets van. Die zullen straks stijl achterover slaan als ze horen dat ze in 1 maand twee kleinkinderen erbij zullen krijgen (drie in 1 jaar en 3 maanden..) Nou, nu hard aan het werk!
hoi go4baby, jammer dat je verkoudfen bent... Nou ja, als het daarbij blijft dan gaat het ook wel weer. Wat leuk dat je schoonzus ook zwanger is! Toch? Ik ga vanavond niet nog een keer testen maar ik laat jullie wel meteen het resultaat morgen weten.
goedemorgen dames ik heb vandaag een druk dagje ga zo beginnen met poetsen want morgen is mijn vriend jarig en onze housewarming en dan krijgen we dus genoeg bezoek daarbij moet ik nog naar mijn ouders voor spullen op te halen naar de stad haren laten verven en morgen gaan we inkopen doen en alles voorbereiden dus 2 drukke daagjes. zaterdag komen al onze vriendne en zondag vieren we halloween dus eigenlijk 4 drukke dagen ik hoop dat ik na het weekend ongesteld word en dan gaan we naar ronde 16 en dan smeppen go4baby beterschap XXX
Beetje stress op me werk erbij is ook niet leuk **die ouwe van 48 jaar heeft besloten na 1 week werken niet meer te komen.. , die oudjes van tegenwoordig!!** Was vanmorgen om 3 uur wakker...nog weten te rekken tot 5 uur maar om 6 uur er maar uitgestapt **pieker de pieker, zal het wel?? vast niet!! of toch? neee, tuurlijk niet waarom wel?...pffff** Go4baby... je kan natuurlijk een verkoudheidje hebben en met je zwangerschap extra opgezette slijmvliezen extra verkouden Miepie...dan duim ik voor jou, je verdient het..en misschien omdat je er geen vertrouwen heb..dat het zich nu even rustig kan ontwikkelen 8) Julita...ei komt er aan...nog even...paar daagjes.... iedereen..knuffellsss **had ik even zin in!!**
@ Julita: huh snap niet meer: heb je vandaag al getest dan... of was het gister.. ik ben 't even kwijt... Maar je ei zal komen! Ha, en grijpen dat ding! Zijn je ouders al weer weg? Of samen aan het rondreizen? @ Dani: ha, jullie huisje is dus doorgegaan! heerlijk! Nu lekker genieten van de housewarming (en niet te hard poetsen voor de HW want het wordt dan toch meteen weer vies en dan blijf je bezig...
hihi dat slecht slapen... kan een positief voorteken zijn! Dus ik duim weer heel hard verder! Pfff wat een walnoot! Balen. Komt het nu allemaal op jou neer? Maar was ook wel te verwachten als je iemand iets laat doen wat ie niet kan! En je hebt wel een punt ja... Ik had ook zoiets gelezen... Zal wel lekker ziek worden want als ik me zo voel dan is dat vaak het teken dat ik zwaar verkouden wordt met keelpijn... En net nu we het megadruk hebben. (ik heb school afgezegd) Ik zet jullie uit anders kan ik niet werken! Dit formum is te verslavend!
Ja, oefening baart kunst zullen we maar zeggen. Vandaag ga ik nog om 7 uur testen, en morgen neem ik m'n testje gewoon mee naar m'n werk, dan drink ik 's ochtends gewoon niet tot een uur of 11 en dan gaat het helemaal lukken hoop ik! Haha, vliegtuig, das helemaal wat. En hoe deed je dat dan, op de wc blijven voor 5 minuten totdat de test klaar was of meenemen naar je plaats?
Ik denk dat ik die vier uur wel nodig heb. Gisteren heb ik echt vier uur niet geplast en toen was het nog heel licht. Komt denk ik omdat ik heel veel thee en water drink overdag. Leuk voor je ouders hoor! En ook leuk dat jullie samen zwanger zijn, da's voor de ervaring leuk en je weet ook van elkaar wat je doormaakt. Dat zal nog wel leuke bevallingsverhalen geven!
@cynthiaB, nee ik had het opgevangen toen testje er in. Toen naar mijn plek teruggegaan en gewacht. Het leuke was dat ie wel positief was, dus wij hadden erg zin dat het vliegtuig ging landen... Helaas mocht het in die ronde niet zo zijn... @go4baby, ik heb vandaag pas mijn eerste test gedaan, maar mss ben je in de war omdat ik al zoveel uur later ben dan jullie en die message al heel vroeg er stond voor jullie vanmorgen?
**ik laat me niet gek maken, ik laat me niet gek maken, ik laat me niet gek maken, ik laat me niet gek maken, ik laat me niet gek maken, ik laat me niet gek maken, ik laat me niet gek maken, ik laat me niet gek maken, ik laat me niet gek maken, ik laat me niet gek maken, ik laat me niet gek maken, ik laat me niet gek maken, ik laat me niet gek maken** Nou ja...brutaliteit!! Dat DOE je toch niet!! uitzetten....ons! :-s :-k [-X :c:
Ik weet trouwens wel waarom ik smep zin moet maken... We hebben hier extreem ongezellig licht, echt van die tl buizen die boven je hoofd hangen. Net een ziekenhuis.
Da's helemaal een verassing dan, en een leuk vooruitzicht als je landt! Helaas voor die ronde, maar we hebben goede hoop voor deze ronde toch?
nee nooit te hard poetsen he maar moest nog wat dingetjes doen zal zo eens even fotos maken van hoe het er nu uit ziet want op mijn hyves staan oude fotos