LADIES! Ik ga toch samen met collega evenementenbedrijfje beginnen? WEL!!! 14/11 onze eerste klus!!! (Kinderpartijtje)!!! *is wel van het zoontje van mijn collega, maar dan kunnen we wel ff checken hoe het is hihi*
ikea stond ook wel een beetje op de lijst van dingen te doen dit weekend... @cynthiab, ja ik heb wel weer goede hoop voor deze ronde! 9 is wel een mooi getal...
ik dacht net "dat wordt wat van het weekend....wintertijd gaat in!" :-s :-k kan ik een uur extra wakker liggen!!!
Grappig die Japanse Ikea. Het enige dat niet in het Japans staat is "price down". Dat zegt genoeg toch? Ik zat te denken, ik zit pas in ronde 5, maar ben wel al 8 maanden bezig. 't is toch treurig...
Ja , ik word er soms ook helemaal beroerd van...Helemaal omdat al onze vrienden op het moment in de baby periode zitten en wij zijn de enige bij wie het langer duurt. Bij veel is het zelfs 'per ongeluk' gekomen.
Hoi meisjes! Ik heb net mijn nieuwe ovutesten binnengekregen en ik ga er helemaal vanuit dat er een aantal positief gaan worden! Zoals jullie merken ben ik vandaag met frisse moed weer opgestaan en ik heb zelfs al een dik uur sporten erop zitten! Vriendje gaat zo naar de kapper en dan gaan we ff een lekker stuk lopen in het bos met ons hondje CynthiaB, ik ken dat, zo lang bezig zijn en nu nog maar in ronde 7 zitten. We blijven gewoon hopen dat het nu snel raak zal zijn! Daantje86, spannend meis! Ik ga voor je duimen! Beastie, hopelijk slaap dat extra uur er dan lekker bij! Duurt wel weer langer op de wachtbank dan deze ronde Silla, wat gaaf meid! Ben benieuwd hoe het gaat, hou je ons op de hoogte? Oja, iedereen alsnog gefeliciteerd met de 500!!! Heb helaas het feestje gemist vanmorgen!
FF = Fertility Friend, berekent je eisprong aan de hand van tempen. DPO = Days Past Ovulation, dagen na ovulatie, ongeveer 14 dagen na ovulatie komen de of niet! Hier toch een beetje hoop dat SMEPPEN deze maand positieve uitwerking heeft! Zaterdag ga ik testen! Liefs Dib
Mooie foto's Daantje, het wordt nu wel heel echt hè? En morgen die van de echo erbij...... Grappig eigenlijk dat je vaak alleen maar buikfoto ziet en (bijna) nooit hoofden, hihi.
Ja wordt zeker echt en dat heb ik ook wel nodig hoor meid. Denk dat morgen heel goed voor me zal zijn. Ja alleen de buik leek me beter, had geen bh aan hihihi