Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ga misschien kijken..kijken of het leuker is dan vorrige week...was erna bijna depri! :(

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hey, ik kom ook weer even neuzen. Alles hier nog steeds goed.

Heb babyboom vorige keer niet gezien, moest werken. Maar vanavond ben ik vrij, dus als ik er erg in heb...

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hihihihihi...knuffls uit Japan! :D

idd gelukkig gaan de weekenden wel...helaas zijn dat maar 2 dagen ;)

4. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Cynthia, ik heb ook wel eens ovutesten op mijn werk gedaan. Dat ging eigenlijk wel goed. Misschien dat mensen wel gedacht hebben dat er bij mij flink wat dwars zat omdat ik zo lang wegbleef ;). Nee, de wc zit een stukje van de gang waarin ik zit dus dat gaat makkelijk. Daarnaast zitten hier maar weinig vrouwen dus heb ik bijna een privé toilet.

Ik vind ook dat we toch al een tijdje bezig zijn, 9 maanden, maar aan de andere kant lijkt het net gisteren dat we besloten hebben er voor te gaan. Mijn beste vriendin en haar vriend zijn nu 8 maanden bezig dus daar gaat het ook niet meteen en dan is het fijn om er samen over te praten. Ik hoop ook dat we snel na elkaar zwanger worden anders is het ook niet fijn. Maar ja, dat heb je zelf niet altijd in de hand.

Zo, ik ga weer aan het werk.

Doei!

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik denk idd dat ik vanaf vandaag elke avond aan de smep ga!

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meisjes,

Iemand nog belangstelling voor een hond? Ik wil die van mij wel achter het behang plakken :x Net naar het bos geweest gaat ie uitgebreid in de stront liggen rollen... Ik stonk zowat de auto uit de terug weg... Jakkes!

Mijntje, dat zijn idd de foto's waar we op aan het wachten zijn! Wat een mooie dikke positieve test zeg! :D :D :D

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik deel de wc alleen met mijn directe collega en die weet ervan, dus op zich gaat het best. Ik ga het gewoon proberen. Alleen dan mag ik m'n theetje in de morgen niet helaas....:( maar je moet er wat voor over hebben toch?

Ik vind het idee dat ik op een dag zwanger ben op het moment zo onwerkelijk....en toch zo magisch. Ik zou het bijna niet geloven....

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik deel de wc alleen met mijn directe collega en die weet ervan, dus op zich gaat het best. Ik ga het gewoon proberen. Alleen dan mag ik m'n theetje in de morgen niet helaas....:( maar je moet er wat voor over hebben toch?

Ik vind het idee dat ik op een dag zwanger ben op het moment zo onwerkelijk....en toch zo magisch. Ik zou het bijna niet geloven....

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oeps, dubbel :)

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik wacht vol spanning op jullie :D

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wij wachten ook vol spanning op ons hihihihi ;)

@Cynthia, heb je nu dan een hele korte cyclus of klopt je banner niet?

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Mijn vorige cyclus was 26 dagen, maar mijn langste 39. Ik ga van mijn langste uit. Maar ik begin wel vroeg met testen.

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

OK snap..

Xie het nu ook onder je banner :oops:

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wat ik deed toen mijn cyclus vorig jaar zo vreselijk onregelmatig was (28-45 dgn).
    Ik ging wel rond de "vermoedelijke" vruchtbare dagen klussen.

Dus ik had zelf verzonnen ;) dat ik meerder vruchtbare periodes had.
    Daarmee is het me wel gelukt om een x zwanger te raken hihihhi.
    Pas dit jaar is hij regelmatig (muv die van 35 dgn, toen kregen we midden in cyclus de uitslagen van de onderzoeken en toen kreeg ik een beetje last van stress).

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja joh, ik klus de hele maand door, je kan het maar beter doen voor de zekerheid. Ik klus me helemaal suf joh!

16. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Haai Meiden,

Ook ik ben weer even van de partij. Ik voel me zo brakkie brak!
    Ik kan jullie zeggen! Seks met je hele lijf zowat in het gips of gebroken is geen succes! whahahahahahahaha! Zeker niet als je bed in de huiskamer staat omdat je geen trappen op kan!

Maar ik denk dat ik wel vandaag of gister me ei heb gehad. Ik had zo last van me buik.
    Nou ja deze maand zal het toch wel niet raak zijn want ja ik kan amper bewegen. Voel me net een hark. ;)

Ik word maandag weer geopereerd. Dus dan moet ik weer 3 dagen het zh in. En krijg ik ook nieuw gips om me arm en been. Spannend!

Ik doe over dit stukje typen al een half uur dus ik brei er maar een eind aan.
    Meiden succes met alles. En als me vriend hier weer is dan zal ik hem weer laten typen.

Liefss

17. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Dat laatste heb ik echt precies hetzelfde! Zo grappig is dat. Ik kan het inderdaad op de een of andere manier niet voorstellen dat ik op een dag een positieve test in handen heb laat staan dat mijn mannetje en ik ooit niet meer met zijn tweeen zullen zijn. Aan de andere kant snap ik ook niet dat we al weer wat maanden verder zijn. Best dubbel he, dat gevoel.

18. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Nou Yvett, jullie doen er in ieder geval alles voor ;) dus dan mag je als troost straks toch wel een mooi cadeautje ontvangen (in de vorm van een super positieve test). I duim voor je, je hebt het echt verdiend. Hoe is het met de pijn? Heb je de bestuurder van de vrachtwagen nog gesproken?

19. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    De bestuurder van de vrachtwagen bleek teveel alchohol op te hebben gehad. Hij zit nu vast! Bleek dat die daarvoor al een auto had geramd.

De pijn is niet uit te houden. Het doet echt super veel pijn. Me ribben dan. Van de week krijg ik een corset ofzo aangemeten voor de druk.
    Ik moet nu echt gaan rusten want ik voel me helmaal dizzy worden.

Liefs

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja herkenbaar he? Aan de ene kant wil je het zo graag maar je kunt het je tegelijkertijd niet voorstellen. Het is alsof je gelijk een heel ander persoon bent als je zwanger bent. Maar toch kijk ik er zo naar uit!

Deel Deze Pagina