Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik heb net mannetje geinformeerd dat er serieus geSMEPt gaat worden! Daar klaagt ie niet om hoor!
    Een knallende finish voor onze laatste daagjes hier in Zurich

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Julita, fijn dat het lijntje al donkerder wordt. Ik heb van die digitale testen, dan zie je hem niet donkerder worden maar is het ja of nee en niet meer of minder. Eigenlijk is zo'n test met een lijntje fijner denk ik. Ik zal ook echt vol ongeloof naar de test gaan kijken als hij positief is. Ik heb eerder met tempen (en een keer ovutesten) geen ei kunnen vinden dus ik ben wel echt benieuwd.

Oooohhhh..ik moet nog 1 uur en een kwartier ophouden. Tot nu toe gaat het redelijk goed moet ik zeggen, maar de druk neemt toe. De test zal wel negatief zijn want ik ben nog te vroeg, maar ja, beter te vroeg dan te laat zullen we maar zeggen. Ik zal al de 7 testen wel nodig hebben denk ik (ik hoop in ieder geval niet dat ik er meer nodig heb).

Nou, ik laat straks wel weten of ik over mijn hand geplast heb haha.

Doei

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Balen dat je ongi bent geworedn, aan de andere kant wel mooi dat het een nette cyclus is. Ik heb ook een gevarieerde cyclus, ben ook benieuwd hoe lang hij deze keer wordt.

In ieder geval: op naar de SMEPstart!

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik [-o< dat ik morgen een dikke vette streep krijg!
    @Leentje, spannend dat je ook aan de ei zoektocht begint!

5. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

@Eimat gelukkig is het een beetje herkenbaar. :) Dan kan ik tenminste ook een beetje gokken. Maar volgens mij beginnen die pijntjes pas als mijn ei net is geweest.. en dus al te laat voor het klussen. Althans, dat lijkt net zo.

@Leentje79 Thnx meid! Owww ja, ik zie dat jij ook een beetje een onregelmatige cyclus hebt.. gedoetje zeg.. ik hoop dat mijne een beetje laag blijft :)

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ha Allemaal!

Goed vooruitzicht Julita! Hopelijk gaat daar iets heeeeel moois van komen! Ik duim hard voor je!

Ha, en Diaantje is ook nog ongedeerd... na alle hectiek en drukke SMEP dagen ;)

Beastie druk in Amsterdam zo te 'niet-zien'...

Ik heb vanmiddag al weer twee keer geplast zonder bij na te denken... om 16 uur en om 17.30 dus dat wordt nog een lange avond...
    Suffe doos die ik ben.
    Gister geen SMEP vanwege suffe ruzie... Vandaag hopelijk (alles is weer 'koek en ei' ;)) dus mijn SMEP programma loopt ook niet zoals gewenst...
    Maar hier nog niets geen vruchtbaar slijm te vinden. Bijna geen slijm... Temp was weer laag, lijkt net op een... zaag!
    Zal mn FF kaartje ff aanpassen en in album zetten...

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @go4baby, ga je vanavond dan wel inhalen nu dat alles weer goed is tussen jullie?
    Dat plassen is moeilijk, ik moet ook de hele tijd tegen mezelf zeggen 'niet plassen, niet plassen' want anders vergeet je het gewoon! Ik hoop dat je eitje snel komt.

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Fijn dat jullie je ruzie weer hebben bijgelegd Go4baby! Hmm, iemand (was jij dat?) had gisteren de klep van de wc naar beneden gedaan en daar de test op gelegd om niet op de automatische piloot te gaan plassen > misschien dat dat helpt?

Ik zit nog hard alles op te houden, ga over een half uur mijn tweede test van vandaag doen. Liep vanmorgen hier nog hard te brullen dat ik nooooit slijm heb > tada, gelijk slijm. Misschien ook maar even heel hard brullen dat het nooooit kan dat ik deze ronde zwanger ga worden? ;)

Julita, al besloten of je er een tweede test tegenaan gaat gooien vandaag?

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik wilde wel, maar dat ging praktisch niet lukken. Ik ga nu 2 uur dansen en dan moet ik gewoon kunnen drinken en plassen enzo. Dus dan maar morgen zo vroeg mogelijk. Wel spannend!

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland

We zijn een beetje moe... slecht geslapen (midden in de nacht goedgemaakt... ging ook helemaal nergens over maar allebei te druk enzo... ) en ik moest er vroeg uit.. Maar mannetje staat zich nu uit te sloven in de keuken dus dat zal ik zo maar eens uitgebreid gaan belonen ;) hopelijk wordt dat lekker smep'n!

Ja, dat was ik van die wc-bril maar nu is mannetje thuis en die heb ik het niet verteld... anders krijgt ie 't op z'n heupen... ;) Dus moet ik het op eigen kracht doen! :(

Hoop dat jullie tweede testen snel knalroze zijn! Ik hoop dat ik vanavond al ietsje meer zie... als ik niet vergeet niet te plassen....
    pffff wat een toestanden....

Tot laterrrrrr, ik ga lekker smikkelen!

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Eet smakelijk! Zit hier nog naar een stikkie te turen waar een duidelijke lijn steeds duidelijker op wordt... maar volgens mij gaat ie net niet positief worden. Ws dus toch vrijdag pas mijn ei :-?. Vanavond sowieso smep-avond, dus wordt denk ik 4 dagen achter elkaar - hm, benieuwd of ik dat voor elkaar ga krijgen bij mijn mannetje ;)

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Zo was ik weer...zit net tedeken...hoop eigenlijk niet dat morgen mijn ei komt...krijg me broer telogeren..smept niet zo lekker als je broer een deur verder ligt...pffff...krijg weer een vakantie-flashback....vrijdag kunnen we weer de pannen van het dak smeppen want hij blijft maar een nachtje..dus hoop echt dat het morgen nog ff blijft zitten waar hij zit ...hihihi...is ook nooit goed he ... ;)

13. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Haha, ik zou ook niet kunnen smeppen met familie in een kamer naast me !
    Misschien maar op de bank ;)

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie: hoop inderdaad dat je nu snel je ei hebt.. en vier dagen achter elkaar vind ik toch best veel klinken hoor... Je kunt voor de zekerheid ook een dagje skippen als je zeker weet dat je ovu test morgen positiever uitvalt! Dan is de kwaliteit van de zwemmertjes beter... Nou, ja, ik moet me er ook niet mee bemoeien... het blijft een als... dat... verhaal en iedereen zit wel met de zelfde dillema's en afwegingen... denk ik zo!

Ik heb lekker gegeten en ga weer fijn aan het werk!

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @ Go4baby...ik ben hierroooo [​IMG]

@Miepie......misschien morgen ochtend positief....morgen avond aan de smep? ;)

@Diaantje....heb je heel erg gemist! Fijn dat je weer van de partij bent... :D

Nou mijn dag was k*t. File, file en oja file....en normaal 6km op het fietsje naar me werk...dus in een auto zitten was vandaag niet me ding.

Ging ik vanmiddag naar de wc...heb een beetje last van moeizaame stoelgang :oops: Bij het afvegen aan de achterkant zag ik niets..dee ik de voorkant..had ik een beetje bloed op het papiertje :confused: Is dit innesteling? is dit een beschadiging door de moeizaame stoelgang?? en ik heb alleen even een moeizaame stoelgang vlak voor me ongi ondanks dat ik altijd een dahy (aanbevolen dagelijkse hoeveelheid yakuth) neem. :rolleyes: Me rugpijn is hevig geworden sinds me eisprong en heb lichte ongi krampjes ...sinds vanmorgen een aantal vlagen misselijkheid gehad...onzeker mutsje dus.. ;) wachten, geduld en wachten pfff... ](*,)

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    neuheu... maar hier liggen de buren ook op 'gehoorsafstand'... en dat weerhoudt me er soms ook van.... Lekker oud huis... en in de zomer met de balkondeur open (hor erin) heb ik ook altijd een beetje moeite...
    Morgen maar weer 'ramen en deuren' sluiten... toepassen..

Moet zo peace'n.... gelukkig is Friends dus lukt het me nog net... nu commericalbreak

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    had van het weekend me schoonouders aan de deur tijdens.... :oops: ook niet echt bevoordelijk :rolleyes:

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Heb jullie ook gemist hoor...maar ben er weer..nouja..morgen weer ff niet..broertje weet niet van onze pogingen dus ben vrijdag weer van de partij... ;)

Hoop voor je dat het een innesteling is...klinkt in ieder geval goed al die symptomen...ga voor je duimen meis...op één voorwaarde..dat je wel regelmatig ff je gezicht laat zien hier ...ook als is je test KNALLEND roze ! hahahahah

Wat die stoelgang betreft..hier net zo'n drama...heb al anderhalve maand een aambei van dat hele gedoe.[​IMG]..heb zelfs nieuwe onderbroeken moeten aanschaffen..had alleen strings..nou..je snapt dat flossen niet echt de bedoeling is ..NIET GRAPPIG !!!

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    deal! jij duimen ik neus laten zien! :D

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    En allemaal knallend roze deze ronde!

Beastie, heb ik ook, moeizame stoelgang vlak voor mijn NOD, en dan ook regelmatig iets rood. En wat pijnlijk, potje uierzalf staat naast de plee dan...

Diaantje, je wilt niet weten wat wij hebben uitgevroten in onze tent met ernaast (niet in hetzelfde deel vd tent!) mijn zwager en vriendin... had op de eerste dag van onze vakantie een positieve test, dus heel stiekem en zachtjes toch maar even.... :oops: . Haha, was wel lachen geweest als we ze achteraf hadden kunnen vertellen dat ik toen zwanger was geraakt, hebben we wel veel lol om gehad, maar helaas :cry: .

Zit er inderdaad over te denken maar een dagje extra pauze in te lassen vandaag. Balen, als we helemaal het schema hadden gevolgd was vandaag sowieso een rustdag geweest, nou moet ik voor de 2e keer afwijken van het plan :cry: . Of niet, maar denk echt niet dat ik 'm 4 dagen achter elkaar zo ver krijg... Nou ja, we zien wel vanavond.

Deel Deze Pagina