Geen idee meid, voor de zekerheid je mannetje nog maar ff aan de grond trekken om het maar ff plat te zegen hahahahahaha voor de after smep....
Hij gaf zelf aan om vroeg naar bed te gaan maar of het van SMEPpen komt durf ik niet te zeggen. Ohhhhh het zal toch niet, ik ben zoooo moe!
Silla: kan van alles zijn hoor. Als je een aantal dagen geleden je pos ovu hebt gehad dan is je ei vast net geweest dus is dit iets anders! Rustig aan! Die zwemmertjes die zitten al lang klaar!
My goshhh wordt er zooo onzeker van. Wat een muts ben ik ook he! Pfffffffffffffffff en toch...hoop ik dat mannetje "aanstalte" maakt om te SMEPpen hihi
k*t meid , maar........ Welkom bij de klub van meiden die allemaal in NOVEMBER zwanger gaan worden... Rust tijdens je ongi nog maar lekker uit, want je moet daarna hard aan de slag
Hoi, wat een berg bijlees-werk zeg! Wil lekker mijn bedje in (moe, verkouden en overal - echt overal - spierpijn), maar: Yvett, hele dikke knuffel. Wat een bikkel zeg, toch nog smeppen . Daantje; willen morgen ALLES horen! Beastie: duimduimduimduimduimduimduimduimduim Dani, kl*te, dikke knuffel en vol goede moed naar november! Alle anderen; hele dikke knuffel en tot morgen! Liefs, Miepie
Dani: dikke knuf! Maar ik heb net bij Babyboom geleerd dat elke kilo die je kwijt raakt de kans groter wordt! Ha! Komt dat goed uit zo aan je banner te zien! Komt vast gauw goed! @ Miepie: he bah, jij bent ook helemaal grieperig! Ik zit ook zwaar te snotteren (nou ja, zit vast, loopt gewoon...) en ben al hees aan het worden.. Bleeh! Drink heel veel gezonde sapjes dus hoop dat ik morgen wel weer beetje opgeknapt ben! Ga lekker bij mn lief onder de douche (die gaat eerst de rookresten uit z'n haar spoelen!) Truste allemaal en ik duim Baestie vannacht helemaal roze! Oogjes dicht, snaveltjes toe, Dag lieve comp-buis kinderen
Goedemorgen! Ik werd vanmorgen wakker met keelpijn, net heel erg, maar toch een rotgevoel. Ik moet vanmiddga 3 uur dansen dus dat komt me niet zo lekker uit. Vandaag ga ik ook weer testen voor eggie, kijken waar die uithangt, dat zal ik wel weer eens in een toilet in de kleedkamers moeten doen ofzo...Zo'n gedoe elke keer...Ik hoop dat ie meteen een streep krijgt, ben ik daar ook klaar mee. Ik kom later weer even checken bij jullie!
Net dus test gedaan en ik denk dat ie morgen posi is, dit leek mij een fade in. Een heel vaag roze lijntje dus. Ach daar ben ik eigenlijk best blij mee...
ik geloof dat het dan evengoed aangeraden word om dan nu al te gaan smeppen... Kan iemand zeggen of dit klopt?
Goedenmorgen....Julita, zou morgen gaan smeppen...test is nog niet positief en de zwemmers zitten nu nog lekker warm bij mannetje...spaar je krachten oor morgren...dat zou ik doen maar je moet het natuurlijk zelf weten
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: 1. Silla, ronde 20 - NOD 1 okt 2. Ktje 3. Yvett, ronde 1 - NOD 1 okt 4. Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) 5. Sunnycloud, ronde 17 - NOD 3 okt 6. Morgaantje, ronde 11 - NOD 3 okt 7. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) 8. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) 9. Beastie, ronde 5 - NOD 5 okt 10. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) 11. Miepie80, ronde 8 - NOD 6 okt 12. Yuna28, ronde 3 - NOD 10 okt 13. Julita, ronde 8 - NOD 12 okt 14. Heidi77, ronde 3 - NOD 13 okt 15. Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) 16. Butterfly1, ronde 6 - NOD 14 okt 17. Foreverfriend, ronde 17 - NOD 15 okt 18. Hster, ronde 16 - NOD 15 okt 19. Marieke1610, ronde 10 - NOD 16 okt 20. Kirstenvf, ronde 2 - NOD 17 okt 21. Sarientje, ronde ? - NOD 17 okt 22. Joli, ronde11 - NOD 18 okt 23. AngeliqueVugts, ronde 6 - NOD 18 okt 24. Elfje Arwin, ronde 5 - NOD 18 okt 25. Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) 26. Puzzcat24, ronde 10 - NOD 21 okt 27. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) 28. Go4Baby \/ (ronde 5, 2x SMEP) 29. Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) 30. Leentje79, ronde 8 - NOD 23 okt 31. Dib, ronde 4 - NOD 24 okt 32. Lauwtje, ronde 4 - NOD 24 okt 33. Yaya1, ronde ? - NOD 25 okt 34. Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt 35. Zico, ronde 12 - NOD 27 okt 36. Rainstarrr, ronde 9- NOD 28 okt 37. SheDevil, ronde 17 - NOD 28 okt 38. Sunnycloud, ronde 18 - NOD 28 okt 39. CynthiaB, ronde 4 - NOD 29 okt 40. Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 okt 40 SMEP - kandidaten 21 Ongi.... 9 Zwanger.... 1 Negatieve test... 0 Twijfel.... 2 Onbekend.... 1 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1 Daantje86, ronde 10 - NOD 1 nov 2 Beastie, ronde 6 - NOD 2 nov 3 Liesje76, ronde 4 - NOD 4 nov 4 Miepie80, ronde 9 - NOD 4 nov 5 Silla, ronde 21 - NOD 6 nov 6 Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 7 Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 8 ster, ronde 17 - NOD 10 nov 9 Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 10 Sjemmie, ronde ? - NOD 11 nov 11 Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov 12 Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 13 Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 14 Jeldou, ronde 6 - NOD 18 nov 15 Marieke, ronde 11 - NOD 19 nov 16 Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov 17 Leentje79, ronde 9 - NOD 21 nov 18 Dani, ronde 16 - NOD 22 nov 19 ynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov Dani je staat er nu bij...dikke knuffel
Goedemorgen ladies, Dani balen dat je ongie geworden bent! Gister weer niet geSMEPt, we zijn echt helemaal suf geSMEPt hihi Maar de pijn in mijn onderbuik is in mindere mate nog steeds aan wezig. Soms lijkt het alsof het op die plek "klopt" maar goed we zien wel weer. Groetjes !
Goedemorgen allemaal! Dat het maar een lekkere roze dag mag worden (daarbinnen in de kleine oventjes ) @ Julita: verdorie ook al keelpijn! Hoop dat je het snel kwijt bent. Mijn verkoudheid en keelpijn hebben lekker doorgezet. Voel me best beroerd. Nou, ik ga aan het werk... pfff Fijne dag iedereen!
goedemorgen dames hier is de temp superrrrrrrrrr hoog 37.3! Zo hoog heb ik hem nog nooit gehad zeg.... verder hier nog steeds last van de ijzersmaak, misselijkheid, gevoelige boobs en vermoedheid en het feit dat ik nog veel te lang moet wachten tot mijn nod. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr *zucht* Alles goed met de andere dames hier? Liefs Liesje