Goedemorgen dames, Een nieuwe morgen, nieuwe kansen. Gisteren natuurlijk gelijk gesmept, n.a.v. eventueel vruchtbaar slijm, maar wel om 7 uur een negatieve ovutest. Zoals altijd een vaag lijntje. Vandaag ga ik voor het eerst op mijn werk testen. M'n ochtendplasje was om half 8, dus ik kan om half 12 ongeveer gaan testen. Ben benieuwd of het uitmaakt....
@Beastie; dat gerommel, steekjes en ongi pijn had ik ook heel duidelijk. Om die reden heb ik ook 5 dagen 'te vroeg' getest. Wat ik in het begin ook heel sterk had (maar kan ook toeval zijn) was een behoorlijk rommelende buik, echt borrels de hele tijd. Ik hoop het voor je!
Heb nu erg het gevoel dat ik ongi ga worden...echt die druk onder in me buik...maar daar is het echt veels te vroeg voor.... Ben van de week gewoon wakker geworden van me buik...s'nachts...heel hard geborrel **ik dacht, oh oooowww...morgen diaree, maar nix** Ik vind het nog veeeeeel te vroeg om te testen...we wachten het dus maar even af! **zoals altijd...en met alles...pffff**
Wat een onzekerheid he, Beastie.... dat ongi-gevoel heb ik ook wel eens een week voor mijn NOD, maar ik weet dat er ook veel roze meiden zijn die dat hadden en daarna positief testen, moed niet opgeven! Jij test donderdag gewoon 2 dikke strepen! of stiekem iets eerder al... Ehm, dat touwtje waar je het gisteren over had... misschien dat ik nu wel heel erg op alle dingetjes die ik wel/niet voel aan het letten ben, maar had vanmorgen toen ik wakker werd iets links iets onder mijn navel het gevoel of iemand daar met een touwtje telkens zat te trekken, heel snel achter elkaar (net alsof daar een spiertje van die samentrekkinkjes had) > bedoelde je gisteren dat?
O Beastie, ik bedoelde niet dat je al moest gaan testen hoor! Is wel heel erg vroeg. Maar met mijn '5 dagen voor NOD test' bedoelde ik alleen te zeggen dat iets in mij zeker wist dat er wat aan de hand was. Relax, bijna weekend en daarna alweer maandag!
Mark zei gister dat ik misschien maar zaterdag 3 moet testen...ik heb gezegt dat ie ze mond moet spoelen en niet zulke lelijke dingen mag zeggen.. **wachten tot 3 nov...die is gek!!** Hij wil me beschermen tegen teleurstellingen. Dat snap ik maar ik kan dat niet. Waarom moet ongi en zwangerschaps verschijnselen zo op elkaar lijken. Stel, "puist midden op je voorhoofd betekent ongi en touwtjes aan je navel is zwanger"...dat is toch veel duidelijker!! Ja zoiets...maar bij mij zijn het wel wat langere samentrekkingtjes...zeg maar. Heb tegenwoordig wel vaak van die samentrekkingen in me lijf, vooral in me boven been. Zit voor namelijk aan me liezen te denken...volgens mij is dat een goed teken...nog even wachten!!
snap ik meisssie, was ook van mij niet zo bedoeld hoor...maar kijk erg uit naar het weekend...en dan ga jij vertellen dat het bijna weer maandag is lekker dan!
Haha, ik ben vóór! dan ga ik nl gezellig met je mee op de roze wolk En mannen snappen er ook weinig van hè.... ZATERDAG!!! Da's nog meer dan een week :-? OK, ergens heeft hij natuurlijk wel gelijk, maar nog 8 dagen... dan zou je bijna net zo lang moeten wachten als ik!
ga zo wel teruglezen hoor, maar eerst even een ego-berichtje van mij (kunnen jullie even lachen om deze zwaar demente zwangere)! Stipt om 8 uur zaten wij dus op de (akelig stille) afdeling gynaecologie. Na een minuut of 10 kwam de eerste receptioniste waar we ons konden melden voor de afspraak. Pas om kwart voor 9 kwam onze arts voorbij lopen in zijn "burger" outfit, en even na negenen werden we pas binnen geroepen. We hadden best wel de PEE in en dat staken we ook niet onder stoelen of banken. Maar toen we eenmaal ons keessie weer zagen op de monitor was het meeste ongenoegen wel weer gezakt....want dat liet ik daardoor toch niet verpesten hoor! Als troost hebben we ongeveer een meter aan foto's meegekregen! om er later achter te komen dat we "pas" om half 9 een afspraak hadden We hebben in elk geval een hele hoop geruststelling gehad, ruggetje en hoofdje zagen er normaal uit (dus hoogstwaarschijnlijk geen open ruggetje), de arts kon zelfs zien dat het bovenlipje mooi gesloten was! Buikwand ook gesloten, armpjes, beentjes prima en geen klompvoetjes. Wat wil een mens nog meer! Over 5 weken kunnen ze natuurlijk NOG meer zien, ik kijk er nu al naar uit! zo, nu is daantje aan de beurt om haar verhaal te doen!
Gaaf, Mielenl! en een half uur extra moeten wachten is ook al lang :-? Hoe voel je je verder? Ga je de foto's in je album zetten?
Haha, inderdaad, word ik ook niet echt happy van ! Nou ja, ik ben me maar vast aan het instellen op ronde 10... Mannetje heeft duidelijk geen superzaad, en om afgelopen weekend overleefd te hebben had het toch echt wel superzaad moeten zijn :-? Alle tijd dus om hier duimen te draaien voor jou ! ik ga proberen echt pas 4/11 te testen, als ik dus al overtijd ben... heb nog maar 2 testjes, die kan ik dan beter voor eind nov bewaren
@ Beastie: Ohh meid wat hoop ik dat dit een goed teken is! @Miepie, jij straks ook roze hoor (en dat zaad, het kan sterk wisselen in een paar dagen dus er zal heus een keer een super kwaliteit zwemmers bijgezeten hebben hoor! @ mielenl: hihihi nu al een sponsje aan het worden! Maar wat ontzettend fijn dat alles er goed uitzag en dat ze dat nu al konden zien! JOEHOE, GEFELCITEERD! Lekker genieten van je meter aan foto's... (krijgen wij toch wel zo'n 10 cm van mee hier toch... slijm slijm... ) Allemaal weer lekker genieten van de laatste werkuurtjes op vrijdag! En dan lekker weekend met extra uurtje slaap erbij
@ mielenl: Super dat het zo goed ging meid Ik ga nu richting het ziekenhuis, we moeten er om 11.50 zijn. Tot straks meiden en dan doe ik uitgebereid verslag Knuff
Super mielenl...het lag teminste niet aan jullie..jullie waren ruimmmm optijd het gebeurd de beste wel eens! hahahaha....super joh zo'n uitslag! **foto's van ego en buik, please!** same for Daantje82! net zo super goed/cool en plaatjes! Miepie...nog wel positief denken hoor **zet miepie op positive mode!!** **gooit box met zakdoekjes richting Go4baby...**
Daantje: spannend! En ik ben heel benieuwd! Ik wil natuurlijk precies weten hoe en wat omdat ik over 2,5 week ook zover ben! Ik kom net van de HA/assistente: Bloedonderzoek naar IJzer, foliumzuur en vit. B12 was allemaal prima! Mn foliumzuur was zelfs meer dan de norm dus ben helemaal opgelucht!
Net een testje gedaan.....negatief. En het is nu dag 10. Ik heb dus nog een dag of 2 om een positieve test te krijgen en anders weet ik het ook niet meer hoor...zucht...