Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zou 't bijna gaan denken...

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

**beastie kijkt verbaast naar haar lineaal op haar bureau....een ½ cm.....en we hebben het er allemaal over, wat een ½ allemaal teweeg brengt!!**

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    tja .... als we er nu ook van zwanger raakte... :D ;) :( :confused: 8)

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Onvoorstelbaar dat 2 celletjes in 8 1/2 maand uitgroeien tot een kindje van ong. 50 cm met alles erop en eraan he?
    En dat het in 4 weken tijd al van 2 celletjes naar een ienimini beebje van 0.5 cm gaat... is toch al heel veel meer dan die 2 celletjes :)

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland

ANP - Amsterdam
    De GGD-GGZ Amsterdam maakte zojuist het volgende bekend: Het zeer besmettelijke ZW-virus dat al enige tijd diverse computers infecteert is nu overgeslagen op de mens. Vooral jonge vrouwen hebben een verhoogd risico. Bent u tussen de 22-35 jaar, plakt u gemiddeld 40 minuten per dag of langer aan uw computer vast en bekijkt u dan forum pagina's. Dan is de kans groot dat het ZW-virus u te pakken heeft! Naast dat u op zekere dag roze gaat kleuren kan ook uw keel plotseling gaan ontsteken. Uw slijmvliezen kunnen hinderlijk opzwellen en het kan zijn dat u het gevoel heeft met uw hoofd in de wolken te lopen of juist dat u met watten in uw hoofd rond loopt.
    Het advies van de GGD luidt: zorg extra goed voor uzelf. Pers sinasappels uit, zet thee, neem wat extra vitamine pillen, nestel u op de bank en lees een goed en informatief boek over hoe u de komende 9 maanden dit virus dient uit te zitten.... Het is hardnekkig als het eenmaal blijft plakken, maar het zal u zeker niet teleurstellen! Wij wensen alle dragers van het ZW virus een gezonde ZW-tijd!

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
  7. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Daantje mooie echo zeg, echt super

8. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Tis een leuk virus wat er rond waart :)

9. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Maaruh jullie zijn haast niet bij te lezen meiden

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallo meiden hier ben ik weer.
    Weer een beetje strakker getrokken.
    Ook is de ongi losgebarsten en verhuis ik door naar november.
    heb een afspraak nu met de gynocoloog 29 ste november. Dan ga ik weten of we hulpmiddelen krijgen.
    Heb slecht nieuws en goed nieuws gekregen vandaag.
    We beginnen met het slechte, heb een agressieve huidkanker, kwaadaardig. Ze zeiden dat ik nu op regelmatige basis naar de huidarts moet voor controle, alsook is het voor gans m'n leven, hier geraak ik niet meer vanaf van die controle's. Komt naar mate steeds terug.

het goede is dat ze nu net op tijd erbij zijn geweest en het had geen 14 dagen meer mogen duren. Best beangstigend als je het zo te horen krijgt.

heb een Maligne Melanoma.
    De nodige uitleg hieronder heb ik erover gevonden.
    Maligne melanomen zijn kwaadaardige tumoren die zowel de huid als de slijmvliezen kunnen aantasten. Deze tumoren hebben de neiging om vrij vlug uit te zaaien langs de lymfevaten of langs de bloedbaan.
    Een maligne melanoom bestaat uit melanomacellen. Dit zijn cellen die moeten beschouwd worden als de kwaadaardige vorm van normale pigmentproducerende cellen in de huid.
    Normale pigmentcellen zijn beweeglijke cellen die ontstaan in het ruggenmerg en verhuizen naar de onderste laag van de opperhuid.
    Ook kwaadaardige melanoomcellen bezitten de mogelijkheid om op stap te gaan, vooral in de dunne wand van de lymfevaten van de opperhuid. Ons lichaam protesteert eigenlijk niet tegen deze beweging, maligne melanoomcellen worden als het ware niet door ons lichaam herkend als vreemd.
    Vroegtijdig opsporen en behandelen van melanomen is dus absoluut van belang. Het is zeer belangrijk gepigmenteerde letsels, die toenemen in grootte en die duidelijk veranderingen van kleur ondergaan, of die beginnen te jeuken of bloeden, te laten onderzoeken. Hiervoor geldt de ABCD-regel (zie verder): Asymmetrie, ongelijke Boorden, K(C)leurverschillen, een Diameter van meer dan 6 mm

Hoop binnenkort terug een beetje rust in m'n lijf te vinden.

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Nog 1 ding, volgende week dinsdag om 13.00u voor te zien of ze nu alles hebben verwijderd.

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He meiden...wat beppen we weer lekker ..is niet bij tehouden..dus ga maar reageren van een paar pagina' s terug...

@ Daantje..super echo meis...is niet camera shuw die kleine van jullie :thumup:
    @go4baby..word dus een inwendige ...dat word met de zeis erover..landingsbaan of volledig nudy hihihihihihi
    Ik ben meer van de volledig...maar op verzoek van hubbie ( voor de inwendige onderzoeken) is het nu een mini landingsbaan :D
    @ beastie...nog ff meis..dan gaan we voor roze he...hoe voel je je ?
    @miepie..zet m op meis..wil jou ook in het roze zien !
    @ zico....meis, het zit je echt niet mee he....gelukkig waren ze er op tijd bij...maar de schrik zit er goed in denk..sterkte...en knuffel meis !![​IMG]

voor rest meiden die ik vergeten ben..hoop dat jullie allemaal vet roze worden..wil graag foto's van buiken, echo's en hele vette testen zien

duimpjes draaien hoor !

voor de meiden die onze rode :evil: :evil: eikels op bezoek hebben..sterkte...op naar de volgende ronde !

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ben er misschien vanavond laat nog even, ga nu heerlijk even aan andere dingen proberen te denken > met een vriendin die van niks weet de kroeg in (nu kan het nog ;)).
    Tot vanavond of morgenochtend!

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Last van me onder rug en best flink...afentoe voel ik het doorschieten naar me billen. Heb bijna geen trek...

Ben pas blij als ik dit allemaal volgende week ooknog voel...meestal voel ik de laatste week bijna nix meer!..oja en me temp MAG NIET dalen ;) ...dan heb ik wel hoop! :rolleyes:

En jij...neemt de misselijkheid al wat af? :D

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Yeah! :D :thumup: \:D/

ga straks ranking the stars en de Lama's kijken....heerlijk laggen en inspiratie opdoen! :D ;) 8)

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    lieve Zico....heel veel sterkte in deze heftige tijd...het is niet nix.

Hoop dat geluk nu snel om de hoek komt kijken ;)

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zo lekker weekend.....

Dadelijk ff naar repetitie dweilorkest en dan hup met z'n allen de kroeg in...
    Nu nog ff aan de drank want volgende week moet ik weer een beeetje opletten anders wordt ei nog opgepakt wegens te hoog alcohol % ;)

Nu begrijp ik waar ik dat virus van heb.... Gelukkig ben ik alweer aan de beterende hand. Alleen nog hoestje en 's morgens last van keel.
    Laat nu dat roze dan maar komen hihihi..

Nou prettige avond allemaal tot morgenmiddag

Dedoei

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Wat is het hier rustig joh

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik ben er nog even, we hebben een oudercontact straks.....ben kerjeus wat ze weer te vertellen hebben.

20. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ben benieuwt zico

Deel Deze Pagina