Oe, foto's, leuk! Wieffie, balen zeg, dat dat ei niet opschiet > zal wel een super-eitje worden dan ! Hoop voor je dat je snel een dikke streep hebt!
We kunnen ook weer met z'n allen even hard dat ei tevoorschijn roepen > heeft eerder ook geholpen toch (bij wie was dat? > één van de meiden die nu roze is?) !
Thx meid, ik hoop dat het lukt! Ik hoop dat je gelijk hebt! Gewoon deze maand klaar zijn en dan niet meer naar de gyn hoeven! I hope so!
Miepie, ik zie trouwens dat jij een slakje hebt op je banner; dat klopt ook wel he? Zo langzaam gaat de tijd als je wacht om zwanger te worden........
hhaha, nou we hebben vanmorgen al gesmept om er maar een beetje verandering in te brengen... Mijn ei heeft wel goeie timing trouwens (weekend)! Ik moet tot morgen ochtend wachten tot ik weer mag.
Ja dat vertelde mijn ha dat dat met veel van zijn patienten zo werkte! Zou mooi zijn! Ben benieuwd! Ik zal straks ff laten weten of mijn ei in aantocht is als ik de uitslag van mijn ovutest heb....
Ja, vond 'm wel toepasselijk. En dan kruipend over klavertjes-4 ! Die ochtend/middag smepsessies werkten bij Go4baby ook....
ja en ik geloof dat Ger dat ook al zei of haal ik het nu allemaal door elkaar? Lang Tezzz niet meer gezien, iemand nieuws?
Yep. Ze kwam na het weekend nog heel even buurten, toen was er nog niks te zien... hoop voor d'r dat ze roze terug komt!
Ik hoop het... Had er vorige week weinig vertrouwen in, en ben bang dat ik mezelf nou weer alleen maar gek loop te maken met steekjes, pijntjes en rare smaak in mijn mond enzo. Nog een paar dagen wachten > Ik test op 11 DPO, weet ik gelijk of ik dit weekend lekker mee kan feesten met 2 verjaardagen of dat ik BOB Maar zou mooi zijn als we allebei die double digits niet ingaan!
precies! Dan ga je over 5 dagen al testen? Maar dat gaat hartstikke snel! Ik hoop zo dat je roze word, dan maar BOB.
Haha, zou ik helemaal niet erg vinden! Maar 5 dagen kunnen eindeloos duren als je wacht... Ga morgen weer nieuwe testen bestellen (ook maar ovu-testen, kan ik vast iemand blij mee maken als ik ze niet nodig ga hebben ) en dan donderdag met Beastie testen....