Oefoefoef wat klinkt dit spannend Beastie! Heb laatst weer ergens gelezen dat de innesteling zelf wel 10 dagen kan duren! Dussss als die pijntjes aanhouden Ga ook even snel voor je [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< want je hebt het SMEP programma met glans en doorstaan en uitgevoerd dus dan vind ik dat het resultaat daar ook naar mag zijn! ps. ik heb 't peace'n sinds 17.30 gelaten... mag ik dan zo, na drie uur weer? Ander moeten jullie komen dweilen...
@miepie:ja, dat over die vier dagen na elkaar die dus kan bij SMEP vind ik ook vreemd. Want net als je zaad het beste moet zijn om er te komen verminder je zelf de kwaliteit door vier dagen achter elkaar te klussen... Dus.. hier ook niet meer zoveel achter elkaar hoor. En vanavond... wordt ook afwachten...
He meiden, Hier ook weer flink gesmept vandaag Zoals verwacht zijn mijn ovutestjes nog negatief. Heb net weer nieuwe bestelt dus kunnen hopelijk netjes verder testen! Beastie, klinkt spannend hoor meid! Op naar de roze wolk!
Haha, van mij mag je hoor, Go4baby! Hangt vooral een beetje af van hoeveel je gedronken hebt. Heb zelf al 2x een positieve test gehad in eerdere rondes met maar 2 uur niet plassen... En heb vandaag genoeg in het huishouden gedaan, geen zin om ook nog te komen dweilen Hou ons op de hoogte... ben benieuwd of je je ei al kan vinden!
Ik weet dus niet uit welk gaatje het kwam? om het zo maar even te zeggen.. En ik heb het ook 1 dag voor me NOD...maar waarom ook nu?? @Go4baby...nou nou, vlag en wimpel? dat weet ik nie hoor...2 dagen voor posi ovu test....niet geklust...en toen 4 dagen wel. Dat staat nergens in het program @Wiffie...klom vamiddag even richting zo'n ding..maar het schijnt dat je nogal lelijk kan vallen van die dingen dus ik probeer heel hard op de grond te bijven..me lijf heeft me meer voor de gek gehouden...waarom doet ie dat? ben ik niet lief?
JA go4baby...peace'n!!! go 4 it girl!!! Ik heb ook wel eens lichte streep gahad met 3,5 ... of zelfs 3 uur er tussen 8)
Nou wij gaan vanaaf maar ff smeppen..word de derde keer dan..en donderdag maar ff niet ...kan ie weer een beetje bijtanken hahahah Nou hoop ik toch niet dat mijn broer denkt..ach..zo gezellie..blijf nog een nachtje ! ohhh..ben echt slecht he...
Niet extreem veel gedronken... groot glas cola en glas water bij eten (voor foliumzuurpil te slikken ) dus kan best nu... zo.... ehh... first things first.... even dit bericht afmaken.... :-$ verlink jezelf nou niet.... ik vind wel dat je het heeeel goed hebt gedaan! Nu, dan ga ik even lekker.... *als jullie me missen dan ben ik ......*
Je moet ook niet te snel klimmen! Maakt ook niet uit hoe je er komt, als je er maar komt toch Nee, alle gekheid op een wolkje, ik hoop echt dat dit een goed teken voor je is en dat je over een weekje een mooie positieve test krijgt! Ik duim iig heel hard voor je!
Ja, Wieffie, dat moet wel, die positieve test. Hebben met z'n allen afgesproken in het roze te gaan toch?
Ja klopt, er is geen andere mogelijkheid! Het gaat hier vast positieve testen regenen! Tijd voor een babyboom!
pffff nog minder te zien dan voorheen... mn eerste test op vrijdag 24 had nog een duidelijk maar licht lijntje... en nu helemaal niets... maar de tien minuten zijn nog niet helemaal voorbij.... Alhoewel ik dat lijntje toen wel na paar minuten zag...
Bij mij duurt het altijd 5 minuten voor er iets zichtbaar is... ook bij een positieve test... misschien nog ff geduld...? Gebruik je ook de mat care testen?