JA! Daar kan ik het niet mee oneens zijn... DONDERDAG, KNALROZE DAG! en dan allemaal lekker in juli beebjes krijgen! JOEHOE!
Daantje86: Jaha! Goed he, om dat nog eens echt te lezen! Nogmaals gefeliciteerd! Hoeveel dagen was je overtijd of voor NOD? Had je het verwacht? Dingen gevoeld?
Ik ga mijn man verrassen met een uitgebreid 4-gangen diner... stond net dus ook al een tijdje in de keuken, maar heb nou al het voorbereidende werk gedaan en we eten pas rond 7 uur... dacht hier de tijd nog even te doden, want beneden staat voetbal op :-?
Nou, vertel maar eens wat je je mannetje gaat voorschotelen vanaaf? Ben benieuwd. Ik ben geen ster in koken. 1 pans gerechten gaan wel goed (vanuit studententijd) maar echt een diner voorschotelen....
Haha, vind het leuk om me af en toe uit te sloven in de keuken . We beginnen met Coppa (italiaanse worst-achtig iets) met een beetje sla en artisjokhartjes. Daarna een runderbouillon met soja, taugé en stukjes ossenhaas. Hoodfgerecht is spruitenstamppotje met een beenhammetje met wiskeysaus, en als afsluiter een kaasplankje en een glaasje port. Smullen dus... (hoop ik )
Diaantje86....gefeliciteerd! Ik moest ff ff snel bijlezen dus kep niet alles echt opgeslagen. Hier nog steeds (sinds donderdag avond) een kramperig gevoel in onderbuik hihihhi. Beetje vreemd maar tis te hendelen. Verder eigenlijk niets te melden. Greetz Silla
Klinkt lekker miepie! Je mannetje boft maar! Ik heb lekker verse pasta gemaakt! Moet zo naar de verjaardag van mijn zusje en haar vriend. Oja, zoals toch wel een klein beetje verwacht weer een negatieve test Je zou er moedeloos van worden... Nou ja morgen hopelijk beter!
@ Miepie; Wow! Dat klinkt goed. Ik wordt nu doro mannetje in de watten gelegd. Heeft lekker vis gemaakt, met aardappelstampot ofzo (had ik echt zin in) en broccoli. Smakelijk allemaa!
had vrienden te eten en die zijn mexico gek dus....borito's op het menu en choco fondeu als toetje....nu naar verjaardag... **ben zo bang dat ik van de week nix meer voel of me temp daalt!! beetje suf van me zelf hé??**
Soooo te gek zeg, alweer 10 zwanger deze maand! Degene die ik nog ni gefeliciteerd had bij deze GEFELICITEERD! Ik sta er nog steeds op voor 28 okt maar dat moet 30 okt. Dat had ik vorige keer al gezegd, maar is nog ni helemaal door gekomen zkr druk bezig met SMEPpen hahaha Ik voel me ni zo lkkr elke keer van die koorts aanvallen en dan paar uur later is het weg vreemd dat wel ik had bij mn zwangerschap ook dat ik me grieperig voelde en ni helemaal lkkr toen wist ik nog ni da ik zwanger was. Kga nu nog maar nergens van uit, en heb het tempen maar btje laten gaan deze ronde, dat geeft me wel veel rust moet ik zeggen. Al heb ik na m'n positieve ovu testen wel weer getemot zodat ik weet of m'n temp hoog blijft ja of nee Spannend weer, mijn NOD is 30 okt dus nog 3 dagen wachten alvorens te testen. Donderdag a.s. moeten we naar het zh voor de uitslag van het zaadonderzoek...*duim duim*