Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    tezzz, slaap lekker!
    Ik ga ook mijn mandje opzoeken (ben nog niet gewend aan de wintertijd geloof ik ;))!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hier nog zo eentje...ben harstikke moe :rolleyes: maar was ook gter laat naar bet en te vroeg er weer uit....heb wel weer krampjes maar voel nix aan me tieten...ze zijn wel wat groter...altijd na me ei....maar pijn...nee :( snap er nog geen hol van dus.

weltrusten ladiesss :D

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo dames

wij hebben een hartstikke druk weekend achter de rug.
    vrijdag was mijn vriend jarig en hebben we overdag inkopen gedaan opgeruimd en savonds kwam zijn familie en mijn ouders. dit was echt super gezellig en was het 12uur
    zaterdag overdag zijn we gaan winkelen opruimen en savonds kwamen onze vrienden voor zijn verjaardag op bezoek. een paar van hen bleven slapen om vandaag halloween te vieren.(lagen om half 3 nieuwe tijd in bed)
    zijn vanmorgen dus begonnen met een ontbijt en toen spel gespeeld dvdtje gekeken samen gegeten en nu zijn ze weg hebben we alles opgeruimd en nu lig ik heerlijk in bed.
    verga van de pijn aan mijn vingers schouder hoofd en ben hartstikke moe maar wilde jullie toch even op de hoogte houden.

misschiend at we vanavond nog gaan klussen.
    :p

ook houd ik deze ronde mijn temp bij

slaap lekker allemaal
    XXX

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Tezzzz: zpannend! ;)

Jullie liggen natuurlijk allang te tukken. Ik ga zo ook maar eens.
    Zou me wel eens goed kunnen doen!

ps. De tijd loopt nog steeds niet goed. Het was mij ook al opgevallen.. ach, hebben we morgen gewoon weer een uurtje extra ;)

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goedemorgen!
    Ik zit natuurlijk te wachten tot Tezzz wakker word uit haar bed kruipt en een test er tegenaan gooit...
    Net zoals alle andere...

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ik ben er ook al, Julita! Lag vanaf 4 uur al wakker en mijn man moet zo naar schiphol (paar dagen weg voor zijn werk), dus ik ben er maar met hem uitgegaan.

TEZZZZ, al wakker?

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Wat is dat toch weer lief van je om je mannetje weg te brengen! Eerst heerlijk voo em koken en dan dit! Zometeen ook een baby!

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, puur eigenbelang hoor ;) (anders staat zijn auto op Schiphol)
    Jij reist met je mannetje de hele wereld af! Da's ook niet niks, toch?

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Goedemorgen ladies,

Ik heb volgens mij een blaasontsteking? Ik heb het nog nooit gehad maar wat het ook is, tis niet fijn

Vannacht 1000x naar de wc, met het gevoel alsof ik MEGA moest peacen. Zit je op de pot komt er 1 druppel uit en vervolgens begint het vreselijk te branden....
    Argggggggggggggggg

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja Silla klinkt als blaasontsteking... Helaas ben ik daar expert in.
    Veel drinken en ff een kuurtje bij de ha halen ben je er zo vanaf. Niet te lang mee door blijven lopen hoor!

Vandaag is weer The Day... ben benieuwd had gehoopt dat er misschien al wat bekend is...

Daantje suc6 met het stoppen met roken.... het is voor een goed doel!

Nou ga maar weer eens aan het werk. Vanavond mijn eerste SMEP (volgens het recept dan..) Wij moeten er nu dus tegenaan..

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb de HA al gebeld...moet morgen NA 09:00 uur urine inleveren....
    Maarja dan krijg ik een kuurtje maar dat is mooi niet goed voor de evt. hopelijk aanwezige zwangerschap toch?

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Je moet ff zeggen dat je misschien zwanger bent.
    Er zijn kuurtjes die je dan wel mag hebben. Dan houden ze er rekening mee...

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh oke hihi
    Een collega van mij zei: "Heb je teveel seks gehad?".
    Ik hield het in het midden maar ze moest es weten whahahaah

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Silla, dat klinkt als blaasontsteking. Dat krijg ik ook als we vaak klussen en ik dan niet meteen naar de WC ga. Als we nu SMEPpen dan ga ik in de dagen voor mijn ei na het klussen meteen naar het toilet want andes is het weer raak. Ik hoop dan maar dat de beste blijven hangen haha. Rond mijn ei blijf ik gewoon liggen (deze keer met een kussen onder mijn kont haha) en dan hoop ik maar dat ik geen blaasontsteking krijg. Ik neem op die dagen ook altijd als ondersteuning cranberrypillen, die helpen tegen de blaastontsteking. Je kunt deze bij de Tuinen halen, ze zijn homeopathisch.

Tezzzzzzzzzz......waaaaaaar ben jeeeeee, je maakt het wel erg spannend.

Yvett, ik hoop dat alles goed gaat en dat je er weer snel bovenop komt. Het is allemaal niet niks zeg.

Ik ben vanochtend weer eens op de weegschaal gaan staan en het verbaasde me dat dat ding niet brak. Ik ben in de afgelopen 9 maanden 6,5 kilo aangekomen, alleen maar omdat ik elke keer denk; straks is het raak en dan kom ik toch aan. En misschien is dit wel de laatste keer dat ik voorlopig een wijntje kan drinken. Pfff.....ik ben er goed sjacherijnig van en ga nu aan de slag met heeel gezond eten. Ik hoop over een paar weekejs een kilootje of 4 kwijt te raken, dan zit ik op mijn wintergewicht (ik ben in de winter altijd wat zwaarder). Ik ga nu lijnen tot mijn eisprong (hopelijk duurt dat niet te lang haha) en dan wacht ik weer tot mijn NOD. Als ik dan ongi word dan lijn ik maar weer een paar weekejs. Klote zooi...ik ben nog nooit zo zwaar geweest.

Heeft iedereen verder een goed weekend gehad?

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    mijn weekend was zwaar vermoeiend! ik zit hier met spanning te wachten op een berichtje van tezzz :D

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mogge dames....

hier is de temp nog steeds superhoog...37.3 maar ja ik heb nog een weekje te gaan
    ben 's morgens misselijk en kan dan niks eten....

alles verder goed met alle dames?

liefs Liesje

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    TEZZZ!!!! Wakker worden!!! We zitten hier vol spanning te wachten.....[​IMG]

Silla, balen. Raar dat je niet vandaag gelijk een plasje mag brengen... zit je nog een dag langer met die pijn. En idd; heeeeeeel veel drinken!

Leentje; hier precies hetzelfde :-? Was afgelopen jaar 11 kilo aangekomen (en zat al aan de bovengrens). Tot mijn verbazing was er vanmorgen toen ik op de weegschaal ging staan ineens 3 kg af t.o.v. 2 weken terug (ben er 3x op gaan staan voor ik het geloofde ;)). Misschien toch niet zo slecht geweest dat mijn autootje kapot was :oops:

18. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ja, ik baal er ook echt van. Ik heb geen zin om straks als het raak is na 9 maanden naast de zwangerschapskilo's ook nog eens deze extra kilo's kwijt te moeten raken, dat wordt dan echt een martelgang. Dus dan moeten ze er nu maar af. Dan moet het de komende keer wel echt raak zijn, als cadeautje. Dus ik houd mezelf nu voor dat wanneer ik op de dag van mijn ei (dat is over een dag of 13 hoop ik) 3 kilo kwijt te zijn. Als dat lukt, dan heb ik wel een cadeautje verdiend ;). Het is wel een beetje hoog gegrepen maar ik ben de laatste tijd snel veel aangekomen en uit ervaring weet ik dat de eerste 3/4 kilo dan best snel gaat. Dus aan de gang.

Wat trouwens een goede tip is wanneer je wilt afvallen maar je geen motivatie hebt. Dan moet je gewoon eens een foto maken van jezelf in bikini (en dan een bikini die je aanhad toen je nog een stuk lichter was). Die foto moet je dan op je telefoon zetten of in je portemonnee doen en telkens als je dan wilt snoepen dan moet je even naar die foto kijken, dan weet ik (in mijn geval zeker) dat ik geen hap door mijn keel kan krijgen. Door de schrik die mijn weegschaal mij vanochtend heeft aangejaagd is bij mij zo'n foto nu niet eens nodig, mijn gewicht blijft nu door mijn hoofd spoken bleghh...

Doei

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, bij mij is even naar beneden kijken (rollen op mijn buik) meestal al genoeg ;). Alleen zijn zoveel dingen zo lekker....:-?

20. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Heeej, de tijd staat nog helemaal niet goed zie ik nu.

Maar waar blijft Tezzzzz

Deel Deze Pagina