dus je gaat lekker een beetje lijnen Leentje? Houd je ook wel weer leuk bezig toch? Ga je daar de hele tijd aan denken..
Ja, ook een soort afleiding haha. Ik zou liever als afleiding willen dat ik aan moest komen en veel moest eten hahaha maar helaas. Ik heb niet helemaal terug gelezen maar hoe was de dansles geweest Julita? Want je was niet zo fit van te voren of wel? Ik ben wel echt benieuwd wanner mijn eisprong is deze keer. Over 2,5 week krijgen we de sleutel van het nieuwe huis. Ik hoop wel dat mijn ei zich hiervoor aankondigt en niet weer 28 dagen op zich laat wachten. Lijkt me wel leuk om te klussen in ons oude huis en dan mijn NOD in het nieuwe huis te hebben. Maar we moeten nog enkele weken klussen (echt klussen) in het nieuwe huis dus het zal nog wel even duren voordat we er in zitten. Maar dat is ook goede afleiding. Hopelijk heb ik die afleiding niet meer nodig en is mijn NOD dan een NOD gebleven.
Potverdorie, ik moet zo naar een overleg dat harstikke lang duurt. Ik hoop dat Tezzz het komende kwartier nog even langswipt.
Goedemorgen! @ Silla: he bah! Inderdaad maar even zeggen dat je bezig bent om zwanger te raken en of ze daar rekening mee kunnen houden! @ Tezzzz: lekker zeker weer in je eigen bedje... Of nee, je moest je dochter nog naar school brengen toch.. Of heb je hubbie dat laten doen zodat je nog even kon omdraaien om ons in spanning te houden Ach, nu Tezzz er nog niets is vind ik het ook wel gezellig om even mee te praten over afvallen... en aankomen hihi Ben het afgelopen jaar van 67 naar 82/83 gegaan...! 15 kilo dus... echt vreselijk! (eigen 'vette' schuld) En nu.. sinds ik weet dat ik zwanger ben eet ik alleen nog maar verantwoord. Ik zat vanochtend op 79,5! (paar dagen geleden ook al een keer). Hoop dat ik nog even kan genieten van de seventies voor ik weer de eighties in duik Ik ben alleen maar gestopt met snoepen omdat afvallen tijdens de zwangerschap wordt afgeraden. Als ik me beter voel ga ik eindelijk naar de sportschool. Ga ik lekker met de hartslag meter op beetje rustig aan bewegen. Mijn conditie is echt ver beneden peil (en dat terwijl ik altijd heel sportief was). Dus daar moet wel iets aan gedaan worden... Anders loop ik bij vier maanden al als een hijgend paard met een piep klein buikje... Is toch ook een afgang? Nou, lekker sporten en gezond eten dames!
@leentje, klas was goed gegaan. Het was een hele rustige dus... Nu voel ik me alweer prima hoor, het heeft niet doorgezet gelukkig!
oh meis weet er alles van...... Nu op dit moment weer 74...maar heb me voor genomen om na de bevalling weer aan de SB tegaan...ging echt lekker .ben met 3 maanden toen bijna 10 kg kwijt geraakt...maar tegen de kerst ben ik me weer eens volledig verloren hahahaha..had die kilo' s er weer bijna bij ..dat gaan we volgend jaar anders doen...
@Miepie, tja ik moet naar een vervangende arts! Ik kon wel om 9 uur plassie inleveren maar ik zat al op het werk hihihhi. Dus morgenochtend dan maar! Zeguuh TEZZZZZZ...je hebt "meld plicht vandaag" Waar blijf je nou hihihhi
Tezzz, je hebt ons nou echt wel lang genoeg in spanning gehouden, hoor ! : Wat doen mijn b(*)(*)bs gemeen pijn! :-?
Dat is ook wel een mooi teken.....ik heb dat helemaal niet...paar steekje en een beetje gevoelig.....heb van die steken onder me zij, boven me liezen
Hmm, of het een teken is... : Ze doen altijd wel pijn, maar dan alsof ze blauw zijn aan de zijkanten. Nu brandt het echt rond mijn tepels en doen ze vooral boven mijn tepels pijn. Alsof er telkens met hete naalden in wordt geprikt Steken bij je liezen hoor ik vaak van zwangere meiden.... voor jou kan het bijna niet meer mis gaan !
He meissies, Allereerst ga ik ff meeroepen... TEEEEZZZZZZ!!!!!!, we zijn verder helemaal niet nieuwsgierig hoor, echt niet! Nou, mijn temp heeft een duikvlucht gemaakt... 35.9! Ik zal jullie straks ff een foto van mijn ovutesten laten zien, misschien willen jullie dan ff met mij brainstormen. Ik kom er nl niet meer uit Ik moet alleen nog ff wat dingen doen dus het zal nog ff op zich laten wachten...
haha miepie.....ik wil je niet nerveus maken hoor, maar....bij mij voelde de pijn in mijn borsten ook anders dan anders. Heel gevoelige tepels in plaats van mijn hele borsten die zeer deden. go beastie en miepie allebei roze! @ tezzz schiet eens op ik hou het niet meer! wat een spanning!
Maar sommige hebben heel veel pijn aan hun (.)(.) als je zwanger zijn...dus kan makkelijk dat jij dat ook hebt. Idd me liezen....maar bescherm mezelf wel hoor