Ik heb 2 pendels voor nov...als ik wil dat die uitkomen moet ik in nov testen dus dat is me stimulans...1 nov. testen Andere keren voel ik ook van alles....behalve de laatste week...laatste week is nu ingegaan ...en voel nog steeds dingen, en andere dingen dan anders! dus ik ben hoopvol 8)
Ja het is allemaal wat en dan te bedenken dat je na 32 jaar in je lichaam te zitten toch wel zou moeten weten als er zo iets ingrijpens aan het groeien is. Ergens op een forum hier had iemand al het idee geopperd waarom krijg je als je niet zwanger bent gewoon 1 dag een puist op je voorhoofd. Hoef je ook niet meer in de stress te zitten... Och ik ben nu ook alleen maar van de positivo's omdat ik nog voor ovu zit.
@leentje: nee, mijn templijst is nogal onvolledig. De eerste weken van m'n cyclus had m'n zoontje de thermometer kwijt gemaakt. Ben dus pas laat begonnen én heb afgelopen week (in m'n vakantie) niet getempt. Misschien heb ik wel pas afgelopen week m'n ei gehad! (lijkt me trouwens stug, aangezien ik nog nooit een langere cyclus dan 42 dagen heb gehad en ik word toch al ruim 21 jaar ongesteld...m.u.v. m'n zwangerschappen natuurlijk...)
Ook spina bifida. Mn moeder heeft 3 broertjes/zusjes daaraan verloren. (kort na de geboorte, +/- 1940) Vandaar dat ik doorverwijzing kreeg.
Ik ben ook niet aan het klussen hoor . Mannetje zit in Frankrijk en ik zit met een stapel nakijkwerk - had gehoopt dat dat wat afleiding zou geven maar ik ben er alleen maar heel moe van en word nog moeier van die K-b(*)(*)bs, grrr Elke beweging doet pijn, en iemand blijft er met hete naalden in prikken. Heb m'n beha uitgedaan in de hoop dat dat zou helpen, maar werkt juist averechts geloof ik. Beastie, volhouden... 1nov...positief testen! Haha, leuk, jullie verhaaltjes over ervaringen in het ZH enzo
Tezzz, test je donderdag mee met Beastie en mij > we gaan er weer een PINK THURSDAY van proberen te maken...
@ Tezzz: je had geen ovu test gedaan toch? Hmmmm dan blijft het lastig om te gokken. Aan je temp kan ik zo ook niets aflezen. @ Miepie: zo zeg, heb je die kids getrakteerd op een proefwerkweek ofzo... Je hebt heel wat klassen werk zo te horen! Hoop dat die (.)(.) toch goede resultaten geven! nou, lekker nog even dat rode potlood ter hand nemen of maar meteen net als Beastie met de roze marker aan de slag... 'Juf' bent u nicht...
denk dat ik eerst nog maar een heeeeeeeeeeele lange tijd ga wachten alvorens weer te testen! Was er zo van overtuigd dat ik vandaag roze zou kleuren...ben nou al de hele dag sjachie...(voorteken?)
Maar donderdag is nog heel ver weg hoor ! Denk dat je gewoon te weinig hcg hebt aangemaakt... met jouw cycli kan het bijna niet dat je nog ongesteld gaat worden, toch ? Go4baby; idd toetsweek voor de vakantie (dus afgelopen week gewoon te lui geweest ). Had van 6 klassen toetsen liggen :-?.
Hallo SMEP dames, Wij gingen deze ronde ook weer voor de SMEP, maar volgens mij hebben we het schema een beetje door de war gegooid... CD7- klus CD8- klus (moest wel van CD9 samenlevingstest ) CD9- pauze CD10 - ochtendklus CD11 - avondklus - OVtest CD12 - pauze - OVtest CD13 - klus Volgens mij doe ik volgens de regels dus niet meer mee voor de SMEP statistieken... maar wel goed (en lekker, ) gelust, dus wie weet is het ook met dit prachtige fantasie schema deze ronde raak. Blijft toch lastig om het SMEP te volgen (zeker in een weekend met lange ochtenden en late avonden...)
(psst, Hster.... bijna niemand lukt het zich helemaal aan het schema te houden hoor > zie onderschrift)
@hster: denk dat het nog best smep te noemen is hoor, je hebt toch (ongeveer) om de dag geklust? Alleen niet drie dagen achter elkaar tijdens ovutest. Vanavond nog een keer klussen lijkt me...je doet in elk geval goed je best! @miepie: heb maar een andere banner gezocht, eentje die 42 dagen aan kan! Nog langer heb ik nog noooooooooit gehad. Dussss...eind van de week of begin volgende week maar weer eens testen dan (zei zij hoopvol!). hihi helpt wel dat ik nog maar 1 test over heb en dat is een dure...maakt het wachten wel makkelijker! Als ik naar m'n temp kijk zou ik evt. op dag 29/30 ook een ei kunnen hebben gehad...dan zou ik met een lf van 11 uiterlijk morgen de duivels mogen begroeten. Ben heeeel benieuwd! ZUCHT! OH! Ik bedenk me opeens dat ik dus donderdag de hele dag kramp had hoog links in m'n buik! Zou innesteling kunnen wezen dan! En dan zit ik dus nu pas op 4 dagen na innesteling! Oh...alles is nog mogelijk! (positive thinking!) Hoe vinden jullie trouwens m'n nieuwe banner? Speciaal voor Halloween!
Haha, mooi hoor, Tezzz! Zou natuurlijk kunnen, een laat ei :-k , maar dan is ie wel heeeeeeel laat, toch?
Hmm, da's waar... dag 30, da's maar 3 dagen later... dus zou dan NOD op dag 40/41 zijn.... dus kan je donderdag alsnog met ons meetesten !
Ik moet echt weer even verder met nakijken * geeft zichzelf een schop onder haar kont * Kom vanavond nog wel even buurten!