Kan ff duren, bij mij was ie vandaag ook lichter dan gister... ik heb ook nog geen ei gehad hoor. Of misschien toch teveel gedronken?
Hmmm, schiet dus nog niet echt op met dat ei van jou.... Maar uitgaande van je NOD zou je ergens tegen het weekend pas een dikke vette streep hebben, toch? Komt nog wel.... en je hebt in elk geval even je blaas geleegd
Als je zwanger bent slaat die test dan niet ook positief uit? Dacht zoiets gelezen te hebben ergens.... Zou ik een 'uitsmijter= mislukt bevrucht ei' hebben gehad... (in vorie cyclus dan natuurlij he?) Ik had op 10 DPO een rare bloederige slijmprop verloren, toen paar dagen niets en toen heel lang ongi met heel veel bruinverlies en kort roodverlies...? (maar wel hele heftige krampen) Nu moet de boel natuurlijk weer op gang komen... want heb ook nauwelijks nog afscheiding, laat staan dat het vruchtbaarslijm is... Het is maar een gedachte... We denken hier zo veel...
Klopt bij een zwangerschap slaat de ovutest ook positief uit. Ik weet het niet meid. Ik hoop dat je de komende dagen toch echt je ei gaat vinden. Test je wel iedere dag op ongeveer de zelfde tijd? Anders kan je hem ook missen geloof ik...
Ja, klopt dat ie dan ook positief is. Uitleg zoals ik 'm me herinner: LH en HCG zijn allebei hormonen. LH lijkt wel op HCG, maar HCG is zeg maar LH "met een hoedje op". Zw-testen testen op het complete HCG, incl. hoedje. LH-testen zien niet het verschil tussen met of zonder hoedje, dus kunnen ook positief uitslaan van HCG.... Ik heb ook een vmk/uitsmijter gehad in juni (laat ei, maar pas op 16 DPO ongi na héél licht positieve zw-test, zie album), maar was niet 'erger' ongesteld. Geen idee wat het bij jou was dus. Ik heb afgelopen maanden meegedaan aan een onderzoek van het UMCU (3 maanden lang plas opvangen in een buisje) naar vruchtbaarheidsproblemen; het schijnt dat 60% (!) van de zwangerschappen al in een heel vroeg stadium (dus tussen innesteling en NOD) al afgebroken worden. Ws zijn wel dus allemaal al wel een keer 'zwanger' geweest maar wisten we het niet, vind daarom testen vóór je NOD ook heel eng. (zoals jullie zien zit ik al weer helemaal klaar om weer voor de klas te gaan staan a.s. maandag )
@Go4baby, zou kunnen...en vandaar die lichte streep in het begin? niet te veel denken hoor...makkelijk gezegd Als ik jou was zou ik die positieve pas van het weekend...of zelf maandag/dinsdag verwachten...mischien is de fase na je ei korter dan gemiddeld... de 14 dagen...ik heb 13 dagen...en tussen de 11 en 18 is normaal ...wachten op je NOD en op posi ovu test...wachten met plassen.. soms zuigt het leven!
@Miepie: Ja, thanx voor je heldere uitleg! jij bent volgens mij een hele leuke 'juf'! *volgende keer in het engels aub, dan kan ik even ophalen * Ik weet inderdaad dat heel veel 'zwangerschappen' al heel snel na de feitelijke bevruchting afgebroken worden. Toen ik die rare slijmprop had had ik meteen zoiets van dit kan best een misbaksel zijn geen probleem want dat geeft me alleen maar aan dat er teminste iets gebeurt daarbinnen Mn ei was vorige keer ook op dag 19 (daarvoor op dag 15) dus kan heel goed nog komen. Ik heb een DPO van 13 dagen dus als mn ei zondag komt dan kan ik evengoed NOD op de 15e hebben...(over 14 maanden is mn gemiddelde cyclus 29 dagen) Maar ik lijk wel een beetje ongeduldig opeens...
Ja, zo is het..hoedje af voor de goede uitleg! Dus nu in het engels!!! je bent toch docent engels?? IK ZIT ALWEER BOVEN DE 700!!! #-o
Ja precies meis..zat net je temp kaarten tebekijken..alsof ik daar ook zo verstand van heb,,,,,, maar zag dus ook dat je ook later een ei hebt gehad..dus wellicht ligt ie wel klaar..maar wacht nog ff tot de kip er klaar voor is .. we blijven gewoon..
O, Go4baby, it never occured to me that you asked about positive ovulation tests while pregnant because of the possibility that you had been pregnant very shortly during your last cycle. I quite often have a clear, but negative testline on my tests during the first days of testing - after that, they become utterly negative, and then more and more positive again. So I don't think it had anything to do with having been pregnant, but with having a little bit of LH in your urine all the time... Haha, hoop dat je er iets aan hebt . Dat ongeduldige ken ik (zelfs met mijn korte cyclus :-?)
@Beastie: Ja, je hebt gelijk hoor... die pos. uvo test. komt vast van het weekend... Is ook goed, maar mannetje wil weekendje naar de sauna, beetje bijkomen en relaxen... als er iets slecht is voor 't zaad.... Pfff heb heel veel zin in sauna, echt wel, maar NIET NU DIT WEEKEND! (is ie helemaal gek geworden...) Dus schiet op ei, dan kunnen we lekker daarna samen gaan innestelen in lekker warm badje...
...heerlijk dat 'utterly'... daar kan ik echt van genieten als dat gezegd wordt..... Doet me herinneren aan dat clipje/liedje van Cliff Richard and the Young Ones... GE-WEL-DIG!
joh..zeg maar dat alle sauna's van het weekend dicht zijn ivm een grootschalig legionella onderzoek... Jij hijst je in je meest sexy outfit...wedden dat ie de sauna zo vergeten is hahahahah
neuhhhhh die vind ik toch niet Ben gezakt op mn engels... had een 2.8 voor die ellendige teksten.... ('92/'93 VWO examen, lees maar eens na, ging nergens over )