good morning! Ff update vanaf hier: geeeen rood en temp is 37.0, dus waarschijnlijk vandaag ook geen rood te bekennen! Vannacht waarachtig eens niet gedroomd van posi of nega testen, maar gewoon lekker geslapen. Ik weet gewoon zeker dat ik zwanger ben, alleen is de test het er gewoon niet mee eens! Maar goed...ik wacht gewoon af...gewoon..
Spannend dames.. ben er even niet geweest, dus ook niet alles meegelezen Beastie : nou hopen dat die droom ook echt uitkomt Tezz : spannend.. hopelijk snel een positest in handen.. Miep : snap je voorzichtigheid.. toch hoop ik wel op een posi test voor je.. de rest succes/sterkte/smepze/vind-ei-ze/ moet de mijne namelijk ook nog vinden.. overigens ben ik ook van de lijst af.. als iemand me er weer op wilt zetten graag : 21 nov.. ronde 4 Dank!
ohhhh tezzz ik hoop het echt voor je meis! En miepie en beastie ik tel de nachtjes af naar donderdagochtend (nog 2) ik duim echt voor een knalroze donderdag! En goeiemorgen allemaal!
@mielenl: thnx! Aan jullie bemoedigende woorden zal het zeker niet liggen! Wat leuk voor je trouwens dat je zo veel echo's krijgt! Mijn vk in het verleden hield helemaal niet van echo's dus ik heb van beide kids maar 1 echo gehad. En van de tweede alleen maar omdat ik onregelmatig was dus die termijnecho echt nodig had! Gelukkig zit er sinds een jaar een nieuwe verloskundigepraktijk hier en daar doen ze lekker wel meer echo's! Best zielig voor m'n oude vk, want iedereen is nu dus overgegaan naar die nieuwe! Ze heeft bijna geen cliënten meer! Wel lullig, maar ik ga bij een volgende zwangerschap dus ook mooi naar die nieuwe toe! De vk wordt hier in de omgeving ook een beetje 'gevreest', vooral door de kraamhulpen, want ze is hartstikke streng! Ze kan wel bij wijze van spreken tot de gram nauwkeurig zeggen wat het geboortegewicht zal worden (is wel knap) omdat ze al 40 jaar ofzo dit werk doet, maar echt makkelijk is ze niet. en nou ga ik weer verder met afwachten....ga maar eens aan het werk. Wat krijg je toch altijd een boel was van een weekje vakantie! Tot laterzzzzzzz!
Hi ladies, Ff snel want ik zit op het werk en gezien ik in de top 3 sta van 't "internetmisbruik" op kantoor wil ik jullie toch ff laten weten dat ik GEEN blaasonteking heb. Ik merkte vanmorgen ook niets meer bij het peacen hihihi. Maar goed toch maar ff naar de HA gegaan. Dusssss geen medicijnen (ik haat dat nl.). Succes ladies vandaag spreek jullie mss vanavond! Groetjes Silla
mogguh meiden..is weer spannend hoor deze week...kom maar op met al dat ROZE ...word weer tijd voor roze koeken en roze champagne !! zonder alcohol natuurlijk
Goedemorgen allemaal! Wat zijn jullie er toch altijd vroeg bij! @ Tezzz komt gewoon goed met jouw instelling! En die negatieve test... Ach, je was gewoon veels te vroeg! @ Beastie en Miepie: storten jullie je nog maar even 'vol overgave' op het werk! Start wat nieuwe projecten op, teken gewoon de straat na waar je woont, uit het hoofd of neem dezelfde toetsen nog eens af om te kijken hoe groot het verschil is tussen het korte termijn geheugen en het lange termijn geheugen van je brugpiepers! Kortom: hou jezelf van de straat (nee, Beastie, ik zei uitdrukkelijk uit je hoofd) en bezorg je zelf stapels afleiding. Dan is het echt zo donderdag... en niet zo maar een donderdag... Maar roze donderdag! Liefs en tot later! Baal dat ik me nog steeds zo beroerd voel. Heb met mezelf afgesproken dat ik niet ook nog aan zwangerschapskwaaltjes ga doen en dat dit de laatste keer is dat ik ziek ben. Zo.
Beastie, jij bent gewoon zo zwanger als een weet ik het wat! Komt helemaal goed! Ik heb besloten dat ik niet meer ga testen, ik laat het allemaal een beetje gaan, want ik ben er veel te veel mee bezig! Ik kap er gewoon mee en ik zie het wel. Mijn schoonzus denkt nu dat ze zwanger is, echt, bij haar hoef je maar te kijken of ze is al zwanger. Leuk voor haar hoor, maar ergens vind ik het ook wel balen voor mij. En dan gisteravond ook nog manlief die geen zin heeft in smeppen terwijl het deze afgelopen week juist heel belangrijk was. Daar kan ik nou zo kwaad om worden! Ik ben toch zeker niet de enige die dit wil? Maar ja, vrouwen kunnen nog gewoon sexen als ze geen zin hebben, bij mannen is het helaas moeilijker...
Ja mannen hebben echt een gebruiksaanwijzing (alleen mogen ze die best wel eens aan mij geven hihihi) Ik was gister ook weer op een punt beland om die van mij achter het behang te plakken. Zoals jullie weten ben ik net gestopt met roken en mannetje zou met me mee stoppen, maar toch heeft hij gister een pakje marlboro gehaald. Onder het motto ik heb ruzie met mijn vader, dus moet roken Toen hebben we samen gegeten en wat doet hij? Ja hij steekt er één op Nou dat vond ik dus echt klote, had het zo zwaar. Maar goed heb niet gerookt, maar lag wel om 21.30 in bed omdat ik alleen maar moest janken de hele avond. Stoppen met roken en hormonen is een geweldige combi hihihihi NOT Maar goed het is voor het goede doel
Sterk van je hoor Daantje! Gewoon volhouden, maakt niet uit wat hij doet, je weet waar je het voor doet. Nog even en het is niet eens moeilijk meer!
? hoe hoog heb je dan getempt? metertje of 5? @Daantje82, je laat je mannetje toch wel lekker buiten roken of niet?
@ CynthiaB: Het schijnt gelukkig alleen de eerste 4 dagen zwaar te zijn, dus komt helemaal goed Heb dit in ieder geval overleefd... pfieuwww hihihi @ Ellenk: Nee hij heeft gister binnen gerookt en als het goed is gooit hij straks zijn pakje weg voordat hij thuis komt (nou dat hoop ik dan maar voor hem)
oh ik heb dus ook zo'n watje thuis...zouden samen stoppen..nou ik dus cold turkey gestopt...en mijn hubbie..die doet net of ie onozel is..en rookt gewoon door..wel minder en buiten..maar stoor me er wel degelijk aan...heb het niet moeilijk ofzo..heb er zelf niet meer zin in ofzo...maar gewoon het feit dat we samen zouden stoppen en hij dus lekker door paft! ach...mannen ....grrrrrr...
Ja is toch om je dood aan te ergeren! Ik had het niet echt moeilijk met stoppen, maar toen ik gister dat pakje zag dacht ik echt van hmmmm heb ook zin. Toen dacht ik weer domme muts denk eens niet zo stom, het is vies en slecht voor je kindje. Boem Daantje weer janken hahahaha Maar zal toch wel heeeeel fijn zijn als men mannetje het ook nu gaat volhouden! Bedoel mannen zijn toch zogenaamd van het sterkere geslacht