Zo monoloog ten einde... Ga de stapels papier ordenen in ordners... ordelijk he? Truste lieve bijna roze SMEPpertjes!
Da's ook de reden dat ik mezelf (met heel veel moeite) aan het wakker houden ben... anders om 3 uur weer wakker en morgen als wrak voor de klas :-? Mag van mezelf om 21.30 naar bed
moest gewoon ff vriendin bellen (en nieuw record slipstaren proberen te verbeteren...)! Ben er heus nog wel hoor!
Haha, Go4baby, jij weet ook van geen ophouden met je peptalks he? Zit Beastie en mij een beetje gek te maken.... Ik hoop dat je gelijk hebt! maar heb er zelf een hard hoofd in, zal wel meer een eerste werkdag die er hard inhakt zijn Hele verbouwing bij jullie dus... alleen toekijken hoe je mannetje aan het klussen is, hè? Jij moet rustig aan doen !
Hé...als zaterdag je NOD is ...is donderdag dan niet de dag dat er "normaal" gesproken je spotting begint...spannend allemaal! 8)
Is het niet makkelijker om te verhuizen? Keuken verbouwen/verplaatsen kost een hele hoop tijd, geld en rotzooi! Huisje met 3 slaapkamers (kinderkamer, slaapkamer en kantoor) moet toch wel te vinden zijn?
he ja! Da's waar ook! Ik heb zo'n zin om mee te testen donderdag....maar of ik daar dan eindelijk die streepjes van krijg.... WIJ WILLEN STREEPJES, WIJ WILLEN STREEPJES! GRAAG 2 PER PERSOON!
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| Ik zie overal streepjes!
Als je er zoveel hebt, kunnen we er allemaal wel 2 krijgen, toch? Ik heb ze het liefst op 1 test aub!
AAAAAAAAAAAARG...nou heb ik weer die vage krampen. Meteen weer naar de wc gehold natuurlijk, maar nog steeds witte afscheiding. Behoorlijk veel en wittig....Dit duurt nu onderhand al een week! Op hoeveel dagen staat het record slipstaren eigenlijk?