Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha...ehm...9 maanden? ;)
    Tezzz, je weet hoe het voelt, zwanger zijn, en als je je nou weer zwanger voelt, dan zal dat ook wel zo zijn, toch? Niet zo stressen, gewoon roze testen donderdag :)!

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Bijna half tien! Jippie! Ik ga (weer ;)) tandjes poetsen en dan heerlijk slapen! Trusten!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :D Alweer! ;)

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    hehhehheh..tja...maar de vorige keren kreeg ik ook pas symptomen na een week of 6/7...dat helpt dus niet echt. En het is waar wat ze zeggen: elke zwangerschap is anders. Ik heb twee compleet verschillende zwangerschappen achter de rug. De ENIGE constante factor is dat ik pas na een week of 6 symptomen kreeg. M.u.v. vage krampen. Die heb ik altijd na m'n ei, zwangerschap of niet... . Ben alleen nog steeds erg moe, wat heeel goed een teken zou kunnen zijn natuurlijk. Aan de andere kant ben ik wel vaker moe...zeker na een vakantie.

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    trustuh miep! En je weet het he: hoe sneller je slaapt hoe sneller je nog maar 1 nachtje over hebt! (Zeg ik ook altijd tegen m'n kids als ze niet willen slapen en er bijna iets leuks gebeurd.)

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik ga in m'n slaap voor jullie allebei duimen en dromen over heel veel smep-baby'tjes! Nou echt welterusten en tot morgen! ;)

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    slaap lekker!

Laat ik maar weer eens verstandig zijn en de boel nog enigszins een klein beetje opruimen. TOTAAL geen zin, maar verzet m'n gedachten wel... . En dan eindelijk m'n bedje maar eens opzoeken.
    Morgen hopelijk temp hoog en geen bloed. Jullie ook?

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Uhh Tezzz: heb jij de Amterdamse woning markt al eens bekeken?
    Een huis even groot als dat van ons (60m2) kost hier zo 250.000,- Vinden we een beetje belachelijk...
    En huren is ook geen optie. Heb pas 9 jaar woonduur opgebouwd (en dan kan ik slechts in een wijk gaan wonen waar ik dus echt niet wil wonen). Voor de etage boven mij was 15 jaar al te weinig... Dus...
    Bovendien allebei net voor onzelf begonnen dus lenen is dan ook iets minder makkelijk...

NATUURLIJK WIL IK WEL VERHUIZEN... maar we hebben al zoveel bekeken en gezocht dat we daar maar mee gestopt zijn...
    We hebben best een goedkoop huis dus daar ga ik nooit meer uit. (en dan kopen we tzt wel een buitenhuisje ofzo). We hebben ook nog een zolderkamer maar die staat bomvol rommel. (maar 3 etages hoger en niet eens electra) Dus daar wordt tzt nog wel een keer verbouwd!

*eind klaag bericht over A'damse woningmarkt*

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Is iedereen offline?

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Echt stipt op tijd jij! Ik ben wel jaloers! Hoop dat je lekker roze slaapt!
    *gaat nog even verder met puinruimen... wordt al wat van de vloer zichtbaar... pffff*

@ Silla: vage buikdingen zijn goed ;)

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wist ik dat maar zeker, want ik heb het elke maand ;)
    Succes met puinruimen hihi.

Ik ga maar bank hangen. Mannetje heeft vergadering in Lelystad dus ik hoop dat ie zo thuis komt.

Groetjes

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Vind het wel een hele mooie strakke keuken dit hoor! Past wel bij ons (uhm... de rest van het huis is oude meuk en bijelkaar geraapte troep... ;) Maar je moet ergens beginnen toch... Alleen de kleur... Ach, waarom niet. Ik zal het eens voorstellen!

En wat betreft klussen: Ik ben bang dat hij gaat toekijken hoe ik het doe... hij is helaas niet zo heel handig.. Ach, maar dan doen we het samen. Dan laat ik hem de mannen dingen doen die te zwaar voor me zijn ;)

Helaas is de beoogde keuken ruimte erg klein. (2x2 meter ongeveer, dat is nu waar ons hoek bureau staat er waar we samen werken... hihihi en waar ook nog een kast staat (maar die is niet zo diep, wel hoog!) Wordt dus heel simpel maar wel heel hoog (gelukkig is mn huis ruim 3 meter)
    Binnenkort maar weer eens lekker naar de Ikea! Voor ideeen!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @go4baby: en van die zolder is geen kantoor te maken? Heb je in elk geval een kantoorruimte terug! Keukens kunnen heeeeeel klein hoor. De oude keuken van m'n schoonouders was ook maar 2 bij 2! En daar hebben ze toch bijna 25 jaar mee kunnen doen! En die hadden nog niet zo'n mooi hoog plafond ook! Ze woonden achter hun winkel. 2 slaapkamertjes, een hele kleine keuken, douchecel en een redelijk grote gang (was de opslagruimte van de winkel). Woonkamer was 4 x 4. Winkel 5x5. En daar woonden ze met z'n drieën! Ik heb er een jaar gewoond met m'n man. Maar ik vond het voor ons tweetjes al te klein!

15. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

hoi allemaal zat me te vervelen en dacht eens kijken of hier nog iemand is........
    Hoe is het?

Liefs

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @butterfly: best. Beetje zenuwachtig aan het worden...maar niet rood, dus goed! Bedankt voor het vragen!
    En met jou? Ei al gevonden?

17. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi Tezz
    Ja heb mijn ei allang al gevonden zaterdag dus zit nu ook op de wachtbank dus hopen dat het genoeg was. Voor jou is het erg spannend........ en hoe voel je je afgezien van de zenuwen.

Liefs

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Lieve meiden!

Slaap lekker en tot morgen!

Liefs Wendy

19. Ger78

Ger78 Actief lid

29 sep 2007
    281
    0
    0
    Zo, ik ben mijn bed weer uit. Wel even geslapen (ik lag gewoon om 20.30 uur) maar van toenemende keelpijn weer wakker geworden. Na een hoop gedraai er maar even uit, aan de warme melk een een trachitol (laatste, zuining op zijn!) Het liefst zou ik nu iets innemen waarvan ik in coma raak (paracetamollen, valdispert, alcohol) maar dat doen we maar niet. Ga zo maar weer eens een poging wagen............ :rolleyes:

Voordeel heb alle tijd om te duimen [-o<

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goedemorgen!
    Wat een gezellige boel weer! jammer dat ik altijd al in mijn nest lig als de sfeer een beetje begint...
    Nog een dagje en 2 van mijn leivelings dames gaan roze kleuren! in ieder geval hoop en denk ik !
    Ik kom later nog ff langs

Deel Deze Pagina