Haha, die rot-teksten gebruik ik nog steeds om de 5e/6e klas te laten oefenen Moet tot mijn schaamte bekennen dat ik ook maar een 6.3 voor mijn eindexamenteksten had... 7 op mijn eindlijst.
ik ga over 2,5 week paar daagjes naat schotland...probeer mezelf al een schotsaccent aan te meten...that would be GREAT! @go4baby...the young ones....en dan is van het weekend je motto "do you now where the toilets are?"
jajaja we zouden begin aug. naar Thermea 2000 in Vakenburg... Mooie aanbieding gezien op HUN EIGEN SITE. (kun je ook zien of het nog beschikbaar is.... JA DUS... wij boeken, krijg je een bevestigingsmailtje dat je wordt teruggebeld om te laten weten of je het wel kunt boeken... En wat denk je: KUNT U BOEKEN MAAR HET IS 70 duurder dan op de site staat... Stelletje RUKKERS.... daarna heb ik die legionella....
Trouwens..keek laatst in de boeken van kenneth..maar viel best tegen..dat ik uberhaupt ooit geslaagd ben is nog een wonder..
Zo das een lekker lokkertje en dan alsnog een rekening presenteren...pffffff...heb het verkeerde vak gekozen hahahah
ik kan me prima uitdrukken in het engels hoor... je leert wel schelden hier tegen al die 'f*ck'ng tourists' die altijd op MIJN fietspad lopen...
Ja, er wordt wel steeds meer vanuit gegaan dat ze al aardig wat kunnen. Het niveauverschil tussen Engels en de andere talen wordt steeds groter, ze moeten best veel kunnen in het Engels (en mijn leerlingen kunnen dat natuuuurlijk allemaal na een jaartje les van juf Miepie )
Jullie gaan te snel! Dit was nog een reactie op het berichtje van Diaantje over de boeken van Kenneth!
hahaha, had ik net ook, plaats je een bericht is het alweer oud... Maar ik snap het nog wel allemaal hoor!