Goedemorgen meiden, Wordt hier spannend voor een paar dames, hopelijk volgen jullie me snel! Hier is de dag nog maar net begonnen en kan men mannetje nu alweer achter het behang plakken hahaha Ik sta vanmorgen op om naar men werk te gaan en zou hem wakker maken voor ik de deur uit ging. Nu doet het zich voor dat hij nu zijn telefoon niet opneemt, met andere woorden meneer is weer in slaap gevallen grrrrr..... Hoop voor hem dat hij snel wakker wordt, want om 8.30 moet hij werken. *hij zit ook nog es in zijn proeftijd dus ben dubbel boos hihihi*
Hallo! GOEDEMORGEN! Daantje82 hahaha, ik moet er ook altijd meteen uit als de wekker gaat anders blijf ik ook veel te lang liggen. Hierdoor ben ik pas 1 keer te laat op mijn werk geweest en dat was gelukkig maar een kwartiertje. Ik was eigenlijk wel benieuwd naar de temperatuur van Tezzzz, maar er zijn er nog niet zo veel wakker dus we wachten maar. Julita, hoe gaat het met jou? Heb je al voldoende om handen om de dagen te vullen? Hoe gaat het met het dansen? Ik ga vandaag heeeeeeel hard aan het werk. Maar ik kom tussendoor nog wel even spieken. Doei
Mis je ook wel hoor...8 uur tijd verschil is heftig Temp vanmorgen 36.9 ...geen dramatische daling...maar toch een daling
goeiemorgen! beastie ga maar even een paar rondjes rennen dan gaat je temp wel weer omhoog ik duim gewoon onafgebroken door tot morgenochtend!
Ik fiets naar me werk....zweet staat op me rug was aan de laate kant Daar hou ik je aan...heb nog wel een druk in me onderbuik en voel me liezen...dus nog wel hoop hoor!
mogguh meiden.... gaat lekker zo ....op een kleine niet noemenswaardige tempdalingblaast m weer omhoog voor beastie na, maar nog steeds geen rood..dus dat is al weer wat gewonnen toch...nu nog voor de jackpot en testen meiden.....kan stiekem niet wachten tot roze donderdag...wat is er mis met woensdag??...
zou het echt zoooooo gaaf vinden als jullie morgen alledrie positief testen! dan wordt het morgen voor alle (ex-)smeppers verplicht een roze-koeken-met-roze-limonade-dieet om het te vieren
Nou testen zijn besteld Kan niet wachten tot ik aan het smeppen kan beginnen. Sta nog niet in de lijst op 30 november is mijn nod. Sja of je 29e of 1 december, beetje wisselende cyclus grrr. Maar zet me maar op de 30e! Miepie, dit is ronde 8 geloof ik. Even korte uitleg: ik ben al bijna 2 jaar geleden gestopt met de pil en hebben we het niet meer veilig gedaan. Sinds 7 rondes probeer ik op mijn 'vruchtbare' dagen te klussen. Vruchtbaar volgens de normale gang van zaken. Sinds 1 ronde is het officieel dat we echt voor een kindje gaan. Maar onofficieel ben ik zelf al 7 rondes aan het proberen. Snappen jullie me nog?
ik snap je, hoor klavertje! ff update: geen rood, temp 36.8 (had van mij wel iets hoger mogen zijn...) Vandaag is dag 42..als het vandaag niet komt ga ik aan m'n langste cyclus ooit beginnen... Ik heb heerlijk lang geslapen, maar ben nog steeds moe. Futloos eigenlijk. Krampjes komen en gaan, afscheiding blijft redelijk veel. Hoofdpijn van gisteren is nog heel vaag aanwezig. Kan zwangerschap betekenen, maar ook ongitijd. Geen touw aan vast te knopen dus. De Tijd Zal Het Leren...oftewel AFWACHTEN dus!
hier nog steeds een superhoge temp van 37.2 met misselijkheid, moeheid, veel witte afscheiding (sorry) nog een paar dagen en dan weten we meer.... hoorde net wel dat een collegaatje van me posi heeft getest
Ik ben benieuwd wat deze ronde ons gaat brengen. Nog geen signalen van een ei, dus een korte ronde zal het niet worden. Komende tijd goed klussen en dan zien we wel weer.
Ik ga ook meedoen! zet mij ook maar op de lijst. Ik smep me erbij ! hahaha. Extra veel klussen dus. Zou de smep methode soms door 'n man verzonnen zijn ? Groetjes,
Goedemorgen dames, Nog 1 dagje.....wat spannend zeg! Kunnen jullie niet alvast nu testen? Ik heb geen geduld! En als jullie nu zwanger zijn, dan kan ik lekker plaatsvervangend blij zijn!
tezzzz voor jou is het ook spannend zeg ik moet nog even een paar daagjes wachten, alhoewel ik mezelf helemaal in moest houden toen ik bij de drogist was om een cadeautje te kopen... mwah...ik zou het liefst nu al testen maar het is te vroeg.....
Ik zit me nu net af te vragen.....wat zal ik nou doen: van de 39 dagen uitgaan die mijn langste cyclus heeft geduurd of van de 26 die mijn laatste heeft geduurd? Liever van de 26 natuurlijk, maar dan valt het misschien zo tegen als het langer duurt...