mjammmm een excursie naar de roze-koeken-fabriek! @ ellenk "egg investigation" ik weet niet meer wie het vroeg, maar mijn persoonlijke slipstaar-record staat op dit moment op ruim 12 weken
@Dani..ik ga op z'n vroegst maandag testen en misschien nog wel ietsje later..maar ja ik weet niet of ik dat vol kan houden....ben nl. zo nieuwsgierig met alle symptomen wat ik heb
Ja ik las het ook. Toen ik het las dat ik nog niet wist dat het een l*lverhaal was vond ik het zo erg en nu las ik net dat het niet waar is allemaal. Ik schrok me wild hoe ziek kun je zijn om zoiets te verzinnen. Iedereen is zich wezenloos geschrokken en dan krijg je dit. Liefs
Steeken in me liezen...koud..vroeg wakker..krampjes in me onderbuik... Vorige week veel gerommel in me buik...beetje op dat gerommel van diaree..maar geen diaree hebben.
ze was ook een aprilmama (tenminste dat dachten we) en kletste af en toe mee op de aprilmama's topic......we waren bij wijze van spreken al geld aan het inzamelen voor een kaartje en een bos bloemen....oh dat iemand ZOIETS kan verzinnen zeg! Ik kan er echt niet bij.
Tja je hebt er mensen met een zieke geest bij zitten hoor hoe vervelend het ook is. Ik had alleen nooit verwacht dat het op zo een site zou gebeuren. X
Ik heb me hier nog niet echt officieel aangemeld, maar zit al een tijdje mee te lezen en we houden ons de laatste drie maanden keurig aan het SMEP-schema . Daarvoor had ik wat probleempjes, dus dit is mijn derde serieuze maand om een beebje te maken. Mijn NOD verwacht ik zo rond de 21 november, dus je kan me in de lijst zetten. Liefs, Marrie
Wat een **** die zoiets bedenkt Dan heb je toch een dikke steek los zeg! Maar goed, hallo allemaal! Hier geen positieve ovutest meer gezien. Ik weet ook niet of mijn ei nu wel geweest is hoor. Mijn temp is nl. nog steeds maar 36.3 Nog maar ff een paar daagjes aankijken of mijn temp verder zal gaan stijgen. Ik ben me al helemaal aan het voorbereiden op morgen... Roze donderdag! Ik ga nu eerst ff een uurtje sporten en dan lees ik alle gemiste pagina's nog ff door...
@ Marrie: Jah! Die avatar gaat je vast geluk brengen! Maar ik was wel even in de war toen ik je eerste berichtje las... Ik dacht wat is er met Mielenl gebeurt... Mielenl is degene die ergens in augustus het SMEP'n heeft geintroduceerd. We noemen haar MOAS (Mother of all SMEPpers..) dus als je je tot haar richt, diep knielt en buigt zal zij haar SMEP toverstaf over je heen zwaaien en de hcg'tjes op je neer laten dwarrelen!