Ja zit nu ook bij men ouders hihihi maar aangezien ik zo verslaafd ben aan dit forum kon ik het niet laten hier even in te loggen
@daantje: ja. Wacht maar tot dat wondertje er werkelijk uit is! Ik heb gewoon dagen alleen maar liggen staren naar haar. Hoe we dat in godsnaam voor mekaar hadden gekregen! Als iemand zei wat een lief kleintje we hadden, zei ik steeds: ja goed he? Zelf gemaakt! Het is echt een groot wonder! Dat je zoiets prachtigs zelf kan maken!
@ Miepie: Ja, verdorie ik wil je net zo graag roze zien als mezelf dus.. Wel goed dat je toch gaat testen morgen. Dan weet je gewoon waar je aan toe bent. En als het negatief is dan is dat super k*t maar kun je wat meer ontspannen. En dan weer fijn een nieuwe ronde. En echt, ik geloofde er ook niet meer zo in en toen opeens... was het raak... @ Beastie: ja, en wat jij zegt: we hebben toch niets anders gedaan...? Hoeft ook niet.. het is een kansspelletje.. Je koopt een lot en de kans is 10-20 % ofzo... *oke, er waren hier wel een aantal dingen anders. Zo had ik een mega voelbare eisprong dus kan best dat ik gewoon heel lang geen goede eisprong heb gehad.. Kan? Hoeft niet! En zo zijn er 1001 dingen te bedenken!* @ Ger: inderdaad huilen lucht op! Ik ben ook weer een heel stuk emotioneler de laatste tijd! Hoe voel jij je verder? @ Daantje: hoe gaat het MvM plassen? Is dat boek dat je hebt gekregen mooi? Ik heb me nog steeds niet aangemeld... Zit te twijfelen namelijk...
Ga nog een mok thee zetten en bedje opzoeken... hoop dat de misselijkheid wat weggaat :-? Beastie, hoe vroeg ben jij hier morgen?
@ Tezzz: Ja kan me voorstellen dat je dan zo gaat staren als je het 9 maanden hebt gedragen Lijkt me zo speciaal na zo'n tijd je beebje vast te houden. @ Miepie: Wat dacht je daan die lijdt al aan zw-dementie hihihi vergeet der msn goed te zetten
Tja wil je eerlijk antwoord? Helpt voor geen meter..... Zou er rustiger door worden, maar dat blijkt niet het geval. Vind het een beetje zonde van het geld, maar heb er weer een ervaring bij hihihi Heb ook magneetjes in men oor in plaats van naaldjes, schijnt dat de naaldjes te agressief zijn voor zwangere vrouwen. Dus misschien helpen die naaldjes wel, maar die magneetjes niet Het laseren schijnt ook beter te werken, maar dat mag ik helaas niet.
Oja... hoe ka ik Tezzz nou vergeten? @ Tezzz: goede beslissing om morgen ook te testen. Mocht je ei toch veel later zijn geweest dan test je volgende week toch positief... Maakt niet uit hoor, die paar dagen! Roze zul je worden *duimerdeduim* ps. je banner mag nog wel even hoor!
Jammer dat het niet echt werkt... Nou ja, idd weer een ervaring rijker. * Miepie heeft zich met kopje thee weer achter compu geinstalleerd * - nog heel eventjes tot half tien
Ja is zeker jammer, je hebt er toch je hoop op gevestigd zeg maar. Maar ik kom er uiteindelijk wel (maar dan op eigen houtje hihihi)
Maakt niet uit? MAAKT NIET UIT? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! IK WACHT AL TWEE-EN-VEERTIG DAGEN HOOR! Nee...je hebt gelijk...op 42 dagen is een weekje langer maar een schijntje...pfff...wat doe ik hier eigenlijk nog? Kan ook wel pas over een maand testen ofzo! Geen probleem! Maakt niet uit! 11 november is de dag dat mijn streepje komen mag... sinte maarten sinte maarten de zwemmers hebben staarten de eitjes hebben een vliesje an daar komt het goeie zwemmertje an! ojeeeeeeeeeeeeeeeeeee daar komt de rijmelarij weer opzetten! PAS OP!
He meiden, Sorry dat het allemaal iets later is geworden maar ja, zolang er geen zekerheid is dat mijn ei eindelijk geploft is moet ik mijn mannetje maar aan zijn haren mee blijven sleuren voor het smeppen Niet dat ie er problemen mee heeft hoor, maar zo rond mijn ei lijkt het allemaal iets ingewikkelder als je begrijpt wat ik bedoel Ik heb lekker eerst gekookt (3 gangen) en daarna het toetje maar boven gedaan Maar nu over jullie! Tezzz! Je gaat gewoon morgen lekker roze worden hoor! Kom nou zeg, overtijd en geen roze streep dat kan natuurlijk niet! We gaan gewoon extra hard voor je duimen en dan moet het gewoon goed gaan komen! Shedevil, ach meid wat k*t. Zeker omdat je kaartje zoveel meer voorspelde Verwen jezelf maar een beetje de komende dagen en ik hoop echt dat jullie nu eens een beetje geluk krijgen, het komt jullie echt toe! Beastie en Miepie, gewoon roze worden hoor allebei! Jullie klachten moeten nu toch gewoon een keer van het echte werk komen! Ik zal straks nog ff een kaarsje voor jullie aansteken! Daantje82, jammer dat je geen baat van de acupuntuur hebt Had jij nou dat boek bestelt? Sorry als ik een beetje vergeetachtig word... Go4baby, hoe gaat ie meid? Nog steeds zo druk met werk? Ik zie trouwens dat je over 2 weekjes je eerste echo krijgt! Spannend hoor!
hihii Tezzz Ja, tuurlijk snap ik dat je ongeduldig bent, maar hoopte juist om je beetje moed in te praten voor als het morgen negatief is... Dus mij maakt het niet uit ALS je maar roze wordt! @ daantje: jammer dat het niet helpt, maar dat kan toch ook niet na 1 behandeling? Als je net stopt is het toch juist het moeilijkst? Ga je niet nog een keer? Hoop dat je het dan op een andere manier volhoudt om niet meer te roken! Ik doe hier nog steeds moeite voor het stoppen met snoepen.. en mannetje neemt weer lekker nog een stroopwafel! Pfff. Ik heb gezond nootjes en abrikozen gegegeten (heel goed voor je ijzer! als je net als ik niet veel/geen vlees eet!) Nou, truste straks! @ Miepie: misselijk... wat lees ik nou... Lekker van die thee genieten en roze worden vannacht! Ik ga ook aan de Sleepy Time tea! Lekker! En dat filmpje van Miepie verder afkijken (ben in deel 1 halverwege... erg interessant. hou ik helemaal van! Dus als jullie me missen... ik zit even op een ander kanaal
Hé Wieffie, goed bezig zo te horen! Tezzz, je hebt gelijk hoor... moet er niet aan denken dat ik nog 2 1/2 week langer moest wachten!
Haha, ja, heb net ook vastgeplakt gezeten . Eerste 3 delen gekeken, morgen de rest Ben al de hele dag misselijk, vanmorgen dus helemaal happy ( ) dat ik misselijk was, om vervolgens vanmiddag roze te hebben bij het afvegen... al mijn hoop de grond weer ingeboord :-?
@ wieffie: Het boek heb ik besteld en helpt zeker, maar ook niet 100% @ go4baby: Ja zal het toch op eigen houtje moeten volhouden, maar acupuntuur met die magneetjes is geen steuntje. Die magneetjes werken gewoon niet, dus ga ook niet meer terug. Moet nu gewoon die-hard zijn hahaha