Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Valt erg mee hoor julita! Af en toe gooi je er een beetje een engels woord tussendoor, maar dat snap ik ook prima dus maak je maar geen zorgen! ;)

2. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    thanks, ik dacht toch zeg ik het maar een keer, want jullie denken anders ook wat een rare ik ben!
    Ik heb hier ook maanden meegelezen voordat ik mee durfde te praten vanwege het schrijven....

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    huh? Jij bent idd een rare! ;) Ik had ECHT niet gedacht dat je al zo lang weg zou zijn uit nederland hoor! Ik dacht gewoon: die spreekt engels met d'r vriend, dan ga je er soms wat engelse woorden tussendoor gooien. Doe ik zelf ook als ik op vakantie ben!

4. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    ja, ben als kind weggegaan dus ik spreek het nog wel goed, maar ik vind schrijven wat moeilijker...

5. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :idea: Tezzzzzzzz...was je test echt nega...ook niet ietsie pietsie te zien?

:idea: Julita....je nederlands is best goed hoor...ik ben dyslectisch en maak er ook op z'n tijd een potje van. Lees soms ook me texten niet door waardoor het vaak een puinhoop is...gelukkig kunnen we editen :D

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Haha, doe ik zelfs zonder ooit in het buitenland gewoond te hebben ;) (excuus; spreek wel de hele dag Engels op school... kan dan soms echt niet op het Nederlandse woord komen).

Tezzz, balen zeg (sorry, was er even niet om direct te reageren, ben even in bad gaan liggen in de hoop dat de pijn in mijn rug iets minder werd ;-?)
    Verder klinkt het allemaal zoooo goed.... waarschijnlijk ben jij gewoon één van die "late testers" die pas met 6 weken ofzo positief test....

Ik snap ook niet hoe ik elke keer aan die indrooglijntjes kom :-? Krijg 't niet op de foto, te onduidelijk, maar er staat echt een grijs lijntje op die van het Kruidvat. Misschien iets raars in mijn peace?

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    zo...en van welke datum zal ik nu dan eens uitgaan om weer te testen? Vorige week had ik de hele dag kramp links boven m'n lies en daarna iets wat op vruchtbaar slijm leek. Als dat nou een heeeeeeeel erg verlaat ei is geweest, zou ik vandaag over een week weer kunnen testen he? (ff niet aan denken dat m'n temp toen alweer omhoog was natuurlijk.....)
    pomtiedomtiedom...ehm...donderdag 8 november...lijkt me wel wat. 8 is ons lievelingsgetal. Dan zit ik aan de 50 dagen. Als ik dan nog geen streepje heb of ongi ben ga ik naar de dokter!

toch maar weer strippies bestellen dan...die zijn gevoeliger...of kruitvat...is ook wel gevoelig geloof ik...

En de tijd tikt alsmaar verder....

edit: bedankt voor jullie lieve woordjes! Heb ik weer: werken de tests niet mee...en dat voor een testfreak!

8. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @beastie, wat was nou je aller eerste clue dat je dacht; Heeeeey, ik zou wel eens.....

9. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @miepie, als je ooit naar de ha gaat kan je het daar mss wel even zeggen, mss hebben ze er wat aan.
    @tezzz, ik denk wel dat je zwanger bent toch... Jij bent gewoon een late tester. 8 nov. klinkt prima!

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Beastie Gefeliciteerd!

11. Mijntje

Mijntje Lid

Jun 10, 2007
    87
    0
    0
    Beastie, GEFELICITEERD!!!!!!
    Het kon eigenlijk ook niet anders, al de symptomen die je noemde waren zooooo herkenbaar! Geniet ervan......

Miepie, balen...... weer volop aan de SMEP, ook niet vervelend toch? Postief blijven in ieder geval!

Tezzz.......jij maakt het helemaal spannend!

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hmm, begin nou wel te twijfelen wanneer naar de HA te gaan... Van het weekend over gehad met mijn man, hij wilde zich wel laten testen. Aan de andere kant vind ik het heel eng, denk dat ik het toch nog een paar rondes wil proberen...
    (zou door de HA denk ik wel gelijk doorgestuurd kunnen worden; in nov vorig jaar al gestopt met de pil ;))

13. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @miepie, je moet doen waar jij je het lekkerste bij voelt!

14. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Erg vroeg in de week gerommel in me duik (meestal na 6 a7 dpo krampjes nu al op 3 a 4 dpo)...en die steeken in me liezen. Veel roze dames hadden dat dusssss..

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    [quote="Julita
    @tezzz, ik denk wel dat je zwanger bent toch... Jij bent gewoon een late tester. 8 nov. klinkt prima![/quote]

Nou, ik hoop het maar!
    Dan ga ik me nu maar eens richten op het huishouden. Heb de hele week er nog niks aan gedaan en zo langzamerhand begint het hier gewoon vies te worden. Mannetje moet vandaag de hele dag werken (dus van 9.00 tot 21.00 uur) en die zal ik vanmiddag ook nog ff een paar uurtjes aflossen. Zal vanavond wel weer doodop zijn. En morgen leuke dag. Mijn beste vriendin heeft 6 jaar in Frankrijk gewoont en woont nu sinds een jaartje weer hier. Haar dochter is morgen jarig en mijn dochter en zij zijn helemaal gek van mekaar! (grappig he? zo moeders, zo dochters!) Gaan we dus morgenmiddag eerst m'n dochter afzetten voor het feestje en na het feestje blijven we lekker nog de rest van de middag en avond hangen! Heb er echt zin in. Heb 'r veel te weinig gezien dit jaar (allebei veeel te druk). En zal zo langzamerhand ook eens moeten gaan nadenken over SINTERKLAAS! Die is er ook alweer bijna! Ben ik meestal de hele maand november wel druk mee...
    ben best relaxt. Streepjes krijg ik toch nog niet, dus wacht maar gewoon af.

Beastie, nogmaals heeeel erg gefeliciteerd! Geniet er van!
    miepie: laat je nog wel ff weten als je ongi echt goed is doorgebroken, want die indroogstreepjes geloof ik voor geen meter!
    julita: 't is ook wat met die talen. nederlands, engels, duits en nou weer een nieuwe taal erbij! Helemaal niet raar dat je de dingen door elkaar gaat gooien hoor!

@de rest: Tot de volgende keer! (waarschijnlijk vanavond... :) )

16. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :idea: Mijntje... ik was minstens en ben nog minstens zo onzeker als jij was ;) hoort erbij denk ik

:idea: Miepie...kan me best voorstellen dat je dat wil...ga je gevoel achterna! **zelf denk ik dat er veelmensen op 1 januari die stap aan nemen...zo ben je wel de drukte voor bij de eventueele gyn...**

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    BEASTIE!
    YES!
    Super de super de super gefeliciteerd zeg! Ik wist het wel!
    Helemaal goed! Ben er zelf blij van geworden!

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Kreeg dat lijntje niet op foto, dus heb 'm nu uit het hulsje gehaald, zodat ik geen reflectie van de flits heb:
    Weer een dun indrooglijntje dus.... haha, als je 'm al ziet ;)

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    hmm, je ziet 'm toch wel hééél slecht zo ;-?. Nou ja, boeit ook verder eigenlijk niet...
    Beastie, al een beetje bekomen van de schrik? Ik zat al helemaal te springen op mijn stoel, kan me niet voorstellen hoe jij je voelde vanmorgen :)!

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

Nou mijn man denkt soms met een brede grijns aan onze Smep tijd terug...van de after Smep moet ik op dit moment weinig hebben..w.s ook door de ontsteking in mijn rug en SI gewricht..maar ben ook zo moe ...te moe om nog te-after-smeppen
    Komt wel weer.......(hoopt hij... ;) )

Share This Page