Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik wil ook roze koeken!

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, Beastie, die ligt hier ook ingepakt klaar ;). Volgende ronde....

SheDevil, jij wordt gewoon een PEMSser; omgekeerd smeppen ;) (toch? elke dag tot vlak voor ei en dan om de dag?)

Ongi nog niet doorgebroken hier, net wel weer een beetje roze, dus ik hou m'n tampons maar bij de hand. Vanavond avondje jeugdsentiment > heel fout, ga naar Take That :oops: :) (moest vanmorgen wel even slikken toen ik bedacht dat ik toen ik in maart de kaartjes kocht ik er bij dacht: hmmm, wel lastig straks met een dikke buik :()

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    k heb buikpijn.....

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo dames ik ben nu thuis en moet nog genoeg doen vanavond met een vriendin naar heerlen shoppen

@ beastie gefeliciteerd

@ wieffie ik vind je kaartje beetje raar zie niet echt een ei sprong

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja miepie, dat zijn van die dingen.
    Dat heb ik met carnaval. Ik zou niet meelopen in de optocht aankomend jaar vanwege mijn zwnagerschap.
    Nu kan ik zeker meelopen (al hoop ik wel met een flesje water in de hand ipv drank ;) )
    Maar dat steekt wel hoor....

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @miepie: dus alleen een beetje roze? Ik heb er nog steeds vertrouwen in hoor! Jij had tenminste nog een schaduwstreepje...ik kan zien waar de streep zou moeten staan, maar ...er staat dus niks!

Jullie hebben hier wel weer lekker zitten kleppen zeg! Beetje blijven plakken dames? ;)

Ben blij dat ik weer thuis ben. Helaas kan ik nu niet zo lang blijven omdat de kids zooooooooo graag naar www.bobo.nl willen (ja, dat computerverslaafd zijn zit er al jong in!). Ga zo maar een poging wagen weer eens wat op te ruimen (stel al de hele week uit! Nog steeds moe...).

...ben nog steeds niet rood...

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha ik wil ook roze koeken!

xxxx

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tezzz, wat blijft het bij jou spannend, zeg! Pfffft...
    Rood komt hier echt nog wel hoor, heb altijd 2 dagen voor rood al roze, dus denk dat het feest morgen gaat beginnen (aan de pijn in mijn buik en rug te voelen misschien zelfs vanavond al... :-?)
    Vind die strepen ook raar, geen idee hoe het komt, maar hij is echt niet blauw, dusssss....

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    kan je vier dagen na eisprong al een innesteling hebben?

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @miepie: da's echt nie leuk! Jij roze, niet rood!

en ik...ik blijf maar wit...heb ook al dagen geen buikpijn meer...alleen moe. STEL nou dat ik pas vorige week donderdag m'n ei heb gehad, dan zou ik van het weekend wel een keer rood moeten worden... (alhoewel we het donderdag trouwens nog wel gedaan hebben...)
    KRIJG WAT VAN HET WACHTEN!

Oja...de kids wilden bobo kijken...waar ook...
    Tot Laterzzzzzzzzz!

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Beastie;: hmmmm maak me gek met die roze koeken!

*weerstaat alweer , en nog steeds, alle zoete verleidingen, en is best trots, al bijna twee weken!*

@ Miepie: blehhh roze... hoe fout roze soms toch echt fout kan zijn ;)

@ tezzz: je houdt het wel spannend zeg! Hoop dat je een hele late eisprong had en dat je volgende week roze test!

@ Cynthia: volgens mij is 4 dagen te kort. De eicel komt rond dag 5 of 6 in de baarmoeder aan. Dan moet er nog een heel ingewikkeld proces plaatsvinden voordat de innestelling plaats vindt.
    Moet je maar eens dat filmpje kijken dat Miepie gister hier neer zette.
    10 pagina's terug ofzo.
    Heb het in een adem uit zitten kijken. Het was zo boeiend!

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hoi allemaal!

@ beastie dat boekje is echt grappig. ik heb het aan mijn man voor z'n verjaardag gegeven (gewoon besteld bij bol.com, ook handig toch?). Hij is er nog steeds niet aan toe gekomen maar ik heb al een stukkie gelezen en het is echt grappig! (ik zat af en toe gewoon hardop te lachen)

@ tezzz balen dat je alweer negatief hebt getest.....pfff ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt hoor, want die onzekerheid is ook maar niks.

@ wieffie jeetje meis ik kan er echt geen eisprong in ontdekken.....ik heb zelf ook een keer zo'n kaartje gehad en toen werd ik op een gegeven moment gewoon ongesteld (duurde wel een paar dagen langer dan normaal). Ik begreep dat je binnenkort een afspraak hebt met een gyn? Ik hoop dat hij/zij je verder kan helpen....misschien gaat voor jou de Clomid ook wel geluk brengen :D

zo ik ben weer weg....eventjes tentamen doen. wish me luck (en dan met name dat ik mijn peace op kan houden de volle 3 uur :) )

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Mielenl: Suces met je tentamens! En je mag tussendoor toch wel effe peac'n?

Ik ga me op de bank installeren en friends kijken. Heb de mannen al naar de slaapkamer gestuurd. Hoe niet voorgelezen te worden ;)

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik ga nou ook maar eens voorlezen! Hoogste tijd! Tot Laterzzzzzzzz

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    huh? Waar is iedereen? Is er nou werkelijkwaar niemand geweest het laatste uur? Nou zeg! Allemaal nu alweer aan de smep?

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee net klaar met smeppen haha.....

Ik had even een vraag je in het algemeen, ik heb vandaag las van vruchtbaar slijm. vochtig doorzichtig en elestisch.
    heb ik dan nu mijn eisprong gehad of komt deze nog. Heb geen idee wanneer je vruchtbaar slijm te voorschijn komt haha.....Verder zit het wel goed hebben de afgelopen 3 dagen lekker gesmept haha

XXXX

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @wendy: als je vruchtbaar slijm hebt, zit je ei er aan te komen. Nog maar lekker doorsmeppen zou ik dus zeggen! Of nee, dat had je natuurlijk net gedaan! Ga zo door!

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ben alweer klaar met tentamen :) en ik hoefde tussentijds niet te peacen hahaha

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @mielenl: dat heb je vlug gefixed! Was het niet zo moeilijk? Of wist je juist niks? (kan natuurlijk ook nog he! Dan ben je ook gauw klaar...)

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Damesssss, ik ben er ook weer....moet even de stad in koop avond ;) We moeten morgen ons verlanglijstje klaar hebben en er staat nog nix op....lijstje voor sinterklaas!
    We vertellen het onze ouders en broer en zussen pas over 2 weken...anders kon ik misschien wel wat verzinnen :rolleyes:

Nu aan de jasmijn thee en roze koeken...testen voor morgen ochtend liggen klaar... **ze staan morgen ochtend nog niet online hoor!!**

Zo het was me een dagje...spreek jullie waarschijlijk morgen wel :D zwaai zwaai

Deel Deze Pagina