Ooooooooohhhh Silla wat spannend. Het is je wel echt gegund meid, helemaal super. Maar we willen natuurlijk wel een foto zien. Maar alvast een voorzichtige GEFELICITEERD!
Helaas Leentje, ik zit namelijk op me werk foei foei en kan wel vanavond de plaatjes maken en eropzetten maar denk dat ik dat gewoon morgen doe en meteen de digi CB erbij alles in 1 keer lekker lui!
Pfff... het is ook allemaal niet niks. Wel knap dat je van de AD af bent. Heb je het af moeten bouwen? Hopelijk ook voor jou (en mij ) een sinterklaascadeautje! Alvast een gedichtenregel voor sinterklaas: De volgende keer krijgt Lauwtje, een heeel mooi sinterklaascadeautje (mmm...rijmt niet echt).
me man heeft het altijd onromatisch envrij lomp over "klonten" ... mannen! Het is deze week wel de week van de decolleté
Is goed, dan zien we morgen de plaatjes wel. Even nog meer lompe woorden bedenken: joekels of jetsers hahaha.
Goeiemorgen dames.... gisteren een testje gedaan en ik kreeg een hele lichte 2e streep.....durf er nog niet van uit te gaan ik vind het nog te vroeg...
JAHHAAA iedereen roze met de sint...mischien wel van piet Euuhmm...wat is AD?? **ja een krant maar daar gaat het kennelijk niet over..** EDIT..muntje is gevallen...anti depresiva? Veel sterkte Lauwtje, knuffel!
Het is wel spannend bij iedereen zeg, ga je morgen weer testen Liesje? Volgens mij bedoelt Lauwtje met AD anti depressiva. Ik heb er ook even over moeten denken maar dat leek me het meest logische. Beastie ik las ergens dat Miepie ofzo een link van een filmpje had geplaatst maar ik krijg het niet gevonden. Stond dat bij dit topic. Oh, wat ik trouwens ook nog een lomp woord vind: "vadsige ballen" hahaha. Sorry hoor, ik ben alleen thuis en ben me als een lompe boerin aan het gedragen.
Krijgen we een roze epidemie!? Wat leuk!...kom maar op met de roze koeken en limo!...we wachten met spanning..vingers en benen gekruist!
Sille gefelicizwanger meid! Al een heel licht streepje 4 dagen voor NOD dat moet toch....... Liesje had ik al gefeliciteerd Ja ja november wordt gewoon DE maand. Wel zielig voor al die kindjes die in de zomervakantie jarig worden en dat je dan zwanger bent in de hete Nederlandse zomer maanden Hahahahahahahaha!
Mensen, ik ga even een foto in mijn album zetten (als ik uitvogel hoe dat moet) en dan moeten jullie zeggen wat je ervan vindt. Even voor de duidelijkheid: dit is niet mijn test, maar van een vriendin die al vijf jaar zonder voorbehoedsmiddelen gaat.....
Heey Lieve meiden, Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het redelijk. Wat een geklets hier zeg! Ik heb niet alles terug gelezen want dat was een werk haha! Ik zag ieder geval dat er weer een aantal roze meiden bij zijn! Gefeliciteerd! Ik ben weer thuis! PFF ik haat 4dagen ziekenhuis! Lag met allemaal oude mensen op een kamer, de ene sneurkt de ander spooktwandeld, en IK ik probeer te slapen wat niet lukt! De operatie is ieder geval geslaagd! Waarschijnlijk hoef ik niet nog een keer geopereerd te worden maar dat ligt eraan of ik me arm weer optimaal kan gebruiken als het over 8 weken! uit het gips is. Ik krijg volgende week op mijn arm roze gips. Mijn been zit al in het roze gips! In to roze 8) Gelukkig heb ik niet zo heel veel pijn meer aan mijn ribben. Ik kan al redelijk normaal zitten alleen niet zo hele lange tijd. Maar dat komt gelukkig ook weer goed. Ik krijg een soort corset aangemeten om alles goed vast te houden! Tenminste niet als ik nu zwanger zou zijn Ik heb het weekend erge buikpijn gehad. Ik denk dat ik toen mijn ei heb gehad. maar ja weet het allemaal niet meer. Zijn er niet zo heel erg meebezig want ja het gaat allemaal niet zo soepel Maar ja wie zien het wel. Nog geen teken van de dus dat zit dan wel weer goed he Nou meiden, ik kom weer geregeld langs wippen om weer gezellig mee te kletsen. Alleen typen gaat nog niet zo snel maar dat komt wel goed. Veel Liefs Yvette
Nou was deze zomer zo heet dan? hahahahaha Elk jaar bbg-en op de verjaardag! Me zus is ook in Juli jarig en als we op vakantie waren gingen we altijd op een terrasje zitten en werd en limo en gebak besteld! Goeie jeugd herrinering...komt met deze beeb ook helemaal goed!
Heey Lieve meiden, Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het redelijk. Wat een geklets hier zeg! Ik heb niet alles terug gelezen want dat was een werk haha! Ik zag ieder geval dat er weer een aantal roze meiden bij zijn! Gefeliciteerd! Ik ben weer thuis! PFF ik haat 4dagen ziekenhuis! Lag met allemaal oude mensen op een kamer, de ene sneurkt de ander spooktwandeld, en IK ik probeer te slapen wat niet lukt! De operatie is ieder geval geslaagd! Waarschijnlijk hoef ik niet nog een keer geopereerd te worden maar dat ligt eraan of ik me arm weer optimaal kan gebruiken als het over 8 weken! uit het gips is. Ik krijg volgende week op mijn arm roze gips. Mijn been zit al in het roze gips! In to roze 8) Gelukkig heb ik niet zo heel veel pijn meer aan mijn ribben. Ik kan al redelijk normaal zitten alleen niet zo hele lange tijd. Maar dat komt gelukkig ook weer goed. Ik krijg een soort corset aangemeten om alles goed vast te houden! Tenminste niet als ik nu zwanger zou zijn Ik heb het weekend erge buikpijn gehad. Ik denk dat ik toen mijn ei heb gehad. maar ja weet het allemaal niet meer. Zijn er niet zo heel erg meebezig want ja het gaat allemaal niet zo soepel Maar ja wie zien het wel. Nog geen teken van de dus dat zit dan wel weer goed he Nou meiden, ik kom weer geregeld langs wippen om weer gezellig mee te kletsen. Alleen typen gaat nog niet zo snel maar dat komt wel goed. Veel Liefs Yvette
Ja he? Ik zei het ook al tegen haar: het is gewoon een duidelijke streep! Maar ze wil het niet geloven, omdat 'ie pas na een minuut of 10 echt duidelijker werd.... Volgens mij is een streep gewoon een streep!