Hey meiden, Nou zoals ik eerder beloofd heb,als het vorige ronde niet raak zou wezen zou ik ook aan de smep gaa. We gaan het deze maand maar is proberen
Geen idee meid..... Ik denk nu meid laat je niet gek maken, maar ik weet dat ik hetzelfde heb als jij Cynthia volgende week om deze tijd....
tot morgen dames, Ik ben druk dit weekend dus mss zie ik jullie wat minder. Een hele goeie vriendin komt een paar weekjes opzoeken! Ik heb wel geluk he met al die gasten! Ik kom natuurlijk wel af en toe nog even kijken hoor!
Hallo, Yvett, pffff...... hoe gaat het met de pijn? Het is allemaal niet niks zeg. Mocht je trouwens zelf de kleur van het gips kiezen hahaha. Kareltje fijn dat je meekletst. We gaan er gewoon met zijn allen voor. Zo, nu nog heeeel even werken. Doei
Het is heel licht aanwezig, het doet geen zeer ofzo, ik voel het alleen af en toe. Sinds gisteren dan. Een soort van hoe het voelt als je ongesteld moet worden, maar minder aanwezig. Maar ik hoop dat ik mezelf geen dingen zit aan te praten, alleen maar omdat ik zo graag wil dat er iets is. En ik weet ook niet wanneer ik m'n ei heb gehad, dus dat is ook lekker vaag.....ik weet het dus niet.
@ Miepie; hihih Take That... Toen ze uit elkaar gingen en in het Amstel Hotel waren kan ik me nog herinneren dat er hordes gillende meisjes stonden die op de brug daarvlakbij allerlei verdrietige afscheidsbrieven op het asfalt schreven. (ik woon daar vlak bij). Was in 1995 of 96 denk ik. Goh wat ben ik oud aan het worden.. @ Julita: Slaap lekker! (ben al te laat!) En wat ontzettend fijn dat een goeie vriendin van je over komt! heel veel plezier en we zien je af en toe wel *hopelijk roze* langsschuiven @ kareltje: Succes met SMEP'n. Ik gun je snel roze! Verder is het hier zeker vrijdagmiddagborrel... Zit ik dan met mn roze ranja... Beetje triest! Nou, lekker weekend dan maar iedereen!
hahaha ja dat heb je dan go4baby... Ik ben een echte wijn drinkster, toen ik zwanger was moest ik echt elke keer gaan denken, wat wil ik nu drinken...hihihi
Liesje en Silla, wat spannend alvast een heel voorzichtig gefeliciteerd ; streep = streep Cynthia, feliciteerd je vriendin van me, duidelijke streep ! Heb zelf afgelopen week alle soorten steekjes en krampjes die je kan hebben gevoeld... geen idee waar het allemaal vandaan komt :-? Yvett, fijn te horen dat je operatie goed is verlopen! Hoop dat je snel kan beginnen met echt revalideren! En nogmaals, je bent een bikkel en onze super-smepper! Haha, Go4baby, idioot toen he? Was er niet bij.... was toen al een beetje fan-af aan het raken (werd er een beetje te groot voor, was toen bijna 16 ). Wel heel gaaf concert gisteren. Moest wel erg lachen; in '94 waren het allemaal meisjes van 13-15 bij het concert; nu vrouwen van tegen de 30... veel met man/vriend! Mag trouwens in het rood... nog niet aan het leeglopen, maar wel wat rood gespot vandaag. Op naar ronde 10!
Miepie, balen meid... Maar november wordt de maand en dat kan voor jou ook nog dus.... Zelfs bij het forum van de meiden met miskraam komt het roze nu al een beetje om de hoek kijken.... Het moet gewoon lukken!
Hier nog steeds geen duivels te bekennen vreemd genoeg.. kga morgen testen dan maar.. Ff teruglezen wat er hier allemaal is gebeurd..
heel voorzichtig dankjewel ik ga pas zondag of maandag opnieuw testen als ik nog niet ongi geworden ben...
Ja he miepie? Ik zie dat jij vandaag je baaldag hebt Je hebt wel lekker korte cycli, mijne wordt nu weer veeeeels te lang.. maar morgen toch es testen.. verwacht er niet zoveel van, aangezien ik ook al een keer 9 dagen overtijd bent geweest.. We wachten in spanning af....