Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Schiet me nou te binnen; we hadden het laatst toch over de lengte van je LF? Bij mij is ie nu dus weer 11 dagen... vorige maand weet ik niet, de 2 maanden daarvoor was het 13, daarvoor ook 11. Zit bij mij dus echt wel verschil tussen! Misschien 11 bij eitje rechts, 13 bij eitje links? Of zal het toch een uitsmijter zijn dan bij 11? :-?

2. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

ik denk ook dat het links-rechts is hoor!
    dat klinkt in ieder geval wel logischer..

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Rainstarrr, had jij ovu-testen gebruikt? Of geen idee wanneer je eitje is geweest? Balen, dat wachten... hoop dat het beloond wordt :)

Ben wel heel blij met mijn korte cycli, ja. Heb geen tijd op te gaan sippen, moet zodra mijn ongi over is weer aan de smep ;). Lijkt me echt heel frustrerend, zo'n lange cyclus...

4. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Heb wel ovu-testen gebruikt, maar op geen enkele dag een dikke streep. Wel op dag 14 een licht streepje. Dus misschien wel een gemist ei.
    Wel veel geklust.
    Ik vind het zelf ook niet zo erg als de duvels nu komen, dan kan ik weer uittellen wanneer ik weer mijn opper-klusdagen zal hebben. :)

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hmm, da's waar ook... sorry, was ik alweer vergeten :oops:
    Hoop natuurlijk voor je op een positieve test... maar anders idd maar snel de :evil: :evil: , weet je waar je aan toe bent en kan je vol voor de volgende ronde gaan :-?.

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik heb gelezen dat dat kan verschillen zelfs bij mensen die een zeer regelmatige cyclus hebben dus 28 dagen kunnen ei makkelijk dan op 13 dan op 14 of dan op dag 15 hebben... Stond niet bij waar het mee te maken had trouwens..

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Gelukkig... begin toch steeds meer bang te worden dat er iets mis zit bij mij...

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies!

Pfff ik vind het nog wel onwerkelijk. Geprobeerd om de test op foto te krijgen maar het lijntje is echt te licht om vast te leggen met zo'n apparaat.

Ik ben wel weer vreselijk bang.
    Want gister had ik wéér pijn bij het plassen en moest zooooo vaak naar de WC, maar er kwam telkens maar 1 druppel uit daarna kreeg ik wat bloed (tja is ook niet gek als je in 1 uur wel 8 keer naar de WC moet).
    Dus ik weer naar de (vervangende) dokter.
    Bij de ass. aangekomen liep ze helemaal moeilijk te doen, nou uiteindelijk ging ze de urine controleren en ik werd na 10 min naar de balie geroepen.
    Ja mevrouw u heeft GEEN blaasontsteking, maar we hebben wel een ontsteking gevonden maar geen bacterie en dit medicijn moet u gaan gebruiken.
    Dus ik sta haar een beetje "appelig" aan te kijken en zeg, ja maar ik ben bezig met zwanger worden en ik gebruik al bep. medicijnen bla bla. Zegt ze JAH DAT HAD U FF EERDER MOETEN ZEGGEN?!
    Dus ik dacht dat ik ontplofte! JE KUNT TOCH IN MIJN DOSSIER KIJKEN!
    Nou hoe dan ook, ik naar de apotheek, die heeft het voor me uitgezocht en mag deze medicijnen gewoon gebruiken.
    MAAR maandag ga ik naar mijn eigen HA want ik ga zeker een klacht indienen!

Maar goed ik heb dus een licht streepie op mijn test hihihi. Gek hoor...maar toch durf ik niet te juigen. Ik ga zondag nog eens testen.

Dikke knuf!

Silla

9. hallo dames, was ik weer!
    ben ff een tijdje wat rustiger maar lees wel mee hoor :D
    las jullie stukje over LF. maar dat kan per maand verschillen... heeft denk ik niets met links/rechts te maken.
    mijn LF is heel verschillend (geweest) dan weer 11 dagen dan weer 15 dan weer 13 dan weer 12... iedere keer wat anders. alleen de laatse 2 maanden was t 12 dagen...dus ga daar nu bij mij maar vanuit...
    helaas kan je daar dus weinig uit opmaken!

alles zwangere gefeliciteerd! echt super!
    hopelijk mag ik snel volgen!

liefs marieke

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Pfff...Silla, wat een aparte assistent zeg. Maar wat voor ontsteking was het dan? Ga je over een aantal daagjes weer testen?

Rainstarr, wel spannend hoor, heb je nergens last van.

Mijn lf is de laatste twee keer 10 dagen geweest en daar ga ik nu ook maar weer van uit.

Julita, wel fijn dat een vriendin langskomt zegt, helemaal super. Veel plezier nog. Ik ga trouwens morgen weer lekker sushi maken, eet je dat nu vaak? Ik ben daar echt verslaafd aan ('k heb het pasgeleden zelfs om 9 uur 's ochtends gegeten samen met een glaasje chocomel, mijn vriend dacht toen echt, nu moet het wel raak zijn maar helaas hahaha) maar ik ben benieuwd of ik het nog steeds elke dag zou willen eten als ik het ook echt elke dag kon eten (als het overal om de hoek verkrijgbaar zou zijn).

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tja dat weet ik dus niet, gezien de syptomen vond ze dat het wel op een blaasontsteking leek. Maar goed ik ga maandag naar mijn eigen HA, klacht indienen, zw. test laten doen EN urine voor onstekingen laten checken!

Uiteraard ga ik zondag ook nog ff testen ;)

Mannetje is net thuis en ziet (ondanks opgedroogd) toch een lichte 2e streep hihihi.
    Hij zei "Nou dat mag ook wel + zijn want we hebben ons gek geSMEPt" whahahaaha

12. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Beastie van harte gefeliciteerd en alle anderen zwangeren ook geniet ervan, het is teveel werk om terug te lezen, heb een week geen pc gehad dus ga vanaf huer weer mee

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Miepie, dikke knuffel trouwens. Aangezien mijn cyclus wat langer is zullen we nu ongeveer gelijk oplopen. Ik denk mijn eisprong over een dag of 9 te hebben en moet dan nog 10 daagjes wachten. Zullen we dus samen op zoek gaan naar een heeeeeeeeeel mooi ei?

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wat dacht je van deze Miepie:

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Mag ik ook meezoeken? Word er gek van, kan hem gewoon niet vinden...

Ik ga maar de dagen aftellen dat ik naar de gyn kan... :cry: :cry: :cry:
    Nog 18 te gaan...

Silla en Liesje, zorgen jullie morgen voor roze zaterdag! We moeten natuurlijk wel een traditie in ere houden :p Alvast een voorzichtige proficiat!

Miepie, wat balen meid :( Verwen jezelf maar ff een beetje en hopelijk vind je snel weer de moed voor een nieuwe hopelijk roze nieuwe ronde! Een dikke [​IMG] van mij!

CynthiaB, gefeliciteerd met je vriendin! Hopelijk mag jij deze ronde ook zwanger worden. Zou toch gezellig zijn, samen zwanger zijn!

16. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Pffff.Wieffie ik snap wel dat je er hopeloos van wordt. Ik heb even in je album gekeken en ik zag dat je de cyclussen hiervoor wel een eisprong hebt gevonden. Heb je het druk of is er iets dat er onbewust voor kan zorgen dat je eisprong uitgesteld wordt net zoals ik de afgelopen keer had?
    Maar we zoeken gewoon samen, al hoop ik dat jij hem eerder vindt en mij dan verteld waar ik mijn ei kan vinden ;).

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb volgens mij geen extra stress deze maand... misschien toch onbewust dat de afspraak met de gyn eraan zit te komen. Ik ben bang dat er toch iets niet goed zit bij mij. In het verleden heb ik ook erg veel klachten gehad (tot 6 maanden achter elkaar ongi zijn). Ik moet maar gewoon de afspraak afwachten. Iig heb ik dan deze ronde nog niet afgerond. Mijn lf is nl. 17 dagen. Kortom ik blijf hier voorlopig wel met je meezoeken...

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ wieffie: Hopelijk is voor jou ook alleen het maken van de afspraak bij de Gyn voldoende :D

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Miepie!
    Lees het nu pas (sorry) zat ff niet op te letten!
    WAT mega balen meis!
    Dikke knuffel van mij!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Maakt niet uit hoor, liever nu dan dat ik er een week op moet wachten > dat ze gingen komen wist ik gisteren al ;).

Wieffie en Leentje, ik zoek mee! Ik heb deze maand een nieuwe tactiek: [​IMG]

Deel Deze Pagina