Wist je het door je temp? Maar wat je zegt idd, liever nu dan al dan dat je lang op moet wachten! Maar goed nieuwe ronden nieuwe kansen! Het gaat lukken!
@Beasty, Zit net in je album te kijken...de foto van jou test van 1/11 komt overeen met die van mij...zal ik hem dan ook maar in mijn album zetten. Wanneer ben je uitgerekend?
Nee, gisteren een nega test en vanaf eergisteravond roze afscheiding... dan is het 2 dagen later altijd feest :-? Heb wel het geluk van korte rondes Mag alweer bijna aan de smep. Ga jij morgen nog weer testen?
!FOTO ZW.TEST STAAT IN ALBUM! ik hoop dat jullie zien wat ik in het eggie zie Tja morgen testen, ik weet niet had zelf zondag in gedachten. Pfff ik kan er ook nog niet bij hoor jeetje, ik hoop dat ik mijn 1ste mijlpaal bereik (7 wkn) tussen 5,5 - 6,5e week ging het bij mij altijd fout...
Haha, zie een duidelijke streep. En het is een brede, dus geen indrooglijntje volgens mij.... dus moet je wel hcg aangemaakt hebben, dus ben je volgens mij gewoon hartstikke ZWANGER!
Wahahaha je maakt me helemaal nerveus! 8-[ Hihihhihihi, tja tis wel een beetje een "indrooglijntje" want dit is een test van vanmorgen.
Tja kep er nog 5 liggen v/d vorige SMEP ronde (2 dippies en 3 Clearview) Dus morgen waag ik er nog 1 whahahaaha
WOEHOE Silla; ik zie echt een streep hoor! En zo'n streep had ik ook bij 10 DPO! Mag ik je al feliciteren of zal ik dat op ROZE ZATERDAG doen? @ Miepie: wat slim om die eierwekker te zetten... (we hebben de roz variant hier staan dus als iemand 'm nodig heeft... uhm heb ook de rooie dus als iemand snel die wil kan dat ook @ Wieffie: dat k*t ei ook! Ik vind dat het nu maar eens heel erg moet gaan springen hoor! Echt een mega eisprong en dan mega zwanger. Lekker voordat je naar de gyn gaat. En anders hoop ik dat de gyn je met iets helpt om die eisprong op te wekken! Ik geloof dat Mielenl het gister al over Clomid had. Nou, dames, ik ben bekaf, ga de douche en mn bed in... (heb vannacht slecht geslapen, hele tijd van die droge kriebelhoest en droomde steeds dat ik me verslikte en stikte...) Tot morgenochtend!
Go4Baby, zat ook net naar jou test foto's te kijken en ik zie de gelijkenis hihi net als die van Beasty. En toch....vind ik het nog eng... Maar goed, durf ook nog niet van banner te veranderen hihihihhi. Morgen nog maar es testen, en zondag en maandag enz enz
meiden, ben ik weer heeeel even... heb zoiets raars! ik zei toch dat ik ongi was geworden, maar dat was die dag één grote rooie veeg dus HUP tampon erin maar daarna was die helemaal niet rood En de dag erna ook helemaal geen bloed, tot op heden, dus mijn kaartje ziet er nu als volgt uit (ik heb de eerste ongi dag veranderd in de 2e ster*)... dus mijn temp is nog steeds hoog (heb vanochtend en gister wat vroeger moeten testen, dus mss is de temp daarom lager?) en nog geen bloed te zien alleen vaag bruine/rozige afscheiding
Ik durf het niet te zeggen.... Tis wel een behoorlijke temp daling geweest gister...maar als je je ei op dg 19 gehad hebt lijkt het me nog niet dat je een nu een ongi hebt... Ik zou het nog ff afwachten OF EEN TEST WAGEN!
@ She Devil... Morgen wordt het roze zaterdag... Ik zou zeggen... waag een testje en sluit je aan @ Silla: jaha... morgen dringt het wel tot je door hoor. Dan ga ik je echt helemaal roze feliciteren! Truste.. Ik ga nu echt!
De mijne was gister ook zo...volgens mij hartstikke raak! Pril...net als ikke maar raak! Het is dat ik een kruidvat test tegelijk had gedaan anders had ik het niet geloofd hoor..me kruidvat test is veel duidelijker... Zal morgen er even nieuwe plaatjes van maken die wat duidelijker zijn..bij dag licht 12 juli als het blijft zitten waar het zit 8)