Tja kep net een 2e test gedaan! Kreeg berichten dat deze test nog wel eens een verkeerde uitslag gaven! Dus 2e test gedaan (tja anders ga ik weer de hele nacht wakker liggen). Met deze testen heb ik bij al mijn zwangerschappen + getest! Dus eigenlijk....kan ik er niet meer omheen!
@Silla, gefeliciteerd! ik zie ook een 2e streepje hoor Ik ga, als mij temp morgen nog hoog is en nog geen bloed, een testje doen...... Heb ook helemaal geen ongi klachten zoals buikpijn en krampen mja we w88 wel weer af...zal morgen wel gewoon doorzetten joh...pfff
Wat irri SheDevil! Maar ik snap je onzekerheid hoor! Bij mij kreeg ik altijd 24 uur voor ongi een temp daling, bij jou was dat al 2 dgn van te voren en dat lijkt me stug maar goed, je weet zelf ook wel. Het vrouwelijk lichaam is een raar apparaat... Ik zit morgen ochtend achter de PC voor morele steun! Hoe laat ga je testen?!
Ja maar ik kreeg op dag 30 dan mijn 'ongi' EN mijn temp daling MAAR heb toen heeel vroeg getempt dus dan zou het dus eigenlijk hoger zijn als ik op de normale tijd getempt zou hebben, en vandaag weer een uur vroeger getempt.... Maar dat bruin verlies ik ken het niet plaatsen, zeker na die helder rode bloedveeg dat ik had op dag 30 dus, het waren geen paar druppels maar echt een flinke veeg... Oh ja nog wat mijn Lutheale fase is altijd 9/10 of 11 dagen dus zou het nu al wel moeten doorzetten Ik ga morgen rond 11 uur testen dan als het niet doorzet. En jij?
Oh dat maakt het wel allemaal ingewikkeld! Ik hoop gewoon dat je toch zwanger bent! Ik ga morgen niet testen...heb ik besloten. Zondag weer denk ik hihihhi. Nou morgen om 11 zet ik ff de PC aan, maar moet wel weer om 11:30 uur weg dus ik hoop dat ik dan een berichtje van je kan lezen! Succes meis! Duimen draaien!
@ sila, GEFELICITEERD, jij bent zwanger! Wow, wat heerlijk voor je!Al dat smeppen was dus niet voor niks geweest! Geniet er maar lekker van.
ik heb super super slecht geslapen vannacht...Met nachtmerries en al...Ben ook een beetje een eng boek aan het lezen, mm daarom.
Good morning ladies, Ik had me voorgenomen niet te gaan testen vandaag....maar toch gedaan. Weer een dipstick... Man wat duurt het lang voordat je een uitslag heb zeg! Ik dacht ff dat ik het me gister dus allemaal verbeeld had ofzo, maar na 5 min toch een vage 2e lijn, net als gister dus. Vriend was errug blij, maar later op de avond zei hij wel: "Sil we moeten niet TÉ blij zijn, want we moeten rekening houden met het feit dat het bij ons de kans groot is dat het mis gaat". En daar heeft ie gelijk in (dit ivm zijn chromosomenafwijking). Dus we zijn happy maar houden ff alle 2 de benen op de grond. Ik hoop en bid dat mijn mannetje deze keer de juiste chromosoompies heeft doorgegeven.... [-o< Want om het jaar (weer) af te sluiten met een MK Maar goed...positieve thinking...think PINK
mogguh meiden... SILLA GEFELICITEERD MEIS !!!! she devil...hoop dat jij ook snel roze kleurt..wat zeg ik...iedereen aan de ROZE !! Hier ook een mega KUT nacht gehad....lag er om 10 uur al in...maar ben echt elk uur wakker geweest, zo'n last van de rug en zo'n kramp in mijn buik, rusteloze benen.....gadver.....mag het niet zeggen.....maar ben er ZOOOOOOOOOO klaar mee... slaap al ruim een maand kut..loop er bij als cruela incl wallen ...pfffff zo ..ga weer even liggen...ben opperdepop....en de dag moet nog beginnen....(sorry voor mijn gezeur...moest het ff kwijt..)
He Silla, Ik zie een streep dus verander die banner maar. En nu gaan we met zijn allen duimen dat je snel voorbij de 7 weken bent. Het heeft dit jaar wat langer geduurd bij je maar zoals je weet: goed werk heeft tijd nodig dus nu moet het goed gaan! Oh ja: GOEDEMORGEN! Shedevil, ik zit ook achter de computer dus kom maar op!
Silla: GEFELICITEERD!!! In elk geval weer een stap in de goede richting. Ik snap dat jullie beide beentjes op de vloer houden. Maar ik hoop zo voor jullie dat het nu helemaal in orde is! Een heel dikke knuffel en we blijven gewoon positief door duimen! [-o< @ Diaantje: hele dikke knuf en hoop echt dat het snel weer wat energieker wordt met jou! Je moet er natuurlijk wel van kunnen genieten. Anders is het ook niet leuk! Laat je maar even verwennen door al die manenn bij jou thuis! Die kunnen met z'n drietjes echt wel een extra mama-dagje maken
Goed idee Go4baby. Diaantje, je moet er vandaag gewoon een "mama verwendag" van maken zodat je lekker kunt rusten in bed en op de bank? Dikke knuffel!
BANNER CHECK!! **checken jullie even me album...nieuwe duidelijke plaatjes ** Sila, Gefeliciteerd!! \/ (we houden vingers en benen gekruist zo dat het lekker op z'n plekkie blijft!! .. maar in iedergeval ben ik heel blij voor je!!!) Dikke knuffel voor Diaantje...ik heb je banner gestolen
Nou Beastie, daar kunnen we echt niet meer omheen. Zelfs met mijn ogen dicht zie ik de twee strepen . Geniet ervan, het is je echt gegund. Ik hoop je snel te volgen. Wanneer ga je het aan je ouders en schoonouders vertellen? Mooie banner trouwens.
Jaha leentje..kom snel! Dan is het extra gezellig op de wolk! **deze foto's zijn een stuk beter he??!!** Over 2 weekjes vertellen we het onze ouders...willen het eerst even laten bezinken en even wennen...
Goedemorgen meiden, Heerlijk al dat roze hier Hier gaat het wat minder, ben net wakker en nog zooooo moe! Lijkt wel of ik met de dag vermoeider wordt en slaap toch best veel. Moet van men moeder maandag de dokter bellen om bloed te prikken, want ze denkt dat het moe zijn niet helemaal ok is... Straks naar Den Haag naar mijn schoonmoeder, moet dan een babykamer gaan keuren Dat is dan weer wel helemaal super
SILLA GEFELICITEERD!!!! Wauw wat gaaf zeg! Het gaat echt super goed hierzo. Ga vol goede moed mn smep periode in!! Vanaf dinsdag mag ik. voelt alsof ik me op een marathon aan het voorbereiden ben