He dames, Effe een vraag over het smeppen! Ik ben op dag 10 begonnen met de ovu testen. Steeds een lichte streep.. Nu moet mijn ei eigenlijk dit weekend zijn, zondag of maandag denk ik. Maar hij geeft nog steeds een lichte streep aan.. Ik had em toch al donkerder verwacht! Cervixslijm is er ook al.. Ben zo bang dat ik mijn ei mis.. Moet ik nu wachten tot ie donkerder gaat kleuren voordat we elke dag gaan klussen? Want manlief houdt het niet drie dagen vol denk ik... Elke dag.. pfff hihihihi
Bij mij is ie meestal ook pas de dag voor de + test donkerder (je kan voor de zekerheid vanaf die duidelijk donkerdere test 2x per dag gaan testen, mis je 'm zeker niet!)... vanaf je + test 3 dagen achter elkaar, daarvoor "gewoon" om de dag smeppen Hoop dat het smeppen je over iets meer dan 2 weken een dikke streep oplevert!
Jeetje, wat is het hier rustig... We gaan zo aan het toernooi beginnen... Hopelijk gaat het een lange nacht worden en ben ik nog wakker als de eerste meiden zich hier weer komen melden. (dat betekend dat wij een trip naar de bahama's hebben gewonnen) Tot later allemaal!
Die smep die werkt toch wel hoor... Wij zijn bijna 12 weken! Ik ga zo blij zijn als die eerste 3 maanden gepasseerd zijn! 7 november zien we nog eens een echo, van onze kleine (smep)baby
Dani, succes! WishfulDreaming, Gefeliciteerd meid! Iid volgens mij zijn de % zwangere smeppers echt redelijk hoog! Nou, helaas kan ik zo naar bed. Ondanks goed spel helaas nog geen plaats weten te bemachtigen. Gelukkig hebben we nog meer kansen! Wel lekker uit eten geweest met hubbie, kijken of ik hem nog kan over halen tot een smep.... Trusten en tot morgen!
ik had de dag voor mijn +test ook nog een heel lichte streep en toen opeens 2 dagen achter mekaar 2 keer 2 dikke strepen
geweldig hoor silla, en dat je zo vroeg al kunt testen met een normale test, ik wou dat ik wou dat kon, maar bij mij word ie pas later positief, mijn HCG zal wel niet zo snel stijgen, maar als alles goed gaat vandaag dan hebik morgen misschien ook wel eenposi in handen, ik hoop het echt OOjaaa GEFELICITEERD he
Goedemorgen dames! Silla: heerlijk zeg zoveel mooie positieve testen! Ik hoop met heel mijn hart dat het allemaal goed is! Dat jullie ergens half juli een lief klein beebje in jullie armen kunnen sluiten! Hoe is het verder met iedereen? Weekend rust en stilte hier! @ Tezz duim gewoon voor je door hoor! Nou, fijne zondag, spreek jullie later wel weer!
Nou Silla, daar kan je niet meer omheen Gisteravond wel even moeilijk gehad; verjaardag van schoonzusje (zij weet wel dat wij "bezig zijn"). Was ook een kleintje van 2 maanden, heel lief (en zó klein nog). Maar heb minstens 10x de vraag gehad of wij nog niet aan kinderen wilden beginnen, dat mijn schoonmoeder duidelijk toe was aan kleinkinderen, vragen of wij al bezig waren, etc. Heb elke keer maar even geglimlacht en over iets anders begonnen, maar had echt de neiging te brullen "jaha! Maar het lukt niet!" . Mannetje had het er ook even erg moeilijk mee, vooral toen hij de kleine in zijn armen gedrukt kreeg....
Hallo meiden, is er nog ruimte voor een beginnende smepper? Ben erg benieuwd, ik zie goede resultaten! Ben nu in de 12e ronde, dus het wordt tijd voor een structuele aanpak haha. Loop ondertussen ook bij de gyaecoloog en zijn bezig met wat onderzoeken. Het schijnt dat mn lutuale fase wat aan de korte kant is, hopelijk kunnen ze er wat aan doen. liefs annabuik
@ Miepie: he verdorie. Hoe onnadenkend kunnen sommige mensen toch zijn! Dat ze echt niet begrijpen dat het soms wat ongewenst is wat ze zeggen. Maar goed, trek het je niet teveel aan. Het zijn gewoon idioten Hele dikke zondagse knuf! @ Annabuik: Welkom als SMEPpert! Beetje structuur is best fijn. Het heeft mij erg geholpen om mn eisprong te vinden. (waren ook al een jaar bezig, maar de eerste zoveel maanden hebben we maar wat gedaan en zonder resultaat). Ik hoop dat je snel een roze SMEPper bent!
@go4baby dankjewel! heb nog steeds positieve hoop, dus we gaan er weer voor. ik zie dat het voor jou gewerkt heeft, van harte gefeliciteerd! 23 november is trouwens mijn NOD
Goedemiddag smeppers en zwangeren, Alles goed met iedereen? Hier gaat alles zijn gangetje, was afgelopen donderdag erg ongerust over me zwangerschap en heb toen een echo gehad, zag er zo mooi uit. Silla Van harte gefeliciteerd meis, echt super
Welkom annabuik! Veel plezier met smeppen! @miepie: bij jou gaat het vast snel wel lukken! De smep-percentages zijn zo hoog, dat het gewoon niet mis kan gaan! Komt helemaal goed hoor! @erannick: leuk om van je te horen! Hoezo was je ongerust over je zwangerschap dan? Wat fijn dat je al een echo hebt gehad! @wieffie: wat jammer dat jullie niet gewonnen hebben. Veel succes met de volgende wedstrijd! @go4baby: Wat lief dat je aan me blijft denken! Ik blijf ook heel hard aan mezelf denken. Heb zo langzamerhand alle mogelijke scenario's al gehad. Het enige wat nog zou kunnen is dat ik een cyclus zou hebben overgeslagen. Maar dan zou m'n temp toch niet gestegen zijn lijkt me. Vanmorgen wederom 37.1. Ik zei gister al tegen mijn man: als ik nou niet zwanger ben dan weet ik het niet meer! Voel me de hele week al belabberd. Moe en last van m'n darmen nou ook. Alleen geen ongipijn meer (alleen als ik hoest). Maar ja, kheb al 2 kids, dus kan me voorstellen dat ik nu wel niet meer zo'n last zal hebben van bandenpijn. En voor de rest dus nergens last van. Als ik van de week nog steeds niet posi test dan weet ik het echt niet meer hoor! Ik zit inmiddels al op dag 46! Ik heb geen tests meer....en ik wil testen...en de enige winkel die hier vandaag open is, is onze eigen winkel en wij hebben ze niet! Ik wil ze hier ook eigenlijk niet kopen, maar zo langzamerhand word ik zo gek dat het me niks zal verbazen als ik ze morgen toch gewoon haal hier hoor! Of toch maar sensitest, want die zijn gevoeliger... IK MAAK MEZELF HELEMAAL GEK! Neem nog maar een sappie..voor de pitamientjes.