He Miepie! Dat is ook erg rot zeg! Ik heb momenteel hetzelfde.. gister kwam ik een oud klasgenoot tegen die al een kindje heeft. Vraagt ze aan mij, En jullie? Ben jij er nog niet aan toe? Ja man, echt wel, maar dan moet het wel lukken zeg ik dan maar.. En vandaag, vandaag was echt k*t.. Vannochtend was ik hartstikke ziek, komt mijn moeder langs! En ik had mijn etos pillen op het aanrecht liggen, ovu testen in de badkamer.. ouders van nu op de tafel.. pfff ik baalde echt! want het moest een verrassing blijven. Ik heb het na 6 maanden toch maar verteld.. tsja ze begint alles op te ruimen enzo, ik dacht dat heeft ze allang door! Maar ja toen heb ik het toch maar verteld, anders is het ook zo raar als je er niet over spreekt.. maar goed. Ik baal wel hoor dat het zo voor de hand lag. Naja, ze snapte alles nu beter. En ze zei dat ik rustig moest zijn, ontspannen.. jajaja dat zegt iedereen! heb je niks an! nou dat was mijn verhaal weer voor vandaag!
wat jammer voor je jeldou! Ik snap je helemaal hoor! Heb al een keer of 3 heeeel snel dit forum moeten afsluiten omdat er opeens iemand voor de deur stond! Anders gaat iedereen er zo op zitten wachten he! En bij ons...denk niet dat iemand het nog verwacht! Dus extra grote verrassing! Aan de andere kant: kun je tenminste wel lekker ff uithuilen als het nou niet gelukt is. Da's misschien ook wel weer fijn dan he!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Go4Baby \/ (ronde 5, 2x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Tezzz, ronde 4 - NOD 26 okt Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) Rainstarrr, ronde 9 - NOD 28 okt 38 SMEP - kandidaten 24 Ongi.... 10 Zwanger.... 1 Negatieve test... 0 Twijfel.... 1 MK....?% zwanger voorlopig 28,95%, 1 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1 Beastie \/ (ronde 6, 2x SMEP) 2 Liesje76 : ronde 4 - NOD 4 nov 3 Miepie80, ronde 9 - NOD 4 nov 4 Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) 5 Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 6 Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 7 Ster, ronde 17 - NOD 10 nov 8 Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 9 Sjemmie, ronde ? - NOD 11 nov 10 Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov 11 Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 12 Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 13 Jeldou, ronde 6 - NOD 18 nov 14 Wendy1983, ronde 2 - NOD 18 nov 15 Marieke1610, ronde 11 - NOD 19 nov 16 Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov 17 Roos80, ronde 10 - NOD 20 nov 18 Marrie28, ronde 9 - NOD 21 nov 19 Leentje79, ronde 9 - NOD 21 nov 20 Yuna28, ronde 4 - NOD 21 nov 21 Dani86, ronde 16 - NOD 22 nov 22 Zico, ronde 15 - NOD 22 nov 23 Annabuik, ronde 12 - NOD 23 nov 24 Tigger84, ronde 7 - NOD 24 nov 25 CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov 26 Miepie80, ronde 10 - NOD 27 nov 27 SheDevil, ronde 18 - NOD 28 nov 28 kareltje, ronde 22 - NOD 29 nov 29 Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 nov 29 SMEP - kandidaten 1 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 1 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: 1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec 1 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Annabuik, welkom! Hoop dat het smeppen voor jou ook werkt! Tezzz, misschien toch iets eerder al naar de HA? Die onzekerheid is ook niks... :-? Jeldou, vervelend dat je je "geheimpje" al eerder hebt moeten prijsgeven dan je wilde... maar wat Tezzz al zei; misschien ook juist fijn dat je iemand hebt naast je mannetje bij wie je je ei kwijt kan... Go4baby; hele dikke knuf terug
@miepie: zal vanavond nog eens overleg plegen met m'n mannetje. Zou best kunnen dat ik morgen een testje haal bij de super, alleen is de kans groot dat ik dan nog niet posi test met een gewone test. Als ik idd zo'n late tester ben heb ik toch wel matcare of sensi nodig denk ik. Maar idd, donderdag pas testen is wel laat. Kan beter eerder testen, want dan kan ik donderdag nog naar het inloopspreekuur (is er vrijdag niet). hmm...ff rekenen...bij mijn zoontje heb ik getest op 43 dagen met CB. 10 dagen na nod. had toen een lichte maar duidelijke streep. Vorige week heb ik denk ik een innesteling gevoeld en dat is nu dus...10 dagen geleden! HE! ik wil morgen testen.... Ochtendurine in de koelkast met een dekseltje erop? En dan eerst weer op temperatuur laten komen? Zo moet het dan toch?
wow beatie ik zie nu dat je zwanger ben goed man! gefeliciteerd !doet toch wonderen hes dat smeppen! Silla jij ook gefeliciteerd! super man! en volgend jaar is er weer zoon beurs...dan heb je een kleine en dan is het veel leuker...ik ben ook vandaag geweest..het was wel leuk alleen is het leuker als je of hoogzwanger ben, of al een kindje heb. je kan nl hartje laten luisteren 2d 3d ech0's laten maken (had ik dus nog niks aan hartje luisteren kon ook nog niet zeiden ze) en je krijgt eigenlijk alleen maar zakken met folders gratis en voor de rest moet je overal voor betalen...dr zitten wel leuke aanbiedingen tussen maar die zijn pas leuk als je kinderen hebt. En je kan geloof ik gratis foto's laten maken van je kids... gr linda
Tezzz ik hoop dat je snel positief test hoor! we duimen voor je! Het is wel vervelend als je zo in de onzekerheid zit! We halen het percentage wel zeg! Voor het smeppen! tsjongejonge! Het zijn hier allemaal zwangeren!
@Tezz; sensitest schijnt gevoelig te zijn, maar bij mij gaf Hema een veel duidelijkere streep dan de sensitest. Ook al op 5 dgn voor NOD......
Hoor ik idd ook vaak, Tezzz, dat Hema en Kruidvat net zo gevoelig zijn... toevallig 1 vd 2 in de buurt? Wat een rust hier vandaag.... Beastie, jij ging de 5e een paar dagen weg, toch? Gaat dat nog door?
Ja Tezzz ik ben het met Mijntje en Miepie eens... Kijk maar naar mijn laatste foto in album, ik heb met 3 verschillende merken getest... - Kruidvat; - Clearview; - Sensitest (en die gaf naar mijn mening 't minst duidelijke streep je). Dusssss Kruidvat dan maar morgen?!
Hallo allemaal, Tezzz, wanneer ga je weer testen? Enne heb je je kaartje nog ergens staan? Ik ben er wel benieuwd naar! Miepie en Jeldou, ik ken dat, die onvoorzichtigheid van mensen maar al te goed. Het kan soms onbedoeld kwetsend aankomen. Mensen denken soms echt niet na bij wat ze zeggen. Ik heb me voorgenomen nooit zo'n uitspraak te doen naar anderen. Go4baby, hoe gaat het nu met je? De verkoudheid al een beetje te boven? Ik ga straks mijn laatste ovutest doen. Ik ga ook geen nieuwe meer bestellen voordat ik bij de gyn ben geweest. BTW ik zag net dat het aantal ongi's hier terug loopt en het aantal deelnemers toeneemt! Toch een leuk detail! Ik hoop dat november een nog hoger % roze gaat brengen!
Haha, dat hoop ik ook, Wieffie! Spannend, over iets meer dan 2 weken al naar de gyn... Nog niks wijzer geworden uit je tempkaartje en ovu-testen?
Nee helemaal niet.. Geen positieve ovutesten meer gezien en mijn temp is nog steeds laag.... Ik begin nu echt aan PCO te denken. Mijn LF is 17 dagen dus ga nu weer ruim over de 50 dagen deze ronde. Ik neem aan dat bloedonderzoek dat wel uit zal wijzen. Ben jij inmiddels weer een beetje van de pijn af?
Hè, balen zeg! Ik hoop dat de gyn iets voor je kan doen. Hier nu weer "gewoon" ongesteld, gaan er weer vol voor over een paar dagen (besef me weer even hoe blij ik mag zijn met mijn korte en relatief regelmatige cyclus)... hoop dat we allebei de andere meiden snel mogen volgen!
Ja, je kan wel korte en redelijk regelmatige cyclussen hebben maar zolang je niet zwanger bent.... Ik ben het met je eens hoor, we gaan samen de anderen wel achterna. Gelukkig vinden we wel veel steun hier op het forum. Ik ga maar eens ff eten koken... mmmmm.... stampot moos! Ik kom straks nog wel ff melden wat mijn laatste ovutest zegt.
Ja, da's waar... Eet smakelijk, ik duik zo ook de keuken maar eens in, kijken wat we vandaag gaan eten (zondag=restjesdag)
@silla gefeliciteerd meid! denk je dat het door de smep komt dat je nu wel zwanger bent na 21 rondes? XXX
nou dames ik ben er even tussen door. gistrer naar de stad geweest want mijn vriend moest een pak hebben voor een bruiloft aan het eind van deze maand. deze kreeg hij van zijn ouders! in de avond zijn wij met 4 vrienden gaan wokken en het was erg gezellig (lees melig) het is half 3 geworden vannacht. omdat mijn ouders naar een verjaardag waren en daar bleven slapen zijn we vannacht de hons van mijn ouders gaan uitlaten komen we thuis terug staat er een oud vrouwtje opstraat helemaal door de war met d evraag of wij de politie waren. ze had ze al gebeld en nog niks......(bleek dat ze dementerend was) dus we hebben om 5uur vannacht nog geklust en tot half 12 geslapen. toen weer met de hond van mijn ouders gaan wandleen end aar egzeten tot 16uur. net alles opgeruimd en gepoetst en zometeen gaan we met mijn ouders uit eten (wat een heerlijk weekend) morgen ga ik de hele dag leren want dinsdag heb ik toets!ppppppffffffffffffffffffffffffffffff ook is hier mijn temp gezakt dus zal over 3/4 dagen mijn ei hebben Very Happy ovu testen zeggen nog niks XXX