HIER DITO! Tis omdat we vandaag naar mijn schoonouders gingen om daar te eten. Anders had ik me niet eens aangekleed vandaag hihihihi
Dat is mijn " bijnaam" Ik ben half surinaams (jaha je ziet het niet hè), maar ik heb niet alleen NL en Surimaamsbloed maar ook Braziliaans enz enz. Er is in Suriname een gerecht en dat heet "Moksi Mittie en dat betekend "Gemend vlees". En dat slaat dus op mij hihihhihi En straks ook op ons kleintje want dat wordt helemaal een wereld burger, mijn mannetje is "kwart" Indonesisch...
ben weer misselijk..bheu..was bij m'n zoontje ook altijd pas tegen vijfen misselijk (als je net eten moet gaan koken...zoooo irritant). Was gistermiddag en vanmiddag ook misselijk. En gisteravond en nu dus weer. Ik moet gewoon wel zwanger zijn! Als ik het niet ben, ben ik gewoon ziek of zo! voel me ni zo lekkuh... Ik ga een kopje thee drinken en op tijd naar bed. Morgen weer vroeg op. Kan helaas pas om 11 uur ofzo bij hema of kruitvat terecht...dus misschien toch maar vast eentje bij de super halen dan... mannetje zat net te kijken naar de pc (en het feit dat ik natuurlijk weer te forummen zat). Ik zeg: wat is er? En hij: oh...niks hoor...ga het lekker toch niet elke avond vragen! (Of het nog spannend is dus) Ik zie het vanzelf wel aan de test! En ik dus: dat wordt dan mooi lastig, want ik heb de testen op! potverdrie...zit íe me eerst te vertellen dat ik niet hoef te testen want 'na zo veel weken weet je het toch wel vanzelf?'. En nou verwacht íe een posi test onder z'n neus geschoven te krijgen terwijl ik ze dus niet meer heb! Nou zeg! Maar goed...ik ga er dus vandoor! Ga morgen lekker 'slecht' testen. Met ochtendurine, middagurine, avondurine whatever! Slaapze!
Haha, mannen....:-? Ik ga die van mij ook maar eens opzoeken, die heeft als het goed is ons bed al opgewarmd... tot morgen allemaal!
Hee kletstantetjes! Heb een lekker druk weekendje gehad en zie dat het hier toch nog druk geweest is! Heb niet de puf alles door te lezen hoor. (sorry sorry) Probeer morgen wel weer bij te blijven Hoop dat het goed met iedereen gaat. Heb vluchtig gelezen dat Tezzz de spanning op voert... Hoop zo op roze! Nou, slaaplekker allemaal!
ik hbe nog geen positieve ovulatie test gehad dus mijn ei zal over 2/3 dagen komen gewoon geduld en verder smeppen
Tezzz, je temp klinkt idd wel positief hoor! Morgen mooi een dikke + op je test! Ik ga heel hard duimen hoor! Mijn laatste ovutest was ook zwaar negatief Vanaf nu houd ik alleen nog maar mijn temp bij. Hopelijk krijg ik nog wel een ei voordat ik naar de gyn mag... Nou ja morgen is er weer een dag, vandaag de smep over geslagen. Nou ja dat halen we morgen dan we weer in. Het lijkt allemaal toch een beetje voor niets, nou ja voor de lekker dan...
WAAAAUUWWW Liesje! Gefeliciteerd meid! Geniet van je zwangerschap! is het toch nog een roze zondag geworden
Liesje Geweldig! Wat leuk zeg! Het zwanger zijn vliegt je hier om de oren! Ben er gister net achter gekomen dat een vriendin van mij in verwachting is.. ik baal als een stekker moet ik zeggen! wanneer mogen wij? Ik had het zo graag willen vertellen.. pfff. Ik ben er gewoon misselijk van, en erg verdrietig moet ik zeggen...
Goedemorgen meiden! Hier ben ik ook weer even! Liesje GEFELICITEERD, fantastisch! Ik heb geen tijd gehad om terug te lezen, maar het ziet er goed uit voor het begin van de maand! Tezzz, alweer getest?Ik moet nog wachten......... Ik hou jullie op de hoogte!
@jeldou, kom op nog even doorzetten. Een half jaar valt toch nog wel mee? Ik hoop dat het gauw raak is!
Liesje gefeliciteerd.... (wederom hahaha) Ervaren ovu testen... need advise.... Zaterdag 17.30 uur giga positieve ovu test... Helaas mannetje zo ziek als hond.... Zondag 21.30 uur nog steeds bijna positieve test.. Ik denk dus toch vanmiddag ei? Vanmorgen wel kunnen smeppen... Zou dat nog op tijd zijn ?