npg net op tijd, wel de moeite waard om te proberen want ei blijft nog 12 tot 24 uur leven na dat ie springt. Smeppen dus!
Ellenk, de zaadjes van je mannetje blijven ook langer leven. De allersnelste maken de weg vrij voor degene die even energie opsparen voor de weg naar je ei. Dus je hebt in ieder geval altijd voldoende geklust. Tezzzzzz.....ik ben aan het wachten. Was de super open? Silla, de strepen knallen er van af! Julita, heb je een goed weekend gehad? Hier alles goed. We beginnen vandaag met de SMEP denk ik. Over 2 dagen begin ik weer met het volplassen van de stikkies. Hopelijk heb ik aan het einde van de week een pos. test. Dan zit ik weer normaal op schema. Wel fijn dat we weer gericht aan de slag kunnen deze week. En nieuwe SMEP-medewerkers: welkom en veel succes! Volgens mij las ik bij mammabuik dat ze een nogal korte lf had. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe lang die dan is. Nou, ik ga weer aan het werk, maar kom vaker even spieken voor Tezz.
Hoe voel jij je eigenlijk Julita. Want ik zie op je banner dat je nog maar 5 dagen hoeft te wachten maar volgens mij is je lf net zoals bij mij aan de korte kant dus dan is je NOD eigenlijk sneller toch?
Moge dames...ook een druk wekend gehad...had het ook graag anders gezien Lies...gefeliciteerddrdrdr! Goed gedaan meissie! Miepie..nog een dikke knufffffel Julita..ik heb bijna rsi van het duimen draaien, wordt nu wel heel spannend bij je Leentje..ei gevonden? EllenK...Net op tijd meid..vanaf vandaag 3 dagen vol smeppen! Tezzzzzzzzzz....draai je al door? Nou morgen gaan we op vakantie naat Tunesië met de fam. Als we mee mogen want me ouders hebben de achternaam van Mark..me man verkeerd gespeld...pfff oudjes van tegenwoordig dus nu moet nog snel de ticket gewijzigd worden... (mijn ticket staa nog op me oude nam..want da's nog het zelfde als in me paspoort..maar als hij niet gaat ga ik ook niet! HA!) oja...GOEDEN MORGEN!
Hello Beastie! Ik begin pas met ovu testen vanaf woensdag, maar ik hoop het ei snel te vinden. Ik heb deze cyclus nog niet zoveel stress omdat we nog twee weken voor de verhuizing zitten dus ik hoop dat mijn ei op tijd komt. Doei
Goeiemorgen! Als eerste : LIESJE GEFELICIFLAPSTEERD!!! En als tweeede: NEEE heb nog niet getest. Kruitvat gaat om 11.00 uur open en de hema ook. Ga dus tests halen voor ik m'n dochter ophaal om 12.00 uur. Ligt er dus een beetje aan of ik tussen de middag nog tijd heb om te testen, anders wordt het pas om 15.30 uur of zo. Moet ik dus niet teveel drinken en m'n plas ophouden...dat wordt wat...moest gisteravond al drie keer plassen voor ik sliep en vanmorgen alweer zo nodig! ga dus toch voor de kruitvattest omdat die gewoon gevoeliger is. Zo, dan hoeven jullie nog niet in spanning te zitten (zoals vorige week ) Beastie, wat lees ik nou! Ga je misschien weg? Nou, hopen maar dat ik je nog goed nieuws kan brengen voor je gaat dan! oja...misschien overbodig om te zeggen maar: ben nog steeds niet rood
Goedemorgen Allemaal! @ Liesje: hahaha zie je wel! GEFELICITEERD, lekker zwanger, lekker genieten! Joehoe! @ Wieffie: verdorie zeg, dat ei van jou denkt echt dat het pasen is ofzo. Hoop dat het toch gaat springen en dat de gyn iets kan geven om 'm voortaan wat sneller te laten verschijnen want dit is wel heel irri! @ Tezzz: ECHT HEMA is ook erg goed! Maar ik blijf voor je duimen dat het gewoon duidelijk is vandaag! Roze maandag is ook heerlijk @ Beastie; Nee, niet waar hoe konden je ouders dat nou vaut doen? Stelletje grijze duiven... Hoop dat jullie het vandaag nog kunnen rechtzetten! Wel lekker hoor om nu even een weekje Tunesie te doen! Zal wel lekker zonnig en warm zijn. En volgens mij een prachtig land dus kom maar weer op met de foto's! @ Julita: hoe is het daar? Kun je je al verstaanbaar maken in het Japans? Net meer elke dag verdwalen? Nog leuke danslessen? Enne enne foto's... ? (uhm niet nieuwsgierig hoor naar hoe het daar is?) @ Leentje: hoop dat jouw ei zich ook een beetje vlot gaat laten vinden hoor! Het is tijd voor roze! Nou, ik moet vandaag keihard aan het werk dus jullie zien me vanavond weer! Werk ze en SMEP ze allemaal! liefs
Liesje, GEFELICITEERD! Beastie, heerlijk, even op vakantie... hoop dat het allemaal goed gaat komen (maar heb het zelf ook wel eens gehad > hebben ze nieteens gezien ) Tezzz, ik zal hier vanmiddag met draaiende duimpjes zitten wachten... Ellenk, wat rot, juist op dit moment je mannetje ziek . Hoop dat het vanavond nog helemaal goed komt met het smeppen!
Hoi meiden, Ja Tezzzz, we willen goed nieuws van je! Ik denk dat je je straks mooi roze gaat plassen! Dag 47! al! Beastie, ik hoop wel dat ze de naam van je man nog kunnen wijzigen! (zal toch wel) en dan lekker op vakantie! Lekker hoor! Ik zit me net te bedenken dat ik aankomend weekend ook een weekendje weg ga met mijn hele familie. (met pa en ma, 2 zussen en 1 broertje met aanhang en mijn nichtje, 11 man ) Go4baby, werk ze meid! Jullie hebben het ook maar druk zeg! Klinkt goed als zelfstandige! Ik moet ook aan het werk, straks nog ff met de hond door het bos en sporten! Ik spreek jullie later! Edit: Oja, hier nog geen teken van een ei, mijn temp was weer 36.1.... Nog 15 dagen tot de gyn.
verdorie! suf ei...misschien dat de gyn straks daar meer zicht op heeft. Wel een lage temp! Straks springt ie toch spontaan...dat noemen we een verassings ei!
60+ hihihih maar ik heb het gespelt door de telefoon..maar goed hun moeten dus vandaag bellen, tis hun pakkie aan.. Ze zijn al opa en oma..van Henk...me neefje...kind van me zus diegaat natuurlijk morgen ook mee! 8)