Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Dit is niet een erg lage temp voor mij... Iig nog niet laag genoeg voor een verrassingsei... Volgens mij gaat ie gewoon voorlopig nog niet springen. Ik heb ook al de afgelopen dagen last van spotting. Ook geen vruchtbaar slijm, wat was dat ook al weer? :( Nou, ik geloof niet dat ie snel zal gaan springen. :(

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemorgen allemaal! Liesje, gefeliciteerd! Geniet ervan!

Ik hoorde dit weekend dat mijn schoonzus weer zwanger is (de 3e). Heel leuk voor haar, maar ik had zoiets van: nu is het toch wel eens mijn beurt? Ze is er niet eens héél erg blij mee....Maar goed, als ik nu ook heel snel zwanger wordt, dan zijn we samen zwanger en dat is wel weer leuk (fingers crossed).

Verder heb ik al sinds vrijdag de hele dag door een vreemd gevoel in m'n buik. Ik dacht eerst dat ik het misschien verbeeldde, maar het is niet echt pijnlijk, meer trekkerig en prikkend. Herkent iemand dit? Als ik een cyclus van 26 heb, dan zou ik aankomende maandag (over een week dus) m'n NOD moeten hebben. Ben benieuwd.....ik hoop dat het niet weer zo'n lange cyclus als eerst gaat worden.

Onzekerheid sucks!

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Cynthia, ik ben het even vergeten, maar weet je wanneer je ei is geweest? Misschien was dat wel op het moment dat je die prikkels voelde? Spannend allemaal!

Beastie, wel lekker hoor zo'n vakantie in zicht (jaloers...).

Tezzz.... dan wacht ik nog even. Je maakt het wel echt spannend.

4. Ger78

Ger78 Actief lid

29 sep 2007
    281
    0
    0
    GEFELICITEERD SILLA!!
    Ga echt duimen voor je dat deze zwangerschap goed gaat verlopen!
    Goedemorgen allemaal, ben weekend weggeweest, ga vandaag even bijlezen

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nee, ik weet niet wanneer m'n ei is geweest. Geen idee. Ik was begonnen met ovulatietesten, maar daar ben ik mee gestopt omdat ik er echt gestresst van werd. maar als ik een cyclus van 26 dagen heb, dan moet dat ei al veel vroeger zijn geweest. Als de cyclus langer is, dan zou 'ie ook later kunnen zijn geweest. Dat is het vervelende juist: ik heb geen idee. Weet ook niet wanneer ik zou kunnen testen.

6. Ger78

Ger78 Actief lid

29 sep 2007
    281
    0
    0
    GEFELICITEERD LIESJE!! Helemaal gaaf, weer roze erbij!

7. gefeliciteerd liesje!

liefs marieke

8. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    He Dames,
    Nou hiero een zeer posi ovutest! Yes, ik dacht dat ik mijn ei dit weekend heb gehad, maar het is dus vandaag of morgen..Want het ei komt pas NA de LH piek! Heb ik ook van horen zeggen!
    Kan de dpo ook korter zijn dan 14 dagen?
    Misschien hebben we steeds wel te vroeg gezeten met mijn ei..
    Maar goed, we gaan vanavond aan de smep en morgen dan ook maar hé!
    En dan toch een dag overslaan? En dan weer toch?
    Groetjes Jel..

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Yep ..ei komt 24 a 48 uur na LH piek. De dagen tussen je ei en ongi kan tussen de 18 en 10 dagen zeitten...en vanaf vandaag 3 dagen smeppen 1 dag rust en dan nogmaals...suc6! :D

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Jeldou, SMEP ze. Ik ben er door de ovulietesten achter gekomen dat tussen mijn ei en ongi 10 dagen zitten. Ik was ook altijd van 14 dagen uitgegaan maar het is dus iets korter. En je ei komt inderdaad pas na je pos test. Succes!

11. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Pfff nog drie dagen.. weet niet of manlief dat volhoudt! Ik dacht dat het er twee waren.. Naja, we gaan het proberen!
    He Beastie, ik vind het echt zo leuk dat je zwanger bent! Wij hebben al in meerdere topics samen gezeten, en jij in ronde 6 zwanger! Toch hartstikke gaaf!

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nou jij nog in ronde 6 zwanger, Jeldou ;)!

Even kleine correctie (sorry, ben nou eenmaal juf :oops: ): Je eisprong is 24-48 uur na de START van je LH-piek... je LH piek kan wel tot 72 uur duren (dus 3 dagen achter elkaar positief); je eisprong is dan al geweest nog vóór je onu-test weer negatief aangeeft... dus het is niet per definitie zo dat je eisprong nog moet komen als je een positieve ovu-test hebt; wel als je elke dag test en dit is je eerste positieve test. * einde juf-moment *

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Klus ze Jeldou!

14. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    He Miepie,
    heb zaterdag een lichte streep gehad, zondag al wat donkerder. Vandaag kan ik echt zeggen dat hij net zo donker is als de test streep.
    Tsja, wanneer komt ie nou, of is ie al geweest?

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    GEFELICITEERD!
    En nu lekker genieten

Liefs wendy

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @jeldou...vandaag of morgen dan?

nou, ik heb m'n tests hoor! Alweer een ander soort...Nou nog m'n plas zien op te houden de komende paar uur. Moest net al nodig plassen maar ja, na een paar koppen thee was het net water!

Tot laterzzzzzzzz!

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Wat een SPANNING hahha daar krijg ik gewoon buikpijn van hahah

Succes en ik blijf duimen.

Liefs Wendy

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oooh wat spannend tezzz! Ik ga heel hard voor je duimen nu! Think pink! :D

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    En Tezzz, hoe lang nog?

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    geef de moed niet op! kan zomaar gebeuren in ronde 6 ;)

Het is super gaaaf! :D Kom maar snel achter me aan! 8) ..neem de anders smeppers ook mee! ;)

Deel Deze Pagina