Rainstarrr, dat klinkt eigenlijk wel positief toch? Er zijn meiden die er gewoon langer over doen voor ze voldoende HcG hebben. Ik hoop dat je toch nog positief gaat testen hoor! Ik zal voor je duimen hoor!
@leentje, ja het word spannend voor me.... Ik durf er niks over te zeggen eigenlijk... Ben ook bang voor teleurstelling... Maar goed, ik heb in iedergeval wel een goeie gezoende hoop voor deze cyclus. @Go4baby, ja....ik zou wat meer fotootjes erop kunnen zetten.. Als ik weer meer tijd heb doe ik het. Vriendin is hier op bezoek en weet niet van kinderwens...Wil niet dat ze er zo achterkomt (website) Japanse test gehad vanmorgen, heel goed gegaan, we mogen doorgaan met de klas. Ik leer heel veel! @Beastie, dank je voor het duimen. Ik heb helemaal niet bij kunnen lezen het allemaal met je gegaan is na de posi test! Ik kom morgen weer ff kijken!
@leentje, over lf, ja klopt ook, is korter! Dus vanaf woensdag avond word het echt HEEL spannend als er dan nog geen rood is!
Och niet veel bijzondes hoor...zaterdag de digi test gedaan en daar was ik best nerveus over.. Vanaf nu is het ook weer wachten ...tot het er is
Tezzz, spannend! Niet teveel drinken nu hè? Jeldou, denk dat ie dan inderdaad morgen ofzo gaat komen, klinkt alsof je vandaag pas piekt... Aan de smep dus! Julita, gfeliciteerd met je voldoende voor je test! Vind Japans altijd wel heel ingewikkeld, heb wel eens een paar lesjes gehad van een Japanse vrouw die ik Nederlands leerde... maar vond het veel te moeilijk! Rainstarr, balen van je -test... hoop dat je (net als Tezzz ) een late tester bent en over een paar dagen alsnog een vette streep krijgt! Ben heel slecht bezig; de dag goed begonnen (gezond ontbijtje, boodschapjes doen op de fiets, sporten) en zit nu aan de Sinterklaaschocolaatjes die eigenlijk in de kast moesten blijven voor visite vrijdag :-? Kan ik denk ik beter pas vrijdag in huis halen volgende keer
Haha, die loopt met gekruisde benen rond te hoppen > denk dat het nog wel even kan duren, ze had rond 1 uur nog geplast...
spannend dus tezz heb je al gepiest zet de kraan anders open, gaat het wat sneller hahaha liefs marieke