Oooohhh...ik was bang dat ze de site op mijn werk geblokkeerd hadden en ik er daarom niet op kon, maar gelukkig jullie hadden er ook last van. Rainstarrr ook jij maakt het spannend. Weet je wel wanneer je ei geweest is? En Tezzzzzzz.............hoeist?
KOn jij ook al niet inloggen? Ik dus ook niet! En...nee heb nog niet getest...moest om 14.15 alweer! Zal ik het nu zo maar eens gaan proberen dan?
hihihi! Maar nou heb ik dus sinds half 1 niks meer gedronken he! (kheb trouwens dorst!) Dus hoef eigenlijk nog niet...
eigenlijk ben ik zo bang dat ik weer nega test...ik durf niet...maar zal wel moeten want ik heb het jullie EN m'n mannetje gezegd dat ik vandaag zou testen...oh jee....en ik hoef nog niet te plassen...
* pakt Tezzz bij haar hand en sleurt haar mee naar de wc, onderweg een potje meegrijpend * Niet bang zijn.... komt vanzelf een streep te staan.... en zo niet, dan weet je dat ook weer en wacht je weer een paar dagen tot je wel genoeg hcg hebt.... Goudvis22, NOD-okt, testte vandaag na 2 weken overtijd ook positief!
Hee Tezzz! Je bent zeker goed in spanning opvoeren ik moet er zelfs van plassen hahah Succes meid duim-duim-duim-duim- Liefs Wendy
Hee Meiden! ik was trouwens nog benieuwd naar iets: Zijn er meiden die zwanger zijn die na hun ei last hadden van redelijk wat wit verlies? Liefs Wendy
Nou, als iedereen toch gaat plassen, zal ik dat dan ook maar eens gaan doen dan? Tot over ehm...een minuut of 8...?