10 minuten al! Waar ben je, Tezzz ?(is natuurlijk het huis door aan het rennen, zwaaiend met haar positieve test )
ow doe je tempen? en houd je het bij FF bij? zet die anders eens hier neer.......en hoeveel dagen nog tot je nod?
kruitvattest...na 5 min aflezen en daarna zou je 'm weg moeten gooien.pffffffff Ik ben er zelf ook zo zeker van! Snap er niks van...
Hè verdorie meis, moeten we dan toch niet stiekum er vanuit gaan dat je een cyclus van 42 dgn hebt, of komt dat dan niet uit met je eisprong?
Nou kom alsnog maar op met de Kinderchampie en Borrelnoten we all need....CONFORTFOOD! En idd ff langs de HA!
@Miepie... OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH DAT IS LEKKER! Ja weg met de Sonja Bakker verantwoorde nootjes! Hups chocolade en borrelhapjes!
ja...zou kunnen... maar dan moet ik dus nog wel weer een week wachten... kwil nie meer wachten...kwil eigenlijk het liefste lekker huilen, maar ja...de kids lopen vrolijk om me heen te springen!
En voor degenen die niet zwanger zijn een drankje erbij om het verdriet en de teleurstelling weg te drinken: Tezzz, donderdag telefonisch spreekuur van de HA, toch?
@ Tezzz, gil hier maar ff lekker! Gooi het eruit! Ik kan me zooo goed voorstellen dat je niet meer wilt wachten Maar wel ff laten checken bij de HA hoor! Een hele dikke, warme, gezellige, knusse DIGI knuffel voor jou!